התקנת שערים חשמליים במפעלים - שערים נגללים בכניסה למוסדות ולמפעלים אינפורמציה חשובה אודות התקנת שערים חשמליים במפעלים



הדרישה של התקנת שערים חשמליים במפעלים הלכה והתעצמה בזמן האחרון ואפשר לראות כיום הרבה מפעלים או עסקים אשר מעוניינים לעשות שימוש במנעד רב של שערים חשמליים, עבור כל מיני יעדים של מיקומים. התקנת שערים חשמליים במפעלים משמשת כאמצעי של תיחום או של הגנה במלוא מובן המלה

freepik

שערים אלו מפחיתים את הכניסה למפעלים של בני אדם שלא מוזמנים לבקר במפעלים ובאופן הזה מיטיבה את מידת הפרטיות ותורמת באופן ניכר להרגשה מיטבית של ביטחון אישי של עובדי המפעלים. ניתן כיום לרכוש שערים חשמליים מכל מיני סוגים, כאשר לכל סוג של שער חשמלי קיים יעד מסוים בייעוד שלו, כמו לדוגמה – אפשר להבחין בקיומם של  שערים נגללים בכניסה למוסדות ולמפעלים, אשר מדובר בשערים כבדים בפרט שאפשר למצוא אותם בכניסה למוסדות, לבתי עסקים או למפעלים. כמו כן, קיימים שערים חשמליים אשר מקודדים בקוד, השערים החשמליים הללו מותקנים לרוב בכניסה של בניין או בכניסה לחניה וכיוצא.

גלריית שערים נגררים חשמליים באתר שלנו

מה הן הסגולות המובילות של התקנת שערים חשמליים במפעלים?

  • התקנת שערים חשמליים במפעלים מאפשרת דקורציה בהתאם לרצונכם - עם כל ההתקדמות הרבה של הדרישה לשערים חשמליים במפעלים, הדרישות של המעסיקים במפעלים החלו להיות בכל מיני תחומים ובמציאות העכשווית מתקיימת סיטואציה שבה כל בן אדם עשוי לבחור את הדקורציה שמועדפת עליו ביותר. 
  • יצירה של הרגשת ביטחון – קיימים כל מיני שערים חשמליים במפעלים שעשויים לתפקד כמענה של הרתעה נהדר, אשר מרתיע את עובדי המפעל ממצב שבו עומדים להיכנס למפעל גנבים או אורחים שלא רצויים וכיוצא בזאת. שערים חשמליים במפעלים, קודם כל, משמשים בתור מחסום או בתור מכשול, במרבית מן המצים הגנבים יבכרו ללכת למפעלים שלא קיימת בהם נוכחות של שערים או של מכשולים, אשר עשויה לחשוף או להאט אותם .
  • קיומה של פרטיות מוחלטת - שערים חשמליים במפעלים יוצרים מעין מחסום והינם ממוקמים בכניסה של חנייה ובאזורים פרטיים. השערים מאפשרים את הכניסה ואת היציאה רק של בני אדם שמורשים להיות במפעלים ובצורה הזאת הם מגבירים את קיומה של פרטיות מוחלטת.

שערים נגללים בכניסה למוסדות ולמפעלים –

שערים חשמליים מתרוממים - שערים חשמליים מתרוממים עשויים מן שלבי ברזל או מן אלומיניום והינם מתרוממים על ידי מנוע חשמלי. אפשרי לבחור בכל מיני צורות של הרמה, כגון - אפשר לבחור שערים נגללים בכניסה למוסדות ולמפעלים – שערים נגללים, שעובדים בצורה זהה לתריסים - כאשר השערים נגללים אל תיבה בצורה מלאה או באופן חלקי ובד בבד לתקרה וניתן גם לבחור בשערים שבמתרוממים למעלה כיחידה. 

לאתר שלנו: https://www.oron-gates.com

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה