השקעת נדל"ן בגרמניה- האם זה באמת משתלם



יוקר הדיור בישראל, גורם ללא מעט אנשים למצוא פתרונות יצירתיים כגון: להשקיע בנדל"ן בחו"ל. בעוד שבישראל מחירי הדירות רק עולים, הרי שבחו"ל ניתן לרכוש כיום דירה קטנה במאות אלפי שקלים בודדים בלבד וכן, להנות תשואה גבוהה בהרבה מזו שבישראל. ההצעות האטרקטיביות ביותר כיום להשקעות נדל"ן בחו"ל מצויות בגרמניה. נדל"ן בגרמניה מציע כיום לכל אדם שמעוניין לרכוש דירה להשקעה, לא מעט דירות לרכישה, במחירים אטרקטיביים מאוד ובפרט בברלין. אם החלטתם להשקיע השוק הנדל"ן בגרמניה, חשוב מאוד שתלמדו את כל מה שניתן אודות שוק זה, על מנת להיות מוכנים להשקעה כדאית ונכונה בענף הנדל"ן בגרמניה

pixabay

מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן דווקא בברלין

כאמור, אם החלטתם להשקיע בנדל"ן בגרמניה, אחת האופציות הטובות ביותר להשקעה בגרמניה היא ברלין. מדוע דווקא ברלין? מפני שברלין מציגה ביקוש משמעותי מאוד לדירות בה. בעיר ברלין יש חוסר מהותי מאוד בדירות ולא מעט אנשים מחפשים מדי שנה בשנה דירה בברלין לצורך מגורים. מרבית תושבי העיר גרים בשכירות וברלין מהווה כיום עיר צומחת וצעירה פופולארית מאוד באירופה. מעבר לכך, ברלין היא העיר הראשונה באירופה אשר ניתן למצוא בה לא מעט עסקים זעירים. כל הנתונים הללו בעצם אומרים משהו מאוד ברור למשקיעי נדל"ן: רכישת דירה בברלין לצורך השקעה, מהווה השקעה נכונה וכדאית מאוד, בעלת תשואה משמעותית לאורך שנים רבות למשקיע.

כיצד בוחרים דירה נכונה להשקעה בגרמניה

יחד עם העובדה שנדל"ן בגרמניה מהווה כיום נדל"ן ריווחי ומשתלם מאוד, חשוב מאוד לדעת שלא כל דירה בגרמניה היא אכן דירה שכדאי לרכוש אותה. כדאי לקחת בחשבון שנדל"ן מסחרי יכול להיות מניב וריווחי מאוד, כל עוד הוא בתפוסה מלאה. כך לדוגמא: אם בחרתם לרכוש בנייני משרדים עבור שוכר אחד גדול, הרי שכאשר הוא יבחר לעזוב את הנכס, תישארו עם נכס מסחרי גדול ללא שימוש, עד שתמצאו סוחר גדול חדש. מעבר לכך, חשוב מאוד לזכור שהמיקומים האטרקטיביים להשקעה בנכסים אינם דבר סטטי והם משתנים כל תקופה ולכן, חשוב מאוד לבדוק בכל תקופה ותקופה היכן המיקום האטרקטיבי ביותר בגרמניה נכון לאותה תקופה לצורך השקעת נדל"ן. ההמלצה היא כיום לבחור בנדל"ן לא מסחרי בגרמניה, במיקום איכותי נכון לאותה התקופה שבה אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן בגרמניה. רכישת דירת מגורים בכדי להשכיר אותה לשוכרים, במיקום אשר בו יש דרישה רבה לדירות, זוהי ללא ספק ההשקעה הטובה ביותר במסגרת השקעת נדל"ן בגרמניה.

מה חשוב לבדוק בטרם רוכשים נכס בחו"ל

בכל הנוגע להשקעות בנדל"ן בחו"ל בכלל והשקעות נדל"ן בגרמניה בפרט, חשוב מאוד לבחון את כל הפרמטרים העומדים על הפרק בטרם בוחרים לבצע את ההשקעה. כך לדוגמא: אם החלטתם לרכוש דירת מגורים בכדי להשכיר אותה, חשוב מאוד לבדוק מהו החוק באותה מדינה בעניין שוכרים ומשכירי דירות ולצד מי החוק עומד. כדאי מאוד לבחור להשקיע בנכס להשכרה במדינה שבה החוק הוא לטובת בעל הדירה ולא לצד משכיר הדירה. כמו כן, חשוב מאוד לבחון את חוקי המס בכל הנוגע להשקעות נדל"ן באותה המדינה. חוקי מס חייבים להיות ברורים באופן מוחלט על מנת שההשקעה תתבצע בצורה נכונה וראויה. חשוב מאוד לבחון היטב את הפן המשפטי הכרוך בהשקעות נדל"ן ואת כל מה שהתהליך ידרוש מכם על מנת להגיע מוכנים.

כיצד תשקיעו בנדל"ן בגרמניה בצורה נכונה

על אף שכל אדם יכול לטוס לגרמניה, לאתר נכס רלוונטי לו להשקעה ולרכוש אותו באופן עצמאי, הרי שחשוב מאוד לזכור שלא לכל אדם יש את הידע הרלוונטי המספק לצורך השקעה נכונה בנדל"ן בגרמניה. כמו כן, בלתי אפשרי באמת לנהל את כל התהליך בשלט רחוק. גם העיסוק בפן הטכני והבירוקרטי שבתהליך הוא בהחלט לא קל. לכן, כדאי מאוד לבחור בחברה המתמחה בתחום השקעות נדל"ן בחול, הידועה בחברה מומלצת ומקצועית אשר תלווה אתכם ותסייע לכם לצלוח את התהליך וכן, תנהל עבורכם את כל מה שקשור בתהליך זה מכל הבחינות.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה