השכרת שירותים ניידים



מתכננים אירוע בחיק הטבע? רוצים להנות מהאוויר הצח שרק הפסטורליות שבחוץ יכולה להעניק? צודקים! אין כמו אירוע שאינו במבנה סגור, כדי ליצור אווירה קסומה וייחודית שאין לה תחליף. ויחד עם זאת מתעוררת השאלה, מה עושים עם הסעיף של השכרת שירותים ניידים? למעשה, באירוע מסוג זה, נדרשת לוגיסטיקה רבה בכל ההתארגנות, לכל שלב משלבי האירוע, וחשיבה מרובה עד לפרטים הקטנים ביותר, כדי למנוע מתקלות לא צפויות או מחסרים, לפגום באווירת האירוע. וגם לנושא של השכרת שירותים ניידים , יש לתת תשומת לב רבה, כיוון שבסופו של דבר, יש לו השפעה מכרעת על נוחיות האורחים, והאופן בו הם יזכרו את האירוע לאחר שייגמר.

יח"צ

מה צריך לדעת לפני השכרת שירותים ניידים?

ישנם כמה דברים, שמומלץ לברר עליהם, לפני השכרת שירותים ניידים , כדי למנוע עוגמת נפש, ולאפשר אירוע מושלם, עם שירותים ניידים שלא רק משלימים אותו – אלא אף משדרגים אותו.

רמת הניקיון

כדי לאפשר רמת ניקיון מקסימלית, מומלץ שלא להשתמש כלל בשירותים כימיים, אשר זמנם כבר עבר מן העולם. אלא בשירותים ניידים מתקדמים, כמו מאותו הסוג שקיים במטוס. שירותים לאירועים אילו, מתאפיינים במערכת וואקום אוטומטית, שמשאירה את האסלות נקיות ורעננות, ואת חדרי השירותים נעימים ונוחים לשימוש מתמשך לאורך כל האירוע.

עיצוב חדרי השירותים

בתור מארגני או בעלי האירוע, אתם בוודאי נותנים דגש רב לעיצוב וקונספט האירוע, והייתם רוצים, כי כל הפרטים המרכיבים, יהיו גם הם ברמה העיצובית ובסטייל הנדרש. מסיבה זו, תוכלו להשיג קרונות שירותים מפוארים, שעוצבו על ידי גדולי המעצבים בישראל, עם מגוון משובח של כלים סניטריים, רצפה דמויות פרקטים, קירות חרסינה ועוד. בנוסף, תוכלו גם להתאים את סגנון קרון השירותים לקונספט הכללי של האירוע, ובכך להפוך את חדרי השירותים הניידים, לעוד אלמנט משדרג.

רמת השירות בהשכרת שירותים ניידים

אחד המרכיבים המשפיעים ביותר, על שביעות הרצון מן השירותים הניידים, הוא השירות המתלווה אליהם. לשירות ולצוות הנלווה, יש את היכולת לתת שירות מסור ועקבי לאורך כל האירוע, וכן לדאוג למקסימום חווית שימוש, ולמינימום תקלות בלתי צפויות. מסיבה זו, מומלץ להשכיר שירותים ניידים, רק מחברות המעניקות לצידם איש צוות, שישהה בשטח האירוע, וילווה מקרוב את חדרי השירותים , עד שייכבו אחרוני האורות והאירוע יסתיים עם מקסימום שביעות רצון.

אווירה

האם ידעתם, כי גם להשכרת שירותים ניידים, יש יכולת להשפיע על האווירה שתשרה בזמן האירוע כולו? איך? קל מאד. דמיינו לעצמכם, חדרי שירותים מפוארים, עם עמדת המתנה מפנקת, הכוללת מסכים עם סרטונים קצרים, להנעמת זמן ההמתנה, כאשר ברקע, לא פחות ולא יותר – מוזיקת רקע רכה ונעימה, שמשרה אווירה נינוחה ורוגע עמוק על כל השוהים במתחם.

ואי אפשר להתעלם מהמיזוג...

כאשר מדובר על האירוע בשטח הפתוח, אחד המרכיבים העיקריים שמכריע את אופן קיום האירוע, הוא התאמת המתחם הפתוח למזג האוויר שצפוי לשרור באירוע. ובדיוק מסיבה זו, גם בהקשר של השכרת שירותים ניידים, הכי מומלץ שיש, לבחור בחדרוני שירותים, אשר מכילים מערכת מיזוג אוויר מותאמת אישית, לחימום או לקירור, בהתאם ישיר למזג האוויר שבחוץ.

וכעת, לאחר שברור לכם אילו שירותים ניידים תרצו להזמין באירוע שלכם, זה הזמן להנות מכל הטוב הזה, בהזמנה ישירה עם נציג אנושי שייתן לכם מענה עד לפרט האחרון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה