הקיץ נהנה מנוחות מלאה בנסיעה גם בלי לשלם הון תועפות – מזוודות במבצע



הקיץ מתחיל ממש בקרוב ולמרות המצב הרגיש במדינה (ואולי דווקא בגללו), לא מעט ישראלים צפויים לפקוד את נמל התעופה ולטוס לחופשות וביקורים בחו"ל. אף טיסה או נסיעה אינה נוחה עד הסוף ללא תיקים ומזוודות מתאימים, ואלו עלולות בדרך כלל להיות יקרות בצורה משמעותית. לכן, כדאי לבחון את שלל האפשרויות הזמינות עבור ישראלים ממש עכשיו למבצעים משמעותיים שיאפשרו לכם לטוס עם הציוד הטוב ביותר, בלי לשלם על כך הון עתק.

קרדיט לתמונות PIXABAY

 מבחר המזוודות במבצע שתוכלו למצוא בכמה מהחנויות והספקים המקומיים כאן בישראל, יאפשר לכם לטוס לחו"ל הקיץ עם המותגים הטובים והנחשבים ביותר בתחום, ללא צורך לשבור תוכניות חיסכון לשם כך. אם עדיין לא נהניתם להשתמש במזוודות האיכותיות ביותר שבנמצא – עכשיו זו ההזדמנות שלכם...

מבצעים משתלמים במיוחד על המזוודות האיכותיות ביותר בעולם

ממש עכשיו ניתן למצוא בחנויות ואתרים ישראלים מבצעים משתלמים במיוחד על מבחר מזוודות מסוגים ומותגים שונים, דוגמת מזוודות סמסונייט (Samsonite) – אולי המותג הנחשב ביותר בעולם בכל הנוגע למזוודות ותיקים.

רבים מהמבצעים האלו רלבנטיים עבור רכישה של סט מזוודות, ולא בהכרח רק מזוודה בודדת, מה שהופך רכישת סט למתבקשת ומומלצת אפילו יותר מאשר בדרך כלל. גם כשאין מבצעים מיוחדים, סט מזוודות הוא לרוב משתלם וכדאי יותר לרכישה מאשר קנייה של מזוודה אחת בודדת בכל פעם – סט כולל בדרך כלל שלוש או ארבע מזוודות בגדלים שונים, כולן תואמות אחת לשנייה מבחינת מראה וסוג (של אותו יצרן, מאותה סדרה וכיוצ"ב) ויחד הן נותנות מענה לכל צרכי הנסיעה שלנו: מזוודה גדולה ו"ראשית" אחת או שתיים לצד מזוודת טרולי לעלייה למטוס ואולי גם מזוודה בינונית בגודלה. במיוחד אם מדובר ביותר מבן אדם אחד ובפרט משפחות עם ילדים – סט מזוודות במבצע הוא מה שאתם צריכים לחפש אחריו לקראת הנסיעה או הטיסה הבאה.

כמה מבצע בתחום זה יכול לחסוך לנו?

כשאנחנו מדברים על מבצע בתחום המזוודות – לאיזה סדר גודל של חיסכון אנו יכולים לצפות?

ובכן, ניקח את הדוגמה הקלאסית של סט שלוש מזוודות סמסונייט , הנמכר עתה במבצע. מאחר וכל מזוודה עולה כמה מאות טובות של שקלים (וגם שווה את זה, לפחות כשמדובר במותג נחשב כמו "סמסונייט"...), החיסכון על סט במבצע יכול להגיע גם כן לכמה מאות שקלים, ואף אלף ומעלה. כשמתחשבים בכך שמדובר במזוודות איכותיות אשר יחזיקו מעמד כמה וכמה שנים טובות לפחות, וכך יחסכו לנו את הצורך לקנות שוב מזוודות חדשות בקרוב, מדובר בקנייה משתלמת במיוחד ובחיסכון ששווה לא לפספס.

במידה וקונים כמה תיקים נוספים, מזוודה לילד/ה, תיק גב לשימוש יומיומי או כל סוג אחר של תיק או מזוודה איכותיים של מותגים מובילים, המבצעים עשויים להצטבר לכדי חיסכון של אלפי שקלים.

שווה לנצל את תקופת המבצעים ופעם אחת לקנות את כל המזוודות והתיקים שאתם ומשפחתיכם צריכים. כך החיסכון יהיה מקסימאלי, ואתם לא תדאגו לרכישת מזוודות או תיקים בעתיד הנראה לעין.

 השנה, טסים לחו"ל עם הציוד הטוב, האיכותי והנוח ביותר, במחירים משתלמים וחסרי תקדים! לא פחות מכך...

 

שתהיה טיסה טובה, נוחה ומהנה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה