הסרת נקודות חן שטוחות -כך תסירו אותם ללא צלקת בסניף ליד ביתך



יצאנו לבדוק את המרכזיים המתקדמים בלייזר להסרת נקודות חן שטוחות ליד ביתכם, הכירו את הטכנולוגיה החדשנית בלייזר והיתרונות שלה שיצרו מהפכה בתחום הסרת נגעי העור

FREEPIK

נגעי עור בהם "פלולות", נקודות חן, שומות, צלקות, כתמי שמש ועוד, כל אלו מופיעים על עורם של מרבית בני האדם. נקודות חן שטוחות, המופיעות על גבי הגוף או הפנים, עלולות להוות מטרד אסתטי, לפגוע בביטחון העצמי ולהביא לחיפוש אחר הטיפול הבטוח, היעיל והטוב ביותר להסרת נקודות חן שטוחות. כאשר מדובר בנקודות חן שטוחות שפירות, הטיפול המוכח ביותר להסרתן הוא באמצעות טכנולוגית הלייזר המתקדמת בעולם, המאפשרת להתאים את עוצמת הטיפול לגודל נקודות החן, מיקומה ועומקה ולקבל תוצאות מדויקות ללא פגיעה ברקמות עור בריאות. המומחים של המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן, מבצעים בהצלחה טיפול הסרת נקודות חן שטוחות בפריסה ארצית ב: גבעתיים, בני ברק, תל אביב, כפר סבא, באר שבע, נתניה, עפולה, חיפה, רחובות קריית חיים, כרמיאל, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, קריית מוצקין, קריית ביאליק באמצעות טכנולוגית הלייזר החדשנית ומסירים נקודות חן שטוחות מאזורי הגוף והפנים עם תוצאות מושלמות של עור חלק ואחיד ללא סימן או צלקות.

שיטות להסרת נקודות חן שטוחות

הסרת נקודות חן שטוחות בחנקן נוזלי – החנקן מביא להקפאת התאים ולמותם. הטיפול מביא לעיתים קרובות להיווצרות צלקת לבנה.

הסרת נקודות חן שטוחות באמצעות גלי רדיו או מחט חשמלית – צריבה בגלי רדיו או מחט חשמלית היא טיפול בחום שאינו מווסת העלול לפצוע את העור בשכבה הפנימית ולהותיר צלקת.

הסרת נקודות חן שטוחות באמצעות כריתה או גילוח – שיטה זו משמשת להסרת נקודות חן החשודות כממאירות (גדילה מהירה, שינוי צבע וצורה, דימום, גרד או א סימטריות ) הטיפול מסיר  את נקודת החן במלואה וזאת, על מנת לשלוח אותה לאבחון מעמיק. השיטה כרוכה בצלקת ובכאבים.

הסרת נקודות חן שטוחות בטכנולוגית לייזר מתקדמת – תהליך זה מבוקר ומאפשר לווסת את אורך הגל ומידת החום לסוג הנגע וכך, לא נגרם נזק לעור סביב הנגע. הצריבה יוצרת גלד וכתוצאה מכך הגוף מאותת לעור להתחיל בהליך החלמה והתחדשות עד לריפוי מלא של העור ללא סימן או צלקת.

הליך הסרת נקודות חן שטוחות בטכנולוגית לייזר מתקדמת

טכנולוגיית הלייזר, היא הטיפול המתקדם בעולם בתחום הסרת נקודות חן שטוחות ונגעי עור שונים וזאת, בהליך פשוט של צריבה רגעית בלייזר, ללא כאב, המתבסס על הליך ההחלמה הטבעי של העור המתחדש במהלך שבועות ספורים לאחר הטיפול ומביא למראה עור אחיד, חלק וללא סימן או צלקת. הרופאים והמטפלים המומחים של רשת אתר ד"ר חן, עושים שימוש בטכנולוגיות המובילות בעולם מבית פוטונה לייזר, סינרון קנדלה ופלומה לייזר המביאות לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר. טכנולוגית הלייזר, הנה מוגנת פטנט ומייצרת 300-600 חורים מיקרונים המחממים את הרקמה העליונה ומסירים את נקודת החן ובמקומה, נוצרת רקמה בריאה וחדשה, המחליפה את אזורי הרקמה הפגועה. שיטה זו מביאה לתוצאות האסתטיות הטובות ביותר.

יתרונות טיפול הסרת נקודות חן שטוחות בטכנולוגית לייזר מתקדמת

  • ללא כאבים – עוצמת המכשיר שוות ערך לפילינג ולכן, אין כאב אלא תחושת חימום או צריבה קלה וכמעט לא מורגשת
  • טיפול לא פולשני – הטיפול לא מצריך הרדמה או תפרים. טיפול מדויק שאינו פוגע ברקמת העור הבריאה.
  • טיפול אחד בודד – לרוב, די בטיפול אחד על מנת לקבל תוצאות מושלמות
  • ניתן לביצוע בכל ימות השנה
  • מאושר FDA ומשרד הבריאות הישראלי
  • תוצאה אסתטית מרשימה – מעניקה לעור מרקם אחיד, חלק ללא צלקת
  • טיפול המעודד ייצור קולגן ואלסטין – המחדשים את תאי העור ומביאים להחלמה מהירה יותר של הגלד וליצירת רקמת עור חדשה ומוצקה
  • הטיפול המתקדם בעולם – מאפשר להתאים את עוצמת החום לכל נקודת חן על פי גודלה, מיקומה ועומקה ובכך להביא לתוצאות מדויקות
  • מחיר אטרקטיבי
  • זמן החלמה קצר – חזרה לשגרה אפשרית כבר ביום הטיפול

הטיפולים האסתטיים המתקדמים בעולם במרכזים המובילים בארץ

הרופאים והמטפלים המומחים של המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר ד"ר חן , מביאים אליכם קרוב הביתה, את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. הכירו את המילה האחרונה בתחום הסרת נקודות חן שטוחות ונגעי עור. טכנולוגית הלייזר המתקדמת, מאפשרת התאמת מדויקת של אורך הגל ועוצמת המכשיר לגודל נקודת החן ומיקומה ובכך, מונעת פגיעה ברקמות העור שסביב לנגע ומביאה לתוצאות מושלמות של עור אחיד, חלק וללא סימן או צלקת. קבעו פגישה ללא התחייבות וללא תשלום עם המומחים של אתר ד"ר חן וקבלו את כל המידע וההדרכה אודות הסרת נקודות חן שטוחות בטכנולוגית לייזר מתקדמת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה