העתקת עצים – אילו סיבות יש להעתקה של עצים?



בית פרטי הוא החלום של כל אדם וזאת עקב הגינה שיש לנו בבית. גינה היא דבר נפלא מכיוון שהיא מחברת אותנו לטבע והיא מאפשרת לנו לשהות בחוץ בכל ימות השנה וכמובן לארח אנשים רבים. אך לעיתים גינה יכולה גם להיות צרה צרורה כמו למשל במקרה של העתקת עצים. העתקה של עצים מחויבת המציאות עקב מספר סיבות רב ומה שבטוח שהיא לא דבר פשוט.

קרדיט לתמונות PIXABAY

אם אתם רוצים לבצע גיזום עצים בגינה שלכם אתם לא צריכים אישור של איש אך כריתת עץ מחייבת אישורים ולכן אנשים רבים בוחרים להעתיק את העץ. יש סיבות רבות מדוע יש צורך להזיז עץ כמו למשל העובדה כי העץ מסוכן ויכול להתמוטט או שהשורשים של העץ נכנסים מתחת לרצפת הבית ופוגעים בנו. מה שבטוח הוא שהעתקה היא לא דבר פשוט ואת זאת כדאי לזכור.

האם כל קבלן יכול להעתיק עצים?

לאחר שהסברנו אילו סיבות יש לנושא של העתקת עצים אנו חייבים לשאול האם כל קבלן יכול לבצע העתקה של עצים? אם כן אנו חייבים לציין כי זה ממש לא המצב. עליכם להבין כי העתקה מחייבת ידע, כלים וניסיון שאין לקבלן רגיל.

לא רק זאת אלא גם לא כל גנן יכול לבצע העתקה וזה משהו שכדאי להבינו. לכן אם אתם רוצים להעתיק את העצים בגינה שלכם עליכם להבין כי אתם צריכים למצוא בעל מקצוע אשר המומחיות שלו היא העתקה של עצים וכך תבטיחו כי ההעתקה תתבצע על הצד הטוב ביותר ואף אחד לא יוכל לתבוע אתכם בגלל שהרסתם עצים ולא העתקתם אותם כמו שצריך.

אילו שאלות כדאי לשאול את הקבלן בנוגע אל העתקת עצים?

אם אתם רוצים לבצע העתקת עצים אתם צריכים לבחור את הגנן הטוב ביותר וזה אומר שאתם צריכים לשאול אותו את כל השאלות החשובות בנוגע להעתקת עצים. בעת העתקה של עץ יש שאלות הרבה יותר נרחבות מאשר בעת גיזום עצים ואת זאת חשוב לזכור.

אם כן השאלות שאתם צריכים לשאול את הגנן הן מה עלות ההעתקה? כמה זמן היא תיקח? האם היא פוגעת במראה הגינה שלי? כמה עובדים צריכים להיות בשביל לבצע העתקה? ולאן יעתיקו את העץ? השאלות הללו קריטיות בכדי להבין לקראת מה אתם הולכים בהעתקה ולא כדאי לוותר עליהן וכדאי לשאול אותן לפני חתימת ההסכם עם הקבלן שמעתיק את העצים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה