השתלת שיער בטורקיה – הכירו את דוקטור חוסיין קאיה



יותר ויותר ישראלים בוחרים בדוקטור חוסיין קאיה מומחה להשתלת שיער DHI ובצוות המוביל שלו בבית החולים מדיסין בטורקיה

הכירו את דוקטור חוסיין קאיה, ראש הצוות הרפואי להשתלות שיער בבית החולים מדיסין בטורקיה והאיש ההופך את בית החולים למספר אחת בעולם בהשתלות שיער DHI

אל הקליניקה בבית החולים מדיסין מגיעים עשרות אלפי מטופלים מכל רחבי העולם וזאת הודות לשיטת השתלת השיער DHI הנחשבת לפסגת הטכנולוגיה בתחום השתלות השיער. בין היתרונות הרבים של השתלת שיער DHI : צפיפות, מראה טבעי, זמן החלמה קצר וטיפול נטול כאבים. הצוות הרפואי המנצח בהובלתו של דוקטור חוסיין קאיה עונה על כל הצרכים הרפואיים של כל מטופל ומטופל ומציע מערך רפואי נרחב עם יחס אישי.

דוקטור חוסיין קאיה – מומחה להשתלת שיער DHI

צוות רפואי שהוא נבחרת מנצחת.

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על ההחלטה על בחירת טיפול השתלת שיער הוא ניסיון בית החולים והצוות הרפואי שלו. דוקטור חוסיין קאיה סיים את לימודיו האקדמיים באוניברסיטת אנקרה והוא נחשב לאחד הרופאים הבכירים ביותר בעולם בתחום השתלות השיער. מאחורי ד"ר חוסיין קאיה הכשרות רבות וכנסים רפואיים ברמה עולמית העוסקים בטכנולוגית השתלת שיער DHI הנחשבת להשתלת השיער הטובה ביותר בעולם. דוקטור חוסיין קאיה מנהל את הקליניקה הרפואית בבית החולים מדיסין כשלצידו צוות רופאים וטכנאים מוביל המונה מומחים בעלי ניסיון של אלפי השתלות שיער. כולם מנוסים ובעלי ידע רב כשמאחוריהם הכשרות וכנסים מתקדמים בתחום השתלות שיער FUE ו-DHI. לצד ד"ר חוסיין קאיה עומד דוקטור מסוט טומו המומחה לשיטות השתלת שיער DHI ו-FUE . דוקטור מסוט הוא בוגר האוניברסיטאות הנחשבות ביותר ולו ניסיון עשיר בהשתלות שיער.

DHI בבית החולים מדיסין – מוביל עולמי בתחום השתלות שיער DHI

בראש הנהלת צוות הטכנאים עומד בורק קגלר האחראי לצוות של עשרות טכנאים שעברו הכשרות מתקדמות להשתלות שיער ההופכות אותם למומחים בתחום. זהו צוות קבוע שאינו מתחלף ולו ניסיון של אלפי השתלות. הצוות הוא חלק משמעותי מהליך הטיפול וכן חלק בלתי נפרד מההצלחה של השתלות שיער בטורקיה. לבית החולים מדיסין ניסיון של 12 שנה ו-51,000 לקוחות המגיעים מ-62 מדינות ברחבי העולם. בית החולים נחשב לקליניקה הגדולה והמתקדמת ביותר בתחום השתלת שיער DHI.

כיצד מתבצעת השתלת שיער DHI?

במסגרת השתלת שיער בשיטת DHI (DIRECT HAIR IMPLANTATION)מתבצעים השתלת השיער וליקוטם של הזקיקים מהאזור התורם בו זמנית. שלבי איסוף הזקיקים והשתלתם באזורי ההתקרחות משולבים ביחד במסגרת הליך ההשתלה. שיטה זו מאפשרת השתלה ישירה של זקיקים באזור המיועד ללא כל צורך בחיתוך העור הודות לשימוש ב-CHOI PEN. זוהי מחט דקיקה דמוית עט שבקצה שלה גליל חלול זעיר עליו מועמסים זקיקי השיער המיועדים להשתלה.

יתרונות השתלת שיער DHI

 

  • רמת צפיפות שיער גבוהה – בשיטת השתלת שיער DHI ניתן להשתיל עד 200  זקיקים בס"מ (לעומת שיטת FUE בה ניתן להשתיל עד 50 זקיקים בס"מ בלבד) וזאת הודות לעט ה-CHOI PEN. זהו מכשיר קטן המאפשר השתלת יותר זקיקים בס"מ.
  • ללא כאב- השתלת שיער DHI היא השתלת שיער ישירה המתבצעת על ידי החדרת הזקיק ל-CHOI PEN וממנו ישירות לקרקפת לאזור ההשתלה לעומת שיטת FUE במסגרתה נדרשת יצירת תעלות היוצאות דימום רב וכאב ובנוסף, קוטר התעלה הגדול מביא לפגיעה בצמיחת הזקיקים הבריאים שמסביבה)
  • זמן החלמה קצר – שיטת השתלת שיער DHI היא ישירה ואינה דורשת יצירת תעלות ודימום כמו בשיטת FUE הופך את זמן ההחלמה קצר יותר.
  • השתלת שיער באזורים דלילים/מפרצים – היתרון הבולט של השתלת שיער DHI היא קוטרו של מכשיר ה-CHOI PEN המאפשר חדירה לאזורים דלילים או באזורי מפרצים ולמלא אותם ברמת צפיפות גבוהה מאוד מבלי לפגוע בזקיקים הבריאים מסביבם.
  • מקסימום זקיקים- שאיפתו של כל מושתל היא מקסום הזקיקים העומדים לרשותו ולכן השתלת שיער DHI מאפשרת לקיחת זקיקים מאזורים תורמים של עורף, זקן וחזה ולנצל את הפוטנציאל המלא של כל האזורים התורמים למקסימום צפיפות ותוצאה.
  • שמירה על איכות הזקיק- CHOI PEN מאפשר שמירה על טיב הזקיק ללא פגיעה בו לתוצאה מקסימלית.
  • זווית השתלה- השתלת שיער DHI מאפשרת ביצוע ההשתלה בזווית צמיחה הטבעית של השיער כך שהתוצאה תיראה 100% טבעית.
  • הרדמה מקומית ללא כאב- החלק הקריטי עבור כל מושתל הוא שלב ההרדמה. בבית החולים מדיסין ההרדמה מבטיחה כי לא תחושו כאב כך שכל מהלך השתלת השיער תעבור בקלות.
  • זמן שהיית הזקיקים מחוץ לקרקפת – מאחר והשתלת השיער DHI הנה השתלה ישירה ללא צורך ביצירת תעלות כמו בהליך השתלת FUE זמן שהייתם של הזקיקים מחוץ לקרקפת קצר ונשמר בצורה טובה יותר ולכן אחוז תפיסת השתלים בהשתלת שיער DHI מגיע ל-95% בהשוואה לשיטת FUE הנעה בין 90%-85% .
  • ללא צורך בגילוח- השתלת השיער בשיטת DHI אינה מחייבת גילוח של הראש מהאזור המושתל לפני ההשתלה.


דוקטור חוסיין קאיה מסביר על ההבדל בין שיטת
DHI לשיטת FUE

 

 

כל היתרונות של השתלת שיער DHI בבית החולים מדיסין בטורקיה בהובלת ד"ר חוסיין קאיה

  • בית החולים המוביל בתחום השתלות שיער בטורקיה- ההשתלה מתבצעת בבית החולים מדיסין, עובדה המבטיחה פיקוח רפואי ושקט נפשי.
  • בית החולים הגדול והמנוסה בטורקיה בתחום השתלות שיער המבצע 350 השתלות שיער בחודש עם צוות הרופאים הבכיר ביותר אשר לו ניסיון והכשרות של ארגוני שיקום השיער המחמירים ביותר בעולם.
  • סטריליזציה ברמה הגבוהה ביותר בעלת תקן עולמי של ארגון JCI (האיגוד העולמי לאיכות ובטיחות ברפואה)
  • מחיר אטרקטיבי במיוחד – זהו המחיר הריאלי והאמיתי של השתלת שיער בטורקיה הנמוך יחסית בהשוואה למתחרים בארץ וזאת הודות לשיתוף הפעולה הנרחב עם בית החולים מדיסין בתחומים שונים ומגוונים המאפשר לנו להשיג עבורכם את הטיפול המבוקש ביותר במחיר הטוב ביותר).
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה