הסרת כתמים ממרצפות



אתם תמיד מתגאים ברצפה הנקייה והמבריקה שלכם, אבל יש פה ושם כתמים שאתם פשוט לא יכולים להסיר. ולא משנה כמה תקרצפו את הרצפה או באילו חומרי ניקוי תשתמשו, נראה שהכתמים שם כדי להישאר. לכל הפחות, עד שיימצא פתרון טוב יותר שיביא להיעלמותם. למרבה המזל, בימינו קיימים פתרונות איכותיים המוצעים על ידי חברה מקצועית, פתרונות אשר יעזרו לכם להעלים את הכתמים אחת ולתמיד

shutterstock

הכתמים שעל הרצפה שהכי מעצבנים אותנו

כתמים אינם נוצרים יש מאין. עובר זמן עד שכתם מסוים "מתלבש" על הרצפה שלנו ומסרב להתנקות. מבין הכתמים הבולטים הם כתמי חלודה הנוצרים מרהיטים. מגע של ריהוט המתכת עם הרצפה בצירוף מים יוצרים עם הזמן כתמים שאינם ניתנים להסרה בדרכים רגילות. כמובן, קיימים כתמים נוספים שעלולים להוביל לבעיות כמו כתמי אקונומיקה או דבק מגע. עם הזמן הרצפה נשחקת וזקוקה למראה חדש, ועל מנת להסיר ממנה את הכתמים הבלתי אסטטיים, כדאי בהחלט להזמין שירותי פוליש קריסטל מחברה מקצועית.

פוליש קריסטל – מה זה אומר?

פוליש קריסטל הוא אחד מבין סוגי הפוליש האיכותיים יותר הקיימים. מדובר בפוליש שמגן על הרצפה שלכם והופך אותה לנקייה ומבריקה. לאחר ביצוע פוליש וקריסטל, הרצפה שלכם נראית נקייה מתמיד, גם אם שכחתם לשטוף אותה, והפוליש מגן עליה מפני שריטות וכתמים. בדרך זו, ניקוי הרצפה שלכם לאחר הפוליש מעולם לא היה פשוט יותר. מעבר לכך, פוליש איכותי מחזיק ל-3 שנים, ואחרי שתראו את התוצאה שלו, תרצו לבצע את הפעולה שוב.

איך מבצעים פוליש קריסל?

אז לפני הכול, על מנת לבצע את פעולת הפוליש, עליכם להזמין חברה טובה ומקצועית שמספקת לצוות שלה מכונת פוליש איכותית ומוכנה להפעלה. רק באמצעות מכונת פוליש יעילה ועמידה ניתן לבצע פוליש קריסטל בצורה הטובה ביותר. לאחר מכן, הצוות של החברה יפעל בכמה שלבים במטרה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר:

  • שלב המירוק – את השלב הראשוני הזה מבצעים על גבי רצפה יבשה. את מכונת הפוליש לצמר פלדה אש מתחכך עם הרצפה במהירות גבוהה, יוצר חום ומאפשר להחדיר את חומר היסוד של הפוליש. באמצעות שכבת הבסיס המוחדרת אל הרצפה, מנקים אותה כראוי.
  • סותמים את הנקבוביות – השלב הבא הוא סתימת כל הנקבוביות, ולו הזעירות ביותר, על מנת שהרצפה שלכם תיראה חלקה ונקייה.
  • הברקה – בשלב זה מגיעים להברקת הרצפה באמצעות חומר מיוחד הנקרא X-3 ומוחקים את כל הסימנים שהושארו על ידי צמר הפלדה. בשלב הזה, אפשר כבר לראות רצפה נקייה, מבריקה ונטולת כתמים.
  • שלב הגימור - שלב זה אינו תמיד הכרחי, אך הוא ישדרג את הרצפה ויאפשר לכם ליהנות מפעולת פוליש קריסטל מצוינת. בסיום התהליך מורחים חומר שנקרא A-7 על הרצפה כדי למרק אותה באמצעות מכונת קרצוף. המירוק מוביל לתוצאות טובות הרבה יותר.

מה עוד כדאי לדעת על פוליש קריסטל?

פוליש קריסטל אמנם נחשב ליקר יותר מסוגי פוליש אחרים, דוגמת פוליש ווקס, אבל הוא גם אחד האיכותיים שבהם. אם אתם מעוניינים להעניק לרצפה שלכם את הניקוי המושלם, כדאי לבחור בפוליש ווקס. כמו כן, את התוצאה הראשונה המרשימה של פוליש קריסטל, ניתן לראות כשבוע לאחר ביצוע העבודה. כלומר, עם השטיפה הראשונה של הרצפה. התוצאה הזו תצליח להפיל אתכם מהכיסא שגרם לכתמי החלודה מלכתחילה.

החברה שעושה את כל ההבדל

כפי שראינו, ביצוע פוליש קריסטל דורש מומחיות רבה, ולכן חשוב לבחור בחברה מקצועית ואיכותית המבצעת את הניקוי בדרך הטובה ביותר. הכירו את חברת רביד-מילסטון המציעה מגוון רחב של פתרונות ניקוי עבור חברות, במטרה להגיע לתוצרי הניקוי הטובים ביותר. בין השאר, ניתן למצוא בחברה מכונות פוליש איכותיות שיודעות להתמודד גם עם הכתמים העקשניים ביותר והופכות את הרצפה לנקייה ומבריקה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה