המקומות היפים ביותר בעולם



אין זה סוד שיש לנו אינספור מקומות מרשימים בעולם, ועל כן אם גם אתם מתכננים את הטיול הבא, זה הזמן לבחור יעד חדש שאתם עוד לא מכירים, כזה שנחשב לאחד מהיפים בעולם, ולא, אין מדובר שוב על פריז ולונדון, אלא אם רק תבדקו מעט, תגלו אזורים אקזוטיים שרק מחכים לכם. מבקשים דוגמאות? להלן כמה שוות במיוחד:

PIXABAY
  • עבור אוהבי החיים הטובים - קיימים לא מעט מקומות מרהיבים, אך עבור רבים המקום המוביל הוא תאילנד ויש לכך לא מעט סיבות. בתאילנד יש לא מעט ג'ונגלים עבותים, חופים טרופיים שלא נגמרים, שווקי אוכל מדהימים, מלונות זולים ושווים, מרכזי קניות נחשבים, תושבים נחמדים ודוברי אנגלית ואינספור אטרקציות למבוגרים וילדים, כאשר אם נבקש לדקור שתי נקודות מובילות, נציין את ארמון המלך בבנגקוק ואת מפרץ "פנג נגא".
  • עבור מחפשי התמונות המושלמות - צוק כס המטיף שבנורבגיה מתנשא לגובה של 604 מ' ובשל יופיו הוא אחד מהאתרים היותר מצולמים במדינה. מדובר במסלול מרהיב שמיועד למטיבי לכת, ואם אתם מעוניינים לעשות קפיצה חופשית, זו ללא ספק עשויה להוות נקודה מרהיבה.
  • עבור אוהבי הנופים הייחודיים - האלונג ביי שבוייטנאם הנו מפרץ רחב ידיים שבו פזורים אלפי איים קארסטיים, עובדה שמייצרת מראה מרשים ביותר. המקום נבחר לאחד משבעת פלאי עולם ובו כ3,000 איים מרהיבים, כאשר בחלק מהאיים תמצאו מערות ואגמים ובאופן כללי סך הנוף עוצר נשימה.
  • עבור אוהבי הפרחים - שדות הצבעונים בהולנד מצויים באזור קוקנהוף והם ידועים בכינוי החינני "הגינה של אירופה", וזאת כי אכן נדמה שמדובר בגינה אחת גדולה ופרחונית במיוחד.
  • עבור אוהבי המרבדים - עוד אזור שהוגדר כאתר מורשת עולמית מצוי בפיליפינים והוא עונה לשם "טרסות האורז בבנאווה". במקום אדריכלות מרשימה שכוללת סממנים תרבותיים, דתיים וכלכליים. מכאן שאם מבקשים להתרשם מחקלאות עתיקה ומנופים ירוקים, היעד הזה בהחלט עבורכם.
  • עבור אוהבי החופים - ביוון הקרובה יש שפע של אזורים מרהיבים, חלקם מתויירים יותר וחלקם מתוירים פחות, כאשר הפעם נמליץ להתמקד בחוף נבגיו בזקינטוס, חוף שללא ספק נחשב לאחד מהיפים בעולם. עוד במקום ספינה טרופה וגג סלעי שמייצר תחושה של חוף בראשיתי.
  • עבור אוהבי המנזרים - מנזר טאקצאנג שבעמק פארו מצוי במעלה צוק שמגיע לגובה של 900 מ'. אם תטפסו לפסגה תיאלצו להשקיע כשלוש שעות, אך מה שמחכה למעלה אכן שווה את ההשקעה - מדובר במראה של פעם בחיים. המנזר הצבעוני שמצוי על קצה ההר יוצר חיבור מיוחד שיגרום גם לטיפוס הקשה ביותר לחוש רוחני.
  • עבור אוהבי האגמים - יש לא מעט אגמים מרשימים בעולם, אך אגם בלד שבסלובניה הוא ללא ספק אחד מהמרשימים. כמו כן, אם אתם עומדים להתחתן, תשמחו לדעת שיש מנהג מקומי שבו החתן נושא את הכלה במעלה המדרגות שמובילות לכנסייה, זו שמצויה במרכז האי שהאגם המרהיב מקיף, כך שללא ספק מדובר בחוויה מרשימה.

קיבלתם חשק לצאת ולטייל בעולם? זו בהחלט הייתה הכוונה! בחרו ביעד האידיאלי ביותר בעבורכם, בין אם מדובר בחופשה עם ילדים בתאילנד ובין אם חופשת בטן-גב ביוון. חופשה נעימה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה