השכרת גג למערכת סולארית



יש הרבה מאוד דרכים יצירתיות להגדיל את שורת הרווח של העסק שלכם, אבל סביר להניח שעד כה לא חשבתם על השכרת הגג שלכם. השכרת גג למערכת סולארית היא אפשרות קלה, פשוטה ומהירה לייצר הכנסה נוספת לעסק שלכם, בלי כל מאמץ מצידכם. מרבית הגגות של העסקים בישראל אינם מנוצלים עדיין להפקת אנרגיה סולארית.

קרדיט תמונה PIXABUY

אם טיילתם לאחרונה ברחבי ישראל, בוודאי יצא לכם לראות לא פעם ולא פעמיים את קולטי השמש החכמים הללו, את הפאנלים הסולאריים החלקים המותקנים על גגות רבים דווקא בכפר. רפתות, אורוות, מחסנים גדולים, קיבוצים ומושבים, רבים מאלו כבר מזמן השכילו לנצל את השטחים הבלתי מנוצלים של הגגות שלהם, והשכירו את הגג שלהם לצורך התקנת מערכת סולארית. אנשים אלו נהנים מהכנסה פאסיבית בכל חודש, מבלי לעשות דבר.

איך עובדת השכרת גג למערכת סולארית?

אין פשוט מכך, שכן עסקי השכירות הם עסקים פשוטים למדי. לכם יש שטח, יש חברה שמעוניינת להשתמש בשטח, אתם מגיעים להסכם, כותבים אותו (עם עורך דין כמובן), חותמים, מקבלים את הצ'קים, לוחצים ידיים, והדבר הסתיים. מעכשיו תתחילו לקבל הכנסה פאסיבית לגמרי מהגג שלכם, שטח בלתי מנוצל בעליל שמעכשיו נמצא תחת ידיה של חברה המתמחה בעבודה עם אנרגיית השמש. גם חסכוני, גם הכנסה פאסיבית, וגם אקולוגי בו-זמנית, כי איכות הסביבה בהחלט יכולה לצעוד יד ביד עם עסקים מתקדמים.

נכון, פישטנו את הדבר עד כדי כמה צעדים קלים למדי, ובכל זאת, מדובר בעניין לא פעוט. הדבר החשוב לזכור, והוא גם הסיבה שבעלי עסקים רבים מעדיפים להשכיר את הגג למערכת סולארית ולא להתקין בעצמם, זה שיש הרבה מאוד פרטים טכניים שיש לטפל בהם. במקרה של השכרת הגג, הרי שאתם כמעט לא צריכים להתעסק עם דבר. אולי לחתום, לאשר ולתת גישה למסמכים הנדסיים, אך את העבודה הגדולה עושים השוכרים, אלו שלקחו על עצמם את ניצול השטח, ותסמכו עליהם – הם יודעים מה הם עושים.

כמה פרטים חשובים

השכרת הגג למערכת סולארית צריכה לעמוד במספר תנאים בסיסיים. הראשון מביניהם הוא הגודל של הגג. הגודל המינימאלי להשכרה שיילקח בחשבון למהלך שכזה הינו 400 מ"ר. לא קטן, אבל גם לא ענק, שהרי ישנם אלו המשכירים גם יותר מפי 10 מהנ"ל, עם גגות ושטחים של 5000 מ"ר.

חוזה השכירות הוא לתקופה של 25 שנים, וזאת בכדי לאפשר לחברה השוכרת להפוך את העניין לרווחי מספיק, שכן הם מטפלים לא רק בעלויות ההקמה הראשונית, רכישת כל הפאנלים הסולאריים, התקנתם, ביטוח, חיבור לחברת החשמל, קבלת כל האישורים וכיו"ב, אלא שהם מטפלים גם בתחזוקה השוטפת ובדאגה שהכול יעשה בצורה בטוחה ונכונה הנדסית. אתם נהנים מחוזה יציב שמלווה אתכם לעשרים וחמש שנות הכנסה פאסיבית מהבית או העסק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה