הרבלייף מציגה- סדר היום של הספורטאי שגיא מוקי



השם שגיא מוקי וודאי מוכר לכם. אם השם לא מוכר לכם, הרי שמדובר באלוף ג'ודו. שגיא מוקי היה פעמיים אלוף אירופה ואלוף ישראל בג'ודו. כיום מעבר להיותו ספורטאי מצליח הוא גם מעביר הרצאות על האתגרים השונים בהם הוא נתקל במהלך חייו כספורטאי. על מנת להצליח בחייו כספורטאי, שגיא מוקי מקפיד על סדר יום מאוד ברור מבחינת התזונה אשר אותה הוא צורך במהלך היום ועל ידי אימונים אותם הוא מבצע לאורך היום כולו. המאמנים והמטפלים של שגיא מוקי, עוטפים אותו מכל הכיוונים במהלך חיי היומיום שלו ומסייעים לו לשמור על בריאות גופו בצורה הטובה ביותר, בכדי לשמר את הישגיו כאלוף בענף ספורט זה

צילום : pixabay

 

שגיא, בן 26, בגובה 1.80, שוקל 83 ק"ג. מעבר להיותו מעביר הרצאות בחיי היומיום שלו, הוא הפרזנטור של חברת תוספי התזונה: הרבלייף. סדר היום של שגיא מתחיל בארוחת בוקר מזינה טרום אימון ראשון. הארוחה כוללת: ביצה מקושקשת, לחם עם דבש או כשאין לו זמן הוא פשוט דואג לעצמו לקפה איכותי ולחטיף בטעם לימון של חברת הרבלייף. לאחר ארוחת הבוקר שגיא מגיע לווינגייט בכדי להתחיל להתאמן. שגיא מבצע 4 פעמים בשבוע אימוני משקולות ופעמיים בשבוע אימוני ג'ודו. יש לציין ששגיא מבצע חימום גב איכותי ויעיל לפני כל סוג של אימון וזאת בשל פציעה של הדיסק. סוגי האימונים, היקף האימונים ועוד, נקבעים בהתאם למטרות שונות הנקבעות לשגיא ובהתאם ליכולת הגופנית שלו באותה התקופה. בתקופות קשות מבחינה פיזית, שגיא מבצע פחות אימונים או אימונים יותר קלים, בתקופות קלות יותר, שגיא מעמיס על גופו יותר.

ומה לאחר אימון הבוקר?

לאחר אימון הבוקר, שגיא לוקח כף חלבון מדויק מבחינה כמותית. בצהריים הוא אוכל: חזה עוף, דג, ירקות ופחמימות. הפחמימות חשובות מאוד על מנת ששגיא יצליח להגיע לאימון הצהריים מלא באנרגיות. עם שגיא עובד תזונאי צמוד בשם: מיקי מדר. לאחר ארוחת הצהריים שגיא הולך לפיזיותרפיסט: נמרוד משה, אשר מלווה אותו מאז הפציעה שלו. לשגיא מאוד חשובה התזונה שלו על מנת לשמור על אחוזי שומן לא גבוהים בגופו ועל מסת שריר הרלוונטית לשגרת האימונים שלו.

לשגיא מוקי יש פסיכולוג ספורט אישי אשר הוא הולך אליו באופן קבוע. הוא טוען שלא מעט מהכאבים בעקבות הפציעה שלו הם כאבים מנטליים אשר עליו להתמודד עמם.

בצהריים שגיא משתדל לנוח שכן, אחרי הצהריים יש לו אימון שנמשך שעתיים. לאחר האימון שגיא שותה אבקת חלבון ואוכל ארוחת ערב הכוללת פרגית או דג סלמון.

לשגרת החיים העמוסה שגיא מכניס את העבודה על הלימודים שלו. הוא לומד כלכלה ומנהל עסקים בזמן הפנוי שנותר לו ומשתדל להעביר הרצאות כשיש לו זמן פנוי נוסף.

כיצד משתלבים  תוספי תזונה של הרבלייף בחייו של שגיא מוקי?

כפי שציינו, שגיא הוא הפרזנטור של הרבלייף. הוא מספר שלפני האולימפיאדה הצליח להוריד את משקלו למשקל 73 ק"ג, באמצעות תוספי תזונה של הרבלייף כגון: חטיפי חלבון ואבקת חלבון. שגיא שותה המון מים, לא צורך יותר מדי קפה ואוכל מתוקים רק לעיתים רחוקות. הוא מעדיף לצרוך תמיד את החטיפים המיוחדים של הרבלייף שכן הם מעניקים לו את החלבון אותו הוא צריך, בטעם טוב ואיכותי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה