הפעילויות והאטרקציות המובילות לבני נוער באשקלון והסביבה



בני נוער הם עם קשוח בנושא אטרקציות, לא כל פעילות שתציעו להם תתקבל בברכה. הם כבר לא ילדים שאפשר לקנות את ליבם בנדנדה צבעונית ובלקקן עתיר סוכר, אלו חבר'ה ותיקים שהספיקו לחוות המון ב-10-15 השנים האחרונות, ולצבור חוות דעת מקצועית בכל נושא הפעילויות המומלצות

Canva

איך ניתן לרגש ולחדש לבני העשרה מלאי הטמפרמנט, חובבי האקשן, המתח וההווי? יצאנו לסקור את אשקלון והסביבה כשאנו לא משאירים אבן על אבן, בחיפוש אחר הפעילויות והאטרקציות המובילות לבני נוער בדרום, ושלפנו לכם אותם מתוך שלל האפשרויות. הפוסט הזה מוקדש לכל מי שאוהב לעשות חיים.

מתגוררים באשקלון והסביבה? יוצאים לטייל בדרום? מאגר הפעילויות המומלצות - כאן לפניכם

  1. "בירה היא הגורם, והפתרון, לכל בעיות החיים" (הומר סימפסון)

משתגעים על בירה? מתחרים על סיום בקבוק בירה בלגימה אחת? מבשלת הבירה של "קרלסברג" בדרום, מזמינה אתכם למרכז מבקרים ייחודי מסוגו, בו תוכלו לבחון בעצמכם את כל שלבי הכנת הבירה. במהלך הסיור תוכלו לבקר במוזיאון תרבות הבירה, וכן לצפות בכלים עתיקים להכנת בירה. טוב, כמובן שהאטרקציה הזו חייבת לכלול גם לגימה הגונה. אחרת, בשביל מה באנו?!

  1. מתכננים יום הולדת באשקלון? יש פתרונות קסם!

אם אתם מחפשים הפעלה לא סטנדרטית למסיבת יום הולדת נערית, עליזה במיוחד, אתם יכולים להתייאש מראש, איזו תכנית עוד לא חוו בני העשרה האלו? מגיל 0 הם מוזמנים למסיבות אחת ליומיים, כשמאחוריהם הספק מרשים של אינספור תוכניות יום הולדת מרתקות יותר או פחות. רגע, לפני שאתם שוקעים במרה שחורה ושוקלים להכריז על יום ההולדת כמסיבת דיכאון, יש לנו הצעה מפתה בשבילכם: קוסם ליום הולדת: אילון הקוסם. לא, אנחנו לא מדברים על עוד קוסם מתחיל שביצועיו מתחרים עם זה של ילד חובבן. אילון הקוסם יביא לכם למסיבת יום ההולדת הדרומית, סטייל חדש של תוכניות קסם. אילון מביא עמו מופע שהוא חוויה שתיזכר לנצח על ידי חתני השמחה וחבריהם. אתם עלולים לשאול את עצמכם אחרי אירוע עם אילון הקוסם: "מדוע לא חוגגים יום הולדת 365 יום בשנה?".

 

  1. "תן לים לשחרר אותך לחופשי"

איך נשמע לכם שייט ביאכטה? על ספינה אחת כל החברים, במסיבה עליזה ששותפים שלה, שמש, מים ושמים - ככה עושים כיף אמיתי. "מצב רוח" היא חברה בה תוכלו להזמין שיט דרומי מהסרטים. תוכלו להפוך אותו לזוגי רומנטי או לשייט קבוצתי לפי סגנון החוויה הרצויה. יאכטה "תמרה", עוגנת בחוף הים באשקלון, ומחכה רק להוציא אתכם לסיבוב של גן עדן במרחבים התכולים. תוכלו להזמין ארוחת בראנץ' שתוגש לכם על הסיפון, כשברקע מתנגנת מוזיקה בקצב שלכם. בני נוער, רוצים לעשות יום כיף? לכו על זאת הדרך.

  1. מסיבת יום הולדת באשקלון - שיגעון של חגיגה עם לאון שניידרובסקי

לאון שניידרובסקי מביא עמו בשורה של ממש בצורת שפע אטרקציות ליום הולדת בסגנונות שעוד לא הכרתם. מסיבת יום הולדת אינה חייבת להיות עשויה מעוגה מצופה שוקולד, כיסא המורם מספר פעמים וזר פרחים בנאלי. לאון שניידרובסקי עושה את הבלתי יאומן. למסיבת יום הולדת מוזיקלית כבר הוזמנתם? תוכלו ליהנות מחוויית הרקדה משכרת בקצב מסחרר, שתשחרר את הורמון הסרוטונין, ותגרום לכל באי האירוע להיות ב"היי". תוכלו לבחור במסיבה שכולה אופנה, מסיבה המכילה סדנת יצירה ברמת מקצועית, מסיבת טיק-טוק או מסיבה שכולה איפור ותסרוקות. יש דרכים טובות מאלו כדי להפוך מסיבה ל"וואו"? עכשיו הקושי היחיד שלכם הוא מה לבחור, אבל גם עם זה תוכלו להתמודד, בייעוץ מקצועי ומדויק של לאון שניידרובסקי. יום ההולדת הזה הולך להיות חוויה מהאגדות.

Canva

 

  1. עוברים דירה לאשקלון? יש לנו בשורות טובות עבורכם!

לאחר שנעזרתם בהובלת דירה באשקלון והתאקלמתם בסביבה החדשה, הגיע הזמן לבדוק אילו אופציות של אטרקציות מחכות לכם באזור. שהרי לא הגעתם עד לדרום בשביל להישאר ספונים בבית ולא ליהנות מהקסם המשגע של הדרום הישראלי. ההמלצה שלנו, אתם חייבים לבקר במרינה באשקלון! עדיפות גבוהה: דווקא בשעת השקיעה. מלבד נוף מרטיט וגלים מסעירים, תוכלו לטייל בסביבה, להזמין שייט, או לצאת לקניות ב"מרינה מול" - הקניון הגדול באשקלון. באזור תמצאו גם מרכז אירועים ומספר רב של בתי מלון. בקיצור, לא עתיד לשעמם לכם, אם דאגתם.

 

 Canva

  1. "פיל זקן יודע היכן למצוא מים." (פתגם אפריקני)

תנו לנו, זקנים שכמונו, למצוא לכם את האטרקציה הטובה ביותר בדרום כולו: צוללני הדרום - קורס צלילה מודרני שייתן לכם חוויה עמוקה ביותר, בלי קשר למצב הים או מזג האוויר. מחפשים אטרקציה שווה באמת? צאו לצלול. שם בעומק הים, האמת היפה מתגלה.

  1. אטלנטיס: חדר הבריחה באשקלון

האלים היוונים הטביעו את יבשת אטלנטיס במעמקי האוקיינוס, האם אתם נועזים מספיק, הרפתקניים וחובבי משימות אתגר, כדי לצאת למסע למצוא את העיר האבודה במרחבי האוקיינוס? בעזרת מגילות עתיקות, מפות וחידות תוכלו לנסות לפצח את החידה המסתורית הזו. ניתן להגיע בקבוצות של 2-8 אנשים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה