השלמת בגרות במתמטיקה



מה יש בו, במקצוע החובה שמצליח להרתיע את תלמידי התיכון שנה אחרי שנה, עד כדי בהלה של ממש? השלמת בגרות במתמטיקה הפכה לעניין שבשגרה, כאשר המוני תלמידים צעירים מעדיפים להניח למקצוע זה בצד, ולהתרכז במקצועות אחרים, קלים יותר. כמו הורדת פלסטר, אף אחד לא רוצה לעשות זאת, אבל אם כבר עושים זאת, אז בזבנג וגמרנו. המהירות והמקצועיות הם חיוניים לאלו המתקשים במתמטיקה, ואת זה מקבלים רק מהמקצוענים בתחום זה.

קרדיט תמונה PIXABAY

אם גם אתם מחפשים להשלים את הבגרות שלכם במתמטיקה, ולא מעוניינים לעשות זאת בגרירת רגליים ובמאבקים קשים, כדאי מאוד להיעזר באנשי מקצוע לתחום הוראת המתמטיקה, שיעזרו לכם ליישב את ההדורים עם המקצוע המאתגר. אם נכשלתם במתמטיקה בעבר, או שמצאתם את עצמכם במאבקים טראומתיים מול נוסחאות מורכבות שהשאירו בכם אותותיהם, זה הזמן לקחת קורס שיקדם אתכם לסיים את העניין אחת ולתמיד.

השלמת בגרות במתמטיקה למתקשים

לא לכולם היה ראש ללמוד מתמטיקה בתיכון. לא לכולם ההתעסקות במתמטיקה היא דבר טבעי ונגיש, וזאת בלשון המעטה, שהרי רק בודדים מאיתנו ממה נהנים ממתמטיקה, וניחנים בכישרון הספציפי הזה של עבודה עם מספרים. לא לחינם המספרים של משלימי הבגרות במתמטיקה (אקסטרני) הולכים וגדלים.

נדמה שמערכת החינוך כשלה בתחום זה, ומערכי ההוראה לא מצליחים להגיע אל התלמיד הישראלי הממוצע, ולבסס בו את הידע הדרוש בכדי להתמודד עם מבחן הבגרות במתמטיקה. בהשלמה מלאה ובפרישה מוקדמת, עד כדי כך שהתופעה נהייתה כמעט המובן מאליו, תלמידים רבים פשוט מרימים ידיים מראש, במחשבה שיום אחד הם יעשו בגרות אקסטרנית במתמטיקה וישלימו את תעודת הבגרות (שכן מדובר במקצוע חובה).

אם אתם מאלו שמתקשים בצורה יוצאת דופן במתמטיקה, או שפשוט באמת אין לכם "ראש מתמטי", הרי שאתם תהיו הנהנים העיקריים מתוכניות ההכשרה המהירות בדרך אל השלמת בגרות במתמטיקה. תוכניות אלו לוקחות את התלמיד המתקשה ביותר וצולחות איתו את הדרך בצורה המהירה והממוקדת ביותר ליעד הנכסף, כדי לעזור לכם לסיים את זה כמה שיותר מהר, בלי להיגרר, ובלי לבזבז את הזמן.

למה לטרוח עם השלמת הבגרות במתמטיקה?

אם אתם מחפשים להתקבל להמשך לימודים באוניברסיטה או במכללה, אתם צריכים להתקבל. מוסדות אלו מעמידות תנאים שונים, כאשר לעיתים תתקלו בקריטריונים מאתגרים במיוחד לתלמידים ה"לא מתמטיים" שבינינו. דרישות סף כגון בגרות ברמה של 4 יחידות לימוד ובציון סופי של מעל 75 במקצוע זה הן לא דרישות נדירות כלל, מה גם שלרוב המקצועות הנחשקים ביותר (אלו שמאפשרים לאחר מכן עבודה במקצועות הרווחיים ביותר) הם דווקא אלו הדורשים ציונים טובים במתמטיקה.

שיפור והשלמת בגרות במתמטיקה עם כך זה לא רק שער ללימודים גבוהים, אלא מעין מבחן יכולת שלכם להתמודד עם קושי אמיתי, לפגוש דבר שפשוט לא קל לכם לעשות, ואז לצלוח דרכו, ובהצלחה יתרה. קחו זאת לא כדרישה חיצונית, אלא כאתגר פנימי, לגשת לעניין המאתגר הזה, שעומד ביניכם לבין המשך התנועה שלכם בחיים הללו, וקבלו תמיכה מקצועית כדי לפגוש את הקושי, ולהתגבר עליו בקלות מפתיעה שתעלה חיוך על שפתותיכם, ואולי, רק אולי, תגרום לכם לחבב מעט מתמטיקה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה