השתלטות הספורט על חיינו



אם גם אתם פותחים את הארון ויש לכם מדף או שניים המוקדשים אך ורק לחולצות ספורט או לבגדי ספורט, סימן שגם אתם נדבקתם, וזו כמובן ההתאהבות של כולנו באורח החיים הבריא ובשילוב הספורט בשגרת היומיום שלנו וזו השתלטות שאי אפשר לעצור – מניסיון :)

קרדיט  תמונה: אולינדה

היומיום שלנו וזו השתלטות שאי אפשר לעצור – מניסיון :)

למעשה מאז ומתמיד ספורט, כושר ושמירה על אורח חיים בריא, היו חלק מהחיים ומההווי הישראלי, בין אם באימוני כושר פיזיים מול תוכניות כושר בטלוויזיה, חדרי כושר או מתקני הכושר בפארקים ועד צפייה באירועי ספורט עולמיים: אולימפיאדה, ביורו, במונדיאל ואפילו בתחרות השנתית להחלקה על הקרח. מבחינתנו הכל מתחבר וקשור לעולם הספורט המבעבע והזורם בדם של כולנו.

אך בשנים האחרונות וגם עכשיו לאחר שנת הקורונה ואולימפיאדת טוקיו המוצלחת, החלה "ההשתלטות האמיתית" :) – השתלטות חולצות ספורט, נעלי ספורט ובכלל בגדי הספורט על חיינו או יותר נכון, על ארון הבגדים שלנו.ספורט זה לא רק ריצה עם טייץ, או כדורגל עם החבר'ה בשכונה בטרנינג, כושר וספורט זה אורח החיים שלנו, זה ההבנה שאימון נכון משפיע על כל היום שלנו והבגד שמלווה אותנו באימון מביא אותנו למיקסום היכולות שלנו. 

ההבנה בפרטים שעושים את ההבדל

איך תדעו אם גם אתם על המסלול הנכון? ובכן, ההשתלטות מתחילה עם ההבנה כי בחירת חולצות הספורט ובגדי הספורט הם חלק בלתי נפרד מהאימון עצמו ומההגעה שלנו להישגים ולמטרות שאנו מציבים לעצמנו. אם בעבר יצאנו לריצה עם אותם בגדים איתם אנו מגיעים גם לאימון היוגה, היום ברור לכולם שעל מנת למקסם את היכולות הפיזיות שלנו, יש לבחור לריצה חולצות ספורט רופפות ונושמות יותר, קלילות ומנדפות זיעה אך לאימון יוגה יש לבחור חולצות ספורט יותר צמודות לגוף, כאלה שמחזיקות ותומכות בגוף שלנו באזורים הנכונים, חולצות המחוברות לתנועה של הגוף,אינן "מפריעות" לזרימה, לכל סיבוב, לכל מתיחה ולכל תנוחה

כך גם בסוגי ספורט נוספים - למשל בגדי המחול שונים מבגדי הבלט, ואתם לא צריכים להיות רקדנים מקצועיים על מנת להבין את ההבדלים ההכרחיים הללו. לכן, טיפים חשובים בנושא הם להבין מה המטרה שלכם, מה האימון שיביא אתכם למטרה הזו ולבחון היטב את הפרטים שכתובים עם תווית בגדי הספורט שאתם רוכשים.

תהליך רכישה חכם הוא חלק מההצלחה

בחנויות או אתרי אינטרנט רבים, כגון אתר האינטרנט של חברת אולינדה, חברה ישראלית ומשפחתית המתמחה בייצור ושיווק מוצרים מכל ענפי הריקוד, המחול והספורט, תוכלו למצוא בגדי ספורט לפי  סוג הפעילות כגון ספורט, מחול, היפ הופ ועוד - לפי סוגי הפריטים ולפי מידות.

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון ברכישה של בגדי ספורט הוא סוג הבד, המשפיע על הפעילות הספורטיבית. ההמלצה שלנו היא על בדים מנדפי זיעה כגון מיקרופייבר, ספלקס ודרייפיט. במידה ואתם מתלבטים מה יותר נכון עבורכם, מומלץ לא להסס ולפנות לשירות הלקוחות, להתייעץ עם המוכרים בחנויות ובכך לבצע את הרכישה החכמה ביותר עבורכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה