הנוחות של סנדלים עם האפקט האסתטי של נעליים מסוגננות - סנדלי עקב ופלטפורמה



הקיץ כבר נמצא ממש כאן מעבר לפינה, וזה בדיוק הזמן להצטייד בפריטי הלבוש וההנעלה המתאימים לעונה הלוהטת של השנה. כמובן שסנדלים וכפכפים הופכים להיות מוצר חובה של ממש כאן בישראל בחודשי הקיץ החמים. עבור נשים הדואגות להשקיע בבחירת נעליים מסוגננות ואסתטיות, אין צורך לוותר על כך גם במעבר לנעליים פתוחות - סנדלים או אפילו כפכפים של ממש.

בתחום של נעלי נשים ניתן למצוא כיום מגוון אפשרויות רחב ועשיר יותר ממה שהיה זמין עבורנו כאן בארץ אי פעם בעבר. זה כמובן בא לכדי ביטוי גם בקטגוריות של כפכפים וסנדלי נשים, אשר כיום רחבות ועשירות יותר באפשרויות ממה שרובנו מכירות ויכולות לדמיין. היום, אינך צריכה לוותר אפילו קצת על האסתטיקה והסגנון של נעלי נשים מסוגננות, גם במעבר לנעליים פתוחות בקיץ.

ליהנות מה"לוק" והיציבה של עקבים גם בנעליים פתוחות וסנדלים

קרדיט לתמונות: שוז אנד הוז

אחת הדרכים המבטיחות ביותר לשמר את הסגנון, האיכות העיצובית והאסתטיקה של נעלי נשים מעוצבות ומושקעות במיוחד כאשר עוברים לסנדלים ונעליים פתוחות, היא לשמור על העקב או הפלטפורמה. השנה במיוחד ניתן למצוא אינספור אפשרויות בקטגוריות של סנדלי עקב – סנדלים פתוחות ונוחות בהן הרגל יכולה לנשום ולהיות חשופה לאוויר, אך עדיין עם עקבים, על התרומה האסתטית המשמעותית שהם תורמים. מרבית הנשים נוהגות לנעול נעלי עקב לפחות במצבים מסוימים, מכיוון שעקבים משנים את כל המראה הכללי שלנו – הם גורמים לנו ללכת זקוף יותר ומגביהים אותנו מעט, ומתאפיינים ב"לוק" בולט לעין ומיוחד במינו. קשה להתחרות במראה המסוגנן והיוקרתי של עקבים, והרבה ממה שה"לוק" הזה נותן לנו אנחנו יכולות לקבל גם במעבר לנעליים פתוחות ובפרט לסנדלים.

מגוון דגמים של סנדלי עקב ופלטפורמה

קרדיט לתמונות: שוז אנד הוז

הקיץ הזה נהנה ממגוון רחב ועשיר ביותר של סנדלי נשים מכל הצורות והסגנונות, כולל מגוון מיוחד של סנדלי עקב בסגנונות שונים ואף סנדל פלטפורמה . זה האחרון (סנדל פלטפורמה), בדומה לנעלי פלטפורמה, מתאפיין בכך שהסנדל כולו מוגבה בכמה סנטימטרים טובים על גבי פלטפורמה ישרה, בניגוד לעקב המשופע.

נשים רבות אוהבות לנעול נעלי פלטפורמה לא רק בגלל המראה הייחודי של הפלטפורמה (והנעל) עצמה, אלא גם ובעיקר מכיוון שהפלטפורמה מגביהה אותן בכמה וכמה סנטימטרים חשובים ביותר, כאמור ללא אותה זווית ייחודית שיוצרים עקבים בנעלי עקב. בדומה לעקבים, גם מהיתרונות של הפלטפורמה אנו יכולות ליהנות לא רק במקרה של נעליים, אלא גם בסנדלים לקיץ. סנדל פלטפורמה מהווה שילוב מצוין בין הנינוחות והשחרור שניתן להרגיש עם סנדלים בקיץ (ושהסנדלים והמראה הייחודי שלהם משדרים לסביבה שלנו), לבין הייחודיות האסתטית של פלטפורמות, והיתרון הבולט לעין שהן מעניקות – אותה הגבהה של כמה סנטימטרים.

קרדיט לתמונות: שוז אנד הוז

 

לסיכום, הקיץ הזה אינך חייבת לבחור יותר בין האסתטיקה הייחודית והמרשימה של עקבים או פלטפורמות, לבין הנוחות והנינוחות של סנדלים לקיץ. בסנדלי עקב וסנדלי פלטפורמות תמצאי את הטוב שבשני העולמות...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה