השהייה הממושכת בבתים בתקופת הקורונה ממחישה את חשיבותה הרבה של תאורה לבית



בשיתוף קרני תכלת – גופי תאורה בינלאומיים
החודשים האחרונים היו חריגים מאוד עבור כולנו, כאשר הסגר שהוטל על מרבית העולם בעקבות התפשטות מגפת הקורונה השאיר את רובנו בבתים במשך ימים, שבועות וחודשים ארוכים. כל זמן האיכות הזה בבית מאפשר לנו לשים לב ולהתעמק בדברים אליהם אנחנו בדרך כלל פחות שמים לב. כך גם בנוגע לחשיבותה הרבה של תאורה לבית, והאופן בו היא יכולה להכתיב אווירה, כמו גם לספק לנו נוחות או להקשות עלינו.

depositephoto

אם תשאלו את האדם הממוצע  עד כמה חשובה בחירה מושכלת של מנורות לבית ועד כמה בחירה זו משפיעה על חיי היומיום שלנו, סביר להניח שהוא לא ממש יבין על מה אנחנו מדברים. אך עכשיו, לאחר שכולנו בילינו שבועות ארוכים ברציפות בביתנו, אולי ניתן לשים לב טוב יותר למקום המשמעותי שמשחקת תאורה לבית בחיינו.

 

מחדר העבודה ועד המטבח - תאורה מתאימה ומספיקה לביצוע פעולות שונות בבית

תחום משמעותי בו רבים מאיתנו עשויים לחוש בתקופה זו את הצורך הגופי תאורה מתאימים ואיכותיים בבית, הוא כל הקשור לעבודה ולביצוע פעולות מסוימות שונות בבית. רבים עובדים בחודשים האחרונים מהבית לאחר שלא עשו זאת מימיהם, ועבודה מהבית מצריכה לכל הפחות עמדת עבודה נוחה, אשר צריכה לכלול כמובן גם תאורה הולמת. בין אם אתם עובדים מהבית על המחשב, מול הזום, דרך הטלפון, באמצעות קריאה וכתיבה או בכל דרך אחרת – זה הזמן בו אתם מגלים כי בעצם במשרד/מקום העבודה שלכם ישנה תאורה חזקה ובהירה יותר ממה שיש לכם בבית, כך שהתאמות מסוימות נדרשות.

ואכן, עבור מי שעובד מהבית בתקופת הקורונה מומלץ לארגן גופי תאורה הולמים לפינת העבודה, כאלו אשר יספקו מספיק תאורה על מנת לראות טוב מה אנחנו עושים גם לאורך יום עבודה שלם, אחרת נסיים כל יום עם כאב ראש ועייפים במיוחד.

מלבד לעבודה מהבית, גם השהייה בחדרים נוספים בבית מצריכה תאורה מספקת ומתאימה, דוגמת תאורה למטבח, לחדר הרחצה או לגינה. כאשר נמצאים ימים שלמים ורצופים בתוך הבית, לא יוצאים ממנו ועושים בו את הכל, חשוב ביותר שהבית יהיה מואר בצורה טובה ומספקת. זה לא רק יהיה נעים ונוח יותר, זה גם יכול להשפיע בצורה משמעותית על הלך הרוח והאווירה הכללית בבית, בתקופה בה אנו חייבים, יותר מתמיד, לשמור על גישה חיובית ועל הראש למעלה.

 

 

להצטייד בגופי תאורה מתאימים עבור כל אזור בבית

נכון לאמצע חודש מאי, ההקלות המסוימות שניתנו בכל הנוגע לסגר הקורונה מאפשרות לצאת מהבית ולהגיע לחנויות שונות, אך גם בזמן הסגר ניתן להזמין מוצרים רבים דרך האינטרנט, ובכללם גם מנורות לבית.

בכל מקרה, בין אם אתם מחפשים להזמין מהאינטרנט ובין אם ללכת לחנות, כדאי לצייד את הבית שלכם בגופי תאורה הולמים ומתאימים עבור כל אזור בנפרד, בין אם הסגר המלא ישוב בעתיד ובין אם לא. תאורה טובה ואיכותית היא דבר שצריך להיות בכל בית ובכל נקודת זמן, לא רק כאשר אנחנו מבלים את כל היום בבית.

בחנויות תאורה גדולות ניתן למצוא היום מבחר עצום של גופי תאורה שונים עבור כל אזור ואזור בבית – אינספור סוגים של מנורות ותאורה למטבח, תאורה לסלון, תאורה מוגנת מים לגינה או לחדר הרחצה, תאורה מעוצבת ודקורטיבית לאזורים שונים בבית וכו'.

בנוסף, רבים מגופי תאורה אלו מתאפיינים כיום בתצרוכת אנרגיה חסכונית ביותר, מה שמהווה תמריץ נוסף לאבזר את הבית בגופי תאורה חדשים, המתאימים בדיוק לצרכים שלנו מכל אזור ואזור בבית.

תאורה הולמת תהפוך את השהייה הממושכת בבתים בתקופת הסגר ולאחריה לנוחה ונעימה הרבה יותר, כמו גם לפרודוקטיבית יותר עבור העובדים מהבית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה