המערכות שישפרו משמעותית את רמת הנגישות בבית שלך



הקידמה הטכנולוגית הופכת את חוויית המגורים לנוחה מאי פעם ומאפשרת לעצב את החללים שלך בהתאם לצרכים ייחודיים. אין ספק שמערכות הבית החכם שינו את האופן בו אנו מנהלים את אורח החיים שלנו ומשתמשים במתקני ומכשירי הבית שלנו באופן יסודי. עם זאת, מדובר בהרבה יותר מאמצעי מותרות או תוספת לבית.

עם היישומים הנכונים, ניתן לעשות שימוש בטכנולוגיות אלו כדי להפוך את הבית לנגיש מתמיד ולאפשר לבעלי מוגבלויות לנהל חיים עצמאיים מתמיד. חברת ויטראה מהחלוצות והמובילות בתחום, מתכננת בתים חכמים עם מגוון רחב של פתרונות נגישים.

אלו כמה מאותם פתרונות של החברה המאפשרים יותר מאי פעם להתאים את הבית למגוון רחב של צרכים ואתגרים.

שליטה מרחוק על מגוון רחב של פונקציות

רוב המכשירים והגאדג'טים החכמים ניתנים לשליטה מרחוק. ניתן להפעיל מגוון רחב של מכשירים חשמליים ואת מערכת התאורה, ההצללה ומיזוג האוויר בבית באמצעות טלפון חכם או מכשירים דיגיטליים אחרים. עבור אנשים המתמודדים עם מוגבלות ניידות, מדובר באמצעי משנה חיים. מהיום, ניתן לשלוט בתאורה בקומות העליונות, להכניס אוויר אל הבית ולפתוח את התריסים כשאנו בחדר השני או להדליק את דוד בצורה נוחה, חכמה ופשוטה, גם אם מיקומי המתגים הנוכחיים בבית אינם נגישים לנו. בלחיצת כפתור אחת, באמצעות ממשק דיגיטלי ידידותי למשתמש, ניתן לשלוט בכל מערכות הבית מבלי לזוז מהמקום.

קרדיט: ויטראה

פתרונות נגישים לבעלי לקויות ראייה

ניתן לשלב במערכות הבית החכם של ויטראה מפסקים מוארים עם כיתוב המותאם ללקויי ראייה. כך, ניתן בכל רגע להתמצא בבית ולשלוט במערכות השונות, ללא אתגרים מיותרים.

חוויית שימוש אופטימלית עם שליטה קולית

יש סנכרון של המערכות השונות עם אמצעי עזר קוליים במכשיר הדיגיטלי שלך. בין אם קיים קושי לנוע בחופשיות, או לעשות שימוש במתגים מגע, כל שעלינו לעשות הוא רק לבקש מסירי להדליק את האור, לכבות את הדוד או להנמיך את טמפרטורת המזגן. כל הבית נתון לשליטה שלך במילה אחת.

תאורה מופעלת על ידי חיישנים

סוגים רבים של מערכות תאורה מתקדמות מחוברות לחיישני תנועה, מה שמקל מאוד על אנשים עם מוגבלות בניידות להדליק ולכבות אורות. מעבר לעובדה שהאור פשוט יקבל את פנינו בכל חלל אליו ניכנס ללא כל מאמץ, מדובר באמצעי יעיל במיוחד לצמצם את הוצאות האנרגיה שלנו.

לפתוח ולסגור את התריסים בלחיצה אחת

בין אם קיימת מוגבלות פיזית המשפיעה על התנועה בכף היד, או אפילו לקות ראייה, הפעלת מנגנוני תריסים עשויה להיות פעולה מאתגרת במקרים מסוימים. היכולת לשלוט בתריסי כל הבית דרך ממשק דיגיטלי עם פקודה קולית או בלחיצה פשוטה על מסך המגע, משנה את כללי המשחק עבור בעלי מוגבלויות רבים ומאפשרת להם לנהל חיים עצמאיים מתמיד. כעת, כשהטכנולוגיה משרתת את הצרכים שלנו בבית יותר מתמיד, העצמאות שלנו מובטחת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה