השירותים שיעשו לכם מעבר דירה קל ומהיר



מעבר דירה היה מאז ומעולם שלב מורכב שמלווה בהוצאות כספיות ומצריך הרבה תשומת לב.

תמונה 123rf

אריזה, הזמנת מובילים והכנת הדירה החדשה הם רק חלק מהפעולות שצריך לבצע כשכל אחת מהן היא תהליך מורכב בפני עצמו שמציב בפניכם קשיים לא מבוטלים.

לאור האתגרים הרבים, הושקו בשנים האחרונות מגוון שירותים שמטרתם לעשות את המעבר קל יותר. לפניכם סקירה של כמה מהם שיכולים לסייע ולקצר את משך הזמן והמאמץ שצריך להשקיע כדי לעבור דירה.

קרטונים למעבר דירה עד הבית

אחת הבעיות המוכרות לכל מי שעובר דירה היא איסוף קרטונים לאריזת הדירה. בסופו של דבר אין תחליף לארגז מתאים שניתן לארוז בתוכו את הבגדים והחפצים השונים, אך לעתים קרובות יש קושי למצוא קרטונים מתאימים.

זה נכון שאפשר לנסות לאסוף קרטונים במרכזי הקניות השונים אך למען האמת העניין לא כזה פשוט מפני שכדי לארוז דירה יש צורך בקרטונים מתאימים הן מבחינת הגודל, החוזק והניקיון ומה שמתאים כדי להוביל שמפו או ירקות, לא תמיד יהיה טוב לבגדים וחפצים אישיים.

תוסיפו לכך את העובדה שצריך 50 קרטונים כדי לארוז דירה ממוצעת ותבינו שהעניין לא כזה פשוט.

הפתרון למצב הוא הזמנת קרטונים למעבר דירה באתר 'הכל למוביל' שמתמחה בייצור ואספקת חומרי אריזה וקרטונים למובילים במחירים סיטונאים ומציע מבחר עצום של קרטונים וחומרי אריזה מכל הסוגים ולכל צורך.

את חומרי האריזה והקרטונים ניתן להזמין באתר החברה ולקבל אותם במשלוח מהיר של עד 3 ימים.

חומרי אריזה מתאימים יכולים לחסוך לכם הרבה מאוד זמן ולהבטיח שכל החפצים ישמרו ולא יפגעו במהלך ההובלה.

השכרת יחידות אחסנה

כולנו היינו שמחים לעוד חדר ונראה שאם היה לנו מחסן מתאים, כל בעיות המקום שלנו היו נפתרות בן רגע.

אז נכון שכמעט אף פעם לא יהיה בדירה מקום שיניח את הדעת אך גם לזה יש פתרון מעניין.

חברת 'תיבת נח' מציעה ללקוחותיה אחסון תכולת דירה ביחידות פרטיות, כך שהתוצאה היא השכרת מחסן אישי לכל דבר ועניין שיכול לפתור לכם את בעיית המקום ובעלות שאינה עולה על כמה מאות שקלים וכך לאפשר לכם לאחסן באופן נוח ובטוח את הרהיטים או החפצים שאין לכם היכן לשים בדירה.

מגוון התרחישים שמצריך יחידת אחסנה מאוד רחב וכולל בתוכו מצבים שבהם עוברים לדירה קטנה יותר אם באופן זמני או קבוע, מעבר למגורים בדירת ההורים או במצבים שנכנסתם לקשר חדש והחלטתם לעבור לגור עם בחיר או בחירת לבכם ואינכם יודעים מה לעשות עם החפצים לעת עתה.

השכרת יחידת אחסון יכולה להיות פתרון מעולה מפני שהיא מאפשרת לכם לשכור יחידה לאחסון תכולת דירה באופן בטוח שאפילו מאפשר לכם להיכנס אל המחסן, להוציא ממנו או להכניס אליו חפצים ככל שעולה על רוחכם ובנוחות מרבית.

השוואת שירותי הובלה

הזמנת מובילים מומלצים היא הבסיס לכל מעבר מוצלח של דירה ואנו לא צריכים לומר לכם כמה קשה יכול להיות למצוא מובילים מומלצים בתאריך הרצוי שיגבו גם מחיר הוגן.

כדי להתמודד עם הבעיה הזאת קמו אתרי אינטרנט שמרכזים רשימות של מובילים מומלצים לפי אזורי מגורים באופן כזה שכל אחד יכול לצפות בכרטיס העסק של המובילים, להתרשם מחוות הדעת ולהתקשר אל המובילים כדי לקבל הצעת מחיר.

דרך מעניינת נוספת להזמנת הובלה היא באמצעות אתרים שעובדים בשיטה מעט שונה שמטרתה לפשט את התהליך ובמקום שאתם תתקשרו אל המוביל, המובילים מתקשרים אליכם.

במרכז השיטה הזאת נמצאים אתרי אינטרנט שבהם ניתן למלא את הפרטים של ההובלה שאתם צריכים. מיד בסיום נשלחת הפניה אל מובילים מתאימים שפנויים בתאריך שבחרתם.

כל אחד מהמובילים האלה פונה אליכם במטרה שתבחרו דווקא בו ולאור התחרות שנוצרת אתם יכולים להיחשף להצעות מאוד משתלמות, לבחור את הטובה מכולן ולחסוך הרבה כסף.

אריזה מקצועית ומהירה

אי אפשר לדבר על שירותי מעבר דירה בלי להזכיר את אחד התהליכים הכי מורכבים ומתישים שאתם יכולים להעלות על הדעת. אנו מדברים כמובן על האריזות.

אריזת דירה ממוצעת אורכת מספר שבועות וככל שהיא גדולה יותר כך המשימה גם מורכבת.

אם לוקחים בחשבון את פירוק והרכבת הרהיטים וסידור הדירה החדשה, מגיעים למצב שבו צריך להשקיע הרבה משאבים וזמן באריזות.

מי שמעוניין יכול להפוך את האריזה להרבה יותר פשוטה ומהירה באמצעות הזמנת חברת אריזה מקצועית שבתוך יומיים יכולים להתחיל ולסיים את אריזת הדירה למעבר לרבות פירוק של הרהיטים שבתוכה.

אותן חברות מציעות גם שירותי סידור של הבית החדש ומעבר לכך שזה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן, באפשרותכם ליהנות משירות מקצועי שיורד לפרטים הקטנים ביותר ובכלל זה אפילו קיפול הבגדים וסידור הארונות!

שירותי אריזה יכולים להתבצע על ידי חברות ייעודיות שמתמחות בכך אך ניתן להזמין אותם גם באמצעות חברת ההובלה ולשלב את האריזה עם ההובלה.

באופן הזה המחיר היחסי ירד באופן משמעותי אך קחו בחשבון שיש פעולות שרק חברות אריזה מקצועיות יכולות לעשות כמו קיפול בגדים וכדומה.

בסיכומו של דבר מדובר בשירותים מעולים שיכולים לסייע לכם לעבור בקלות אך כמו בכל שירות אחר, גם כאן חשוב להזמין רק חברות מקצועיות ומומלצות כדי לקבל את השירות הטוב ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה