הקשר בן ותק הנהיגה ומחיר הביטוח



אין ספק שלקנות רכב ולהיות בעליו זו תחושה נפלאה. הרבה מאוד צעירים רצים להוציא רישיון נהיגה ברגע שהם יכולים וזה לא קורה במקרה, שכן הם רוצים ליהנות מהחוויה של נהיגה ומתחושת החופש. עם זאת, חשוב להבין שכאשר קונים רכב, קונים גם אחריות ולא מעט הוצאות. הייתם בטוחים שקניית הרכב היא ההוצאה העיקרית? כדאי שתדעו שזה לא בדיוק כך, כי אתם צריכים לשלם גם על ביטוחים שתעשו לרכב, על דלק ועל תיקונים. אתם לא יכולים להשפיע על מחיר הדלק וגם בקשר לעלות התיקונים והטיפולים יש מעט דברים שתוכלו לעשות. מה שכן נמצא בשליטה שלכם, זו הבחירה של סוכנות ביטוח רכב טובה. לכן חשוב לבדוק לאן אתם פונים ואיזו הצעת מחיר, כי בין אם אתם נהגים חדשים ובין אם אתם כבר עשרים שנה על הכביש, למה שתשלמו מחיר מופקע?

קרדיט תמונה PIXABAY

מה משפיע על העלות של ביטוח רכב?

אין ספק שאחד מהדברים שכל אדם שחושב לקנות רכב רוצה לדעת, זה כמה הוא ישלם על הביטוח. חשוב להבין שיש קשר ישיר בין ותק הנהיגה ובין המחיר, כלומר, אחד מהפרמטרים הראשונים שישפיעו על העלות של ביטוחי הרכב, זו השאלה כמה שנים אתם כבר נוהגים ומתי בדיוק הוצאתם את הרישיון. בנוסף, כדי להבין מראש כמה יעלה לכם ביטוח רכב, חשוב להתייחס לפרטים כמו:

  • באיזו שנה יוצר הרכב
  • מה השווי שלו
  • לאיזו חברת ביטוח אתם פונים
  • עד כמה תרצו שהביטוח שלכם יהיה מקיף
  • האם תרצו להוסיף עוד תוספות שונות לביטוח הבסיסי שתעשו לרכב

חשוב לבדוק את כל הפרטים האלה, כי כמו שאנחנו רואים, בדרך כלל כאשר כבר פונים אל סוכנות ביטוח רכב ועושים אצלה פוליסה, לא נהוג להחליף אותה במהירות. כלומר, אנחנו נוהגים להיות לקוחות לאורך שנים רבות של אותה חברת ביטוח ולכן יש טעם לבדוק מראש במי אתם בוחרים.

איך תעשו השוואת מחירים?

אם חשבתם לרגע שגם בעידן המודרני כדי לעשות ביטוחי רכב אתם צריכים לצאת מהבית או להתקשר לאינספור חברות ביטוח, דעו שזה לא מדויק. בפועל אתם יכולים לעשות את השוואת המחירים במהירות שיא, כי יש היום אתרים שזה בדיוק הייעוד שלהם. יהיה עליכם להכניס פרטים שונים כמו וותק הרישיון שלכם ועוד, שכן בעזרת הנתונים האלה אפשר יהיה לתת לכם הצעות מחיר שונות עבור הביטוח שמעניין אתכם. עם הצעות המחיר האלה, שמתקבלות במהירות שיא על ידי תוכנת מחשב, אתם יכולים לא רק להבין כמה זה יעלה, אלא גם לבחור בקלות את החברה הנכונה לכם. ביטוח שמיועד לרכב זה מסוג אותם הדברים שמאוד מומלץ להשקיע בהם מחשבה ולעשות כמה שיותר בירורים מראש, כי בסופו של דבר, תרצו להרגיש ולדעת שיש לכם אל מי לפנות בעת צרה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה