הסרת משקפיים בלייזר



הרכבת משקפיים יכולה להיות מטרד לא קטן. השימוש במשקפי ראיה מקשה על השימוש במשקפי שמש, המשקפיים מפריעות ומציקות לאלה העוסקים בפעילות ספורטיבית ובמידה רבה, זה גם משנה את כל המראה של הפנים.

צילום: יח"צ

אלה רק חלק מהסיבות שבגינן אלפי אנשים בארץ, בכל שנה ושנה, בוחרים לעבור הסרת משקפיים בלייזר. בזכות טכנולוגית הלייזר המשוכללת והמדויקת ובזכות הפיקוח הרפואי, הסרת משקפיים הפכה לבטוחה מתמיד. אסותא אופטיק – המומחים לטיפולים מסוג זה מאפשרים גם לכם להיפרד מהמשקפיים אחת ולתמיד.

אסותא ואתם בידיים טובות

בעזרת טיפולי הסרת משקפיים בלייזר ניתן לשנות במקצת את מבנה הקרנית שבעין, כך שליקוי הראיה חולף ונעלם. במרכז הרפואי הידוע אסותא אופטיק תפגשו צוות רפואי עתיר ניסיון, צוות שברשותו מתקני לייזר ואמצעים לביצוע בדיקות התאמה מעמיקות ובלתי מתפשרות. לפני הטיפול עצמו, שאיננו ארוך במיוחד, לוקחים צילומים של הקרנית ובודקים היבטים שונים מבנה העין. לאחר שבבית החולים הפרטי הזה עברו אין ספור מטופלים שחזרו לשגרה עם ראיה מושלמת, גם אתם יכולים לדעת שהעיניים שלכם בידיים טובות. טיפולי הסרת משקפיים בלייזר מתאימה למבוגרים כמעט בכל גיל (למעט ילדים ובני נוער). כלומר, מגיל שמונה עשרה או מעט לאחר מכן כבר ניתן לעבור את הטיפולים בהצלחה.

הסרת משקפיים, הטיפול בטוח ותוצאות מצוינות

בטכנולוגיה הקיימת כיום, שהיא הרבה יותר משוכללת מזו שהייתה בנמצא אך לפני שנים ספורות, ניתן לטפל גם בליקויי ראייה משמעותיים. הטיפול עצמו הינו בטוח, בתנאי כמובן שהוא נעשה בפיקוח רפואי מלא, במרכז רפואי הפועל בהתאם לתקנים המחמירים ובמקצועיות ללא פשרות. מרבית המטופלים נפרדים מהמשקפיים איך יש לומר דבר מה נוסף. יש לציין שחלק מהמטופלים, אלה הסובלים מליקוי ראיה מאוד משמעותי, לא יפטרו לחלוטין מהמשקפיים אך יוכלו לאחר מכן להשתמש במשקפיים בעלי עדשות מאוד דקות וכן חלק מפעולות היום יום יתבצעו ללא צורך במשקפיים כלל. אם מעניין אתכם לדעת יותר על הסרת משקפיים בלייזר, אל תהססו. פנו לאסותא אופטיק וקבלו את כל המידע הנחוץ לכם, בהתאם לבדיקות שתעברו. הסרת משקפיים בלייזר זה אסותא אופטיק.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה