השכרת שירותים ניידים



מפיקים אירוע גדול במקום בחיק הטבע? יש לכם אתר בנייה וחייבים מתחם שירותים הולם? צריכים להשכיר שירותים ניידים לטובת מטרות משתנות? אין ספק שאתם מבצעים בחירה טובה! שירותים ניידים הם אחד מהדברים הבסיסיים שיש להזמין כאשר מפיקים אירוע כלשהו. אולם לפני שאתם ממהרים לחתום על השכרה ולהוביל איתכם את השירותים הניידים, ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון ולהתייחס אליהם.

קרדיט תמונה FREEPIK

הרכב שירותים ניידים – מה יש בפנים?

שירותים ניידים יכולים להיות גם כימיים וגם לא כימיים, כאשר את אלו הלא כימיים צריך לחבר לתשתיות של ביוב ומים, ואילו השירותים הכימיים לא מצריכים חיבור לשום דבר. הסיבה לכך היא שהמכל מתרוקן על פי צורך על ידי משאבה ייעודית שמסלקת את הפסולת.

בתוך התא השירותים ישנם מספר מרכיבים בסיסיים – חומרים בעלי תכונות כימיות, גג שמכסה על התה, קירות בעלי קשיחות יחסית, פתחי אוורור עליונים בתקרה, אסלה מותאמת, רצפה שמונעת החלקות ומיכל פנימי לתכולת הצואה.

מה ההבדל בין שירותים כימיים ללא כימיים?

שירותים ניידים שאינם כימיים נראים כמו שירותים שיש בכל תא שירותים בבית – אסלה שמחוברת לניאגרה וכיור לשטיפת ידיים. לעתים זה יכול להגיע גם עם מקלחון מחובר, ולהוות פתרון כאשר יש צורך גם במקלחת ושטיפה. כדי לנייד את השירותים הללו לשטח המתבקש יהיה צורך במנוף שישנע אותו, וכנגזרת אתם תצטרכו להיערך מראש עם תשתיות רלוונטיות שיוכלו להתחבר לשירות האלו. כמו כן, יהיה צורך למקם אותם בסמוך לשתיות חשמל, שכן יש לספק תאורה ואוורור וגם לחמם את המים הזורמים במידה ויש מקלחת.

השכרת שירותים ניידים – כך תעשו את זה נכון

כדי שהשירותים הניידים ייתנו לכם את המענה המדויק שאתם מבקשים, ישנן כמה נקודות שחשוב להתייחס אליהן בטרם סיום ההשכרה:

  1. כמות האנשים – אחת השאלות הכי חשובות היא מה היקף האנשים הנוכח באירוע. השאלה הזו תכריע בעבור מספר תאי השירותים שתידרשו לקחת.
  2. תנאי תאורה – חשוב לבחון האם יש במקום תאורה מובנית, שכן השירותים לא מגיעים מוארים. אם אין תאורה תתבקשו להוסיף תאורה באזור, כדי שהשימוש בשירותים יתאפשר גם בשעות החשוכות של היום.
  3. מיקום – יש לבדוק שאכן יש מקום שמתאים למקם בו תאי שירותים ניידים. החשיבות מתבטאת הן מבחינת המידות והגדלים, והן מבחינת המרחק מלב העניינים, שכן יש למקם את השירותים כמה שיותר רחוק מלב העניינים.
  4. פנייה לשירותי השכרת שירותים ניידים בזמן – אם אתם יודעים שתזדקקו לשירותים ניידים, פנו לחברה מקצועית שמשכירה אותם כמה שיותר מהר. על החברה לדעת איזה סוג של אירוע אתם מתכננים להוציא ובהתאם לכך לתת לכם המלצה והצעת מחיר. אסור לחכות לרגע האחרון עם הדבר הזה.

 גואטה מבנים ניידים הינה חברה מובילה וותיקה בישראל, המתמחה בהשכרה של מבנים ניידים. באמצעות שירות אדיב, מסור ומקצועי תוכלו לבחור לכם בשירותים ניידים שהולמים את אופי האירוע, כל זה תוך ליווי מקצועי של אנשי החברה, החל מרגע השיח הראשוני ועד לסיום האירוע. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה