השקעת נדל"ן בארה"ב? למה דווקא עכשיו



בעולם התובעני שלנו שבו יש לנו שפע של הוצאות על דירה, רכב או לימודים, רבים מאתנו מחפשים הזדמנויות להרוויח כסף. לצד עבודה אחת או שתיים שמאפשרת לנו ביטחון כלכלי כלשהו, אנו מחפשים הזדמנויות להשקעה ולרווחים. אחת מבין השיטות הנפוצות להרוויח יותר כסף בטוח היא תחום הנדל"ן. מבחינת רבים תחום הנדל"ן נחשב לאחד הבטוחים והמשתלמים יותר, אם מוצאים את העסקה הנכונה. כי כשיש לנו עסקת נדל"ן טובה המספקת לנו את הרווחים הנחוצים, השמים הם הגבול. אפשר לצאת לטיול בחו"ל כמה פעמים בשנה, לשלם עבור הלימודים של הילדים ואולי אפילו לעבוד פחות. כי עם עסקה טובה, הכסף שאתם מרוויחים עובד בשבילכם

קרדיט: FREEPIK

מדוע דווקא עכשיו כדאי להשקיע בנכסים בארה"ב?

מטבע הדברים, בשלב הראשון אנו מחפשים להשקיע בנכס קרוב לבית, נכס שנוכל לפקח עליו בכל רגע. אבל על אף יתרון המרחק, השפה ואולי הבקיאות בחוקים, בישראל קיימים כמה חסרונות שפועלים לרעת המשקיעים. כך למשל, מצוקת הדיור רק הולכת וגוברת והיצע הדירות נמוך. ארצות הברית, לעומת זאת, מעודדת את משקיעיה ומספקת להם תנאים נוחים להשקעה.

אז מדוע דווקא בימים אלה הפכו השקעות נדל"ן בארצות הברית לכדאיות כל כך? הכול התחיל אי שם בשנות ה-2,000, כאשר משבר כלכלי גדול פקד את ארצות הברית. בתקופה זו ניתנו הלוואות משכנתא, אך בעלי הנכסים לא הצליחו לעמוד בתשלומי הדירות ונאלצו לוותר על הדירות והבתים לטובתו של הבנק. לאחר שהמשבר חלף, ירדו מחירי הדירות באופן משמעותי. ואף על פי שהמחירים עלו מעט מאז המשבר, עדיין ניתן לרכוש דירות בארצות הברית במחירים משתלמים.

מעבר לכך, לארצות הברית קיימים יתרונות נוספים. ראשית, מדובר במדינה דוברת אנגלית, כך שניתן להסתדר עם הסוחרים ועם השלטונות באזור. כך שגם אם אינכם מבינים הרבה בתחום, תוכלו תמיד לשאול ולברר במדינה דוברת אנגלית שמעודדת את משקיעיה. שנית, בארצות הברית קיימת יציבות של משטר, ועל כן יציבות כלכלית. במדינה הדמוקרטית אין סכנה גדולה שהמשטר ייפול, ועל כן גם הנכסים שרוכשים הם נכסים יציבים. ולבסוף, בניגוד לישראל הקטנה שבה אין שטח רב, ארה"ב מתפרסת על מדינות שונות. ניתן לבחון את המדינות המשתלמות יותר להשקעה ולבחור את ההשקעה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם.

מה צריך לבדוק כאשר בוחרים להשקיע בנכסים בארה"ב?

כשבוחרים להשקיע בנכסים בארצות הברית, ישנם כמה דברים משמעותיים שצריך לבדוק. יש צורך לבחון את טיב הנכס והאיכות שלו. כשמשקיעים בנכס מעבר לים, חשוב לבדוק את השקיפות, כלומר את כל הנתונים הקיימים. האם המידע שקיבלתם על הנכס תואם את המציאות? נוסף על כך, יש צורך לבדוק את אחוזי התשואה שתקבלו עבור הנכס, מיקום הנכס (האם מדובר במיקום טוב ומבוקש או באזור בעייתי?), הביקוש שקיים במקום וכמובן מחיר ההשקעה ההתחלתי בנכס. שימו לב כי התשואות בישראל מגיעות לכ-5% בעוד התשואה בארה"ב עשויה להגיע ל-10%.

רבים בוחרים להשקיע במולטיפמילי

קיימים נכסים שונים בארצות הברית – דירות, בתים פרטיים או מרכזים מסחריים. מכל מקום, מבין סוגי הנכסים הנפוצים יותר הקיימים היום הם נכסי מולטיפמילי. המולטיפמילי הם למעשה מקבצים של דיור. מדובר במקבץ דירות לכל דבר ועניין, רק שיש בבניין זה הטבות מיוחדות כמו בריכת שחייה, פארק שעשועים, חדר כושר ועוד. המולטיפמילי נחשבים לנכסים טובים להשקעה מכמה סיבות:

  1. לא רוצים לחזור למשבר של שנות האלפיים.

הצעירים שחוו את משבר הדירות של שנות האלפיים דרך הוריהם, לא רוצים להיקלע למצב דומה. לפיכך, הם מעדיפים לשכור דירה בפמילי ולא להידרדר לקשיים כלכליים. בתור צעירים שראו את הוריהם מאבדים הכול בתוך זמן קצר, הם אינם רוצים להמשיך בדרכם.

      2. גמישות היא שם המשחק.

בימינו הצעירים בארצות הברית מחפשים את החיים הגמישים. חלקם סטודנטים ואחרים עובדים בעבודות זמניות ואינם יודעים מה יילד יום. ישנם צעירים שאינם רוצים להתמסד עדיין, והם נמצאים בהיכון לעבור דירה שוב, אם יהיה בכך צורך.

      3. ניתן להפחית את הסיכון הכלכלי.

אם יודעים איך להשקיע נכון במולטיפמילי, מקבלים בתמורה עסקה בעלת סיכון סביר למדיי. קיימים נכסי מולטיפמילי רבים ומגוונים להשקעה, כך שניתן לבחור את הנכס המשתלם ביותר מבחינת תנאי ההשקעה והתשואה המובטחת. בשביל זה מומלץ להתייעץ עם מקצוענים שמבינים בשוק הנדל"ן בארה"ב כדי להגיע לעסקה הטובה והמשתלמת יותר.

      4. מתאים גם למי שאין לו הון עתק.

בימינו גם אדם שאין לו הון רב יכול להשקיע בנדל"ן בארצות הברית. אם רוצים להשקיע במולטיפמילי אין צורך בהון התחלתי רב. ועל כן, המולטיפמילי הפך להשקעה רווחית ומשתלמת, כאשר מצד אחד היא אינה דורשת סכומי כסף גדולים ומצד שני מדובר בנכס שיכול להניב תשואות טובות.

      5. תשואות כבר מהשנה הראשונה.

מי שבוחר להשקיע במולטיפמילי מגלה כי הוא יכול ליהנות מתשואות טובות ורווחיות כבר בשנה הראשונה להשקעה. כך שרבים ממליצים להשקיע במולטיפמילי ולהתחיל לקבל תוצאות.

לא צריך לחפש נכסים באופן עצמאי

ירוקים בתחום הנדל"ן? לא מבינים מספיק בתחום הנדל"ן בארצות הברית? אינכם צריכים לחפש נכסים להשקעה לבד. בדיוק בשביל זה קיימות חברות להשקעה שנועדו להביא לכם את הנכס הטוב ביותר לפי דרישותיכם. כאשר אתם מחפשים חברה כזו, כדאי לבדוק שאכן מדובר בחברה מנוסה ומקצועית הפועלת לטובת הלקוח.

אם גם אתם מעוניינים למצוא נכס מתאים להשקעה בארצות הברית ולהתחיל להרוויח ממנו, עם חברת BUYABROAD זה בהחלט אפשרי. עם הצעות משתלמות באזורים כמו אוהיו או אינדיאנה, ועם ליווי צמוד לאורך כל הדרך. בחברה תקבלו מגוון רחב של שירותים שיעזרו לכם להגיע לנכס הנכון: אפיון דרישות הלקוח, ניתוח פרופיל המשקיע, בניית אסטרטגיה לצורך השקעה, ניהול נכסים ועוד.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה