הפלגה רומנטית עם ארוחה



מתכננים להזמין הפלגה רומנטית עם ארוחה? כדי להתרחק קצת מכל הרעש הלבן שמלווה את החיים שלכם, ועכשיו אתם צריכים לחשוב איך לתכנן את הלילה הרומנטי שלכם לפרטי פרטים (אבל גם להשאיר קצת מקום לספונטניות)? מעולה! בדיוק בשביל זה אנחנו פה!

קרדיט לתמונה Freepik

הפלגה רומנטית עם ארוחה היא אחת הדרכים הכי כיפיות לדייט, בין אם זה הדייט הראשון שלכם ובין אם אתם זקוקים נואשות למעט זמן איכות ביחד עקב העומס, הילדים, העבודה וכל מה שבאמצע - שמפריע לכם ומשכיח מכם שאתם לא רק הורים ומפרנסים, אלא גם זוג אוהב.אז הנה כמה רעיונות שישדרגו כל הפלגה רומנטית עם ארוחה , ויהפכו לכם את הדייט למושלם.

נשנושים טעימים ויוקרתיים

נכון שאנחנו מדברים על הפלגה רומנטית עם ארוחה, אבל תתייחסו לזה כאל אירוע מיוחד, שבו יותר חשוב מה שיש מסביב ולא רק האוכל. מכירים את זה שאתם מגיעים לדיוטי פרי, ופתאום אתם קונים המון סוגי שוקולד יוקרתיים ומפנקים, שיהיה לכם לטיסה, למתנות וגם להמשך הטיול? אז כשאתם מתכננים הפלגה רומנטית עם ארוחה, תתייחסו לזה כמו גיחה קצרה לחו"ל: הביאו אתכם חטיפי שוקולד יוקרתיים, כאלה שאתם לא מרשים לעצמכם לקנות במהלך השנה, אולי אפילו עוגה מיוחדת.

אתם יכולים לפזר אריזות קטנות של ממתקים ושוקולדים ברחבי היאכטה, ולשחק ב"מצא את המטמון", ובכל פעם שמישהו מוצא ממתק – עליו לעשות משהו מצחיק או להגיד משהו רומנטי. 

יין ואלכוהול

אתם בדייט, והדבר הראשון שעושים בדייט זה "לחיים". יש לכם בבית בקבוק יין (או שמפניה) יוקרתי שאתם שומרים להזדמנות חגיגית במיוחד? ברכות! הפלגה רומנטית עם ארוחה זו ההזדמנות שחיכיתם לה כדי להתענג על היין, באווירה הכי רומנטית וקסומה שאתם יכולים להעלות על דעתכם.

אין לכם בקבוק שווה? רכשו מבעוד מועד בקבוק יין יוקרתי וטעים או שתבקשו מצוות היאכטה להכין לכם בקבוק יין כזה בהתאם לבחירתכם.

מוזיקה רומנטית שמתאימה לשעה שבחרתם

הטעינו היטב את הטלפונים שלכם, כי אין דבר יותר מבאס מלבנות על אווירה ומוזיקה בדייט של הפלגה רומנטית עם ארוחה , ולקלוט בלב ים שאין לכם סוללה. טיפ נוסף הוא להוריד את כל השירים שאתם אוהבים לטלפון, כדי שלא תצטרכו להיות תלויים בוויי פיי. נרגיע אתכם שלרוב זו לא בעיה, אתם בכל זאת לא מפליגים רחוק, אבל ליתר ביטחון תעשו הכל כדי שתוכלו ליהנות במקסימום בלי אף תקלה, כי ביאכטה תוכלו להתחבר לבלוטוס של הרמקול ולהשמיע לעצמכם את המוסיקה האהובה עליכם

איזה סוג מוזיקה תתאים לדייט שלכם? תלוי באיזו שעה החלטתם להפליג. לדוגמא, אם אתם מתכננים שעת אחרי צהריים שקיעה, תוכלו ליהנות ממוזיקת צ'יל ברזילאית רגועה, מהסוג ששומעים בבתי קפה על החוף בקופקבנה. אם זו הפלגת לילה, אתם יכולים לעבור למוזיקה מקפיצה, אולי מזרחית, משהו שעושה שמח. כמובן שתמיד צריך להכין גם שירים רומנטיים לזמן הארוחה, כי בכל זאת, אנחנו מדברים על הפלגה רומנטית עם ארוחה ולא סתם הפלגה עם חברים.

בקיצור כדאי לבוא מוכנים לשייט הפלגה רומנטית עם ארוחה והכי כדאי לעשות את זה על היאכטה של גל ונעמה השכרת יאכטות 0504600470

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה