השכרת אוהל לשבעה: "אנחנו כאן כדי לסייע למשפחה בקיום שבעה מכובדת"



יש הרבה דאגות על הראש של המשפחה האבלה, זאת מלבד האובדן המעציב • "פאר אוהלים": "אנחנו כאן כדי להוריד לכם דאגות בכל מה שנוגע לציוד - מהשכרת אוהל לשבעה ועד למזרונים וציוד לשבעה" • כל הפרטים על השכרת אוהל לשבעה בכתבה הבאה

קרדיט תמונה: יח"צ

יקיריכם נפטר? אנחנו משתתפים בצערכם וצר לנו להתבשר על כך. על מנת לסייע לכם, החלטנו להנגיש לכם ראיון שקיימנו עם מנכ"ל חברת פאר אוהלים, המתמחה בהשכרת אוהלים וציוד נוסף לשבעה, שציין: "אנחנו נמצאים כאן עבורכם. יש לנו את כל הציוד שאתם צריכים - מזגנים, השכרת אוהל לשבעה, מזרונים ועוד".

"אנו ב'פאר אוהלים' מודעים לכך שלמשפחות שונות יש צרכים שונים. אנו לומדים, בזווית ובדרך שלנו, להכיר את המשפחה בזמן הקצר של המפגש הקצר או אפילו בשיחת הטלפון. החברה שלנו, אשר מובילה בענף השכרת אוהלים לשבעה מציינת: "אנחנו נסייע למשפחה ונקל בשבעה באופן המכובד והכן ביותר שניתן".

"יש לנו מגוון רחב, אתם יכולים לבחור מוצר או חבילה תואמת לצרכים שלכם מותאמת לצרכים שלכם. הצוותים המיומנים שלנו יגיעו עד אליכם. הצוות שלנו יודע להתאים את האוהל הנכון למקום הרצוי. מלבד זאת, נדאג למזרונים, מיזוג וכל ציוד אחר".

השכרת אוהל לשבעה - מקום מכובד לנחם

"מנהג השבעה מרגש אותנו כל פעם מחדש. הוא מנהג יפה, שנותן כבוד למת. על בני המשפחה להיות מקובצים יחדיו. משפחות רבות מתחברות סביב הצער והזיכרון, ולו לזמן קצר. באשר למנחמים שמגיעים, לא לכל משפחה יש מקום לארח, ולכן משפחות רבות בוחרות בפתרון של השכרת אוהל לשבעה".

השכרת אוהל לשבעה: שומרים פרטיות המשפחה

"סוג נוסף של לקוחות שמזמינים השכרת אוהל לשבעה, שהמספר שלהם הולך וגדל בשנים האחרונות, מורכב ממשפחות שיש להם מקום לארח אחרים, אבל מעוניינות לשמור על הפרטיות שלהן - וזו כמובן זכות יסודית, בסיסית שיש לכבדה".

"החברה שלנו דואגת גם לצרכים נוספים של האירוח בזמן השבעה: ציוד לישיבה וכיסאות, מזרונים, ציוד לחימום ולהגשת אוכל, מיזוג אוויר ועוד".

השכרת אוהל לשבעה: פתרון פרקטי ומותאם אישית

"קיימת האפשרות לבצע התאמה בין גודלה של סוכת האבלים לבין הכמות של האנשים שצפויים להגיע לשבעה, וכן, באופן התואם לשטח שברשותכם. יש לנו אוהלים שונים בגדלים שונים אשר מתאימים לצרכים של משפחות שונות. הכל כמובן ניתן לראות באתר של פאר אוהלים".

 השכרת אוהל לשבעה וציוד נוסף - לרכוש הכל מספק אחד

"בנסיבות לא נעימות חשוב לא להתרוצץ בין הספקים. כפי שציינו, אצלנו ב'פאר אוהלים' תוכלו למצוא את כל הציוד הרלוונטי לשבעה".

השכרת אוהל לשבעה: זמינות 24/7

"אנחנו זמינים אליכם טלפונית בכל שעות היממה. במקרים מסוימים המשפחות מבינות שהיקר להם על ערש דווי, ובמקרים אחרים הפרידה עלולה להיות יותר מפתיעה, בכל מקום יש להיערך במהירות - ולבצע השכרת אוהל לשבעה וציוד נלווה - ואנחנו נהיה זמינים עבורכם".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה