התקנת שער בכניסה לביתכם - מה כדאי לקחת בחשבון



שער כניסה לבית הוא צורך אקוטי בכניסה לכל בית פרטי. התקנה של שער מאסיבי מאלומיניום מעניק לבני הבית את ההגנה הנחוצה להם לאורך כל שעות היממה.

קרדיט תמונה: freepik

התקנת שער כניסה לבית

התקנת שער בכניסה לביתכם היא הדרך היעילה ביותר להגברת האבטחה והפרטיות עבור בני המשפחה ובמיוחד בשעות שבהן הילדים נמצאים לבד בבית. עם זאת יש כמה גורמים שכדאי להביא בחשבון לפני קבלת החלטה זו. אלה כוללים את סוג השער שעליכם לבחור, גודלו והמיקום של השער. מעבר לכך יש אבזור נלווה שיש לגבש חשיבה לגבי התקנתו כמו בקרת כניסה, תאורה או חיישנים, אזעקה, מצלמות ועוד. המטרה היא ליצור שילוב מנצח של שער כניסה שהוא גם יפהפה וגם פונקציונלי.

אורחים לא רצויים בבית ובחצר

התקנת שער בעל עיצוב יפהפה בכניסה לביתכם היא דרך מצוינת להוסיף ביטחון ונוחות לנכס שלכם. זה יכול לעזור להרחיק מבקרים לא רצויים, תוך מתן סביבה בטוחה ומאובטחת למשפחה. בשנים האחרונות רוב הלקוחות של מגן גידור אחזקות שחושבים על ביטחונם של בני הבית, מעדיפים התקנה של שערים או גדרות אלומיניום וזאת לאור ייחודו של חומר גלם זה, גמישותו והעובדה שהוא עמיד לאורך שנים רבות וזאת ללא צורך בתחזוקה.

יש להביא בחשבון ששער הכניסה הוא חלק מהגדר ההיקפית סביב הבית אשר כולה היא בעלת נראות זהה. בסמוך לשער זה תותקן מערכת אינטרקום חדשנית הפועלת בטכנולוגיה מתקדמת. באמצעות הקוד הידוע לבני הבית ולאנשים הקרובים בלבד, יוכלו הגורמים המורשים להיכנס הביתה ואילו הזרים לא יוכלו לחדור לחצר או הביתה.

כדי להרחיב את תחושת הביטחון, מתקינים הלקוחות גם מצלמות, אשר מתעדות כל מה שקורה סביב הבית 24 שעות ביממה, מערכת אזעקה ואמצעים אלקטרוניים נוספים.

הזמנה של שער אלומיניום

התקנת שער כניסה לביתכם כוללת כמה שלבים. בתחילת הדרך מגיע לשטח היועץ של מגן גידור אחזקות, הוא בוחן את המרחב ובהתאם למדידות שלו הוא מציע ללקוחות את הסוג המתאים ביותר של השער הנכון למערך זה. לעיתים מדובר בדלת הנפתחת פנימה או החוצה ולעיתים מדובר בדלת רחבה דו כנפית שמאפשרת במידת הצורך לאורחים רבים להיכנס ולצאת.

המומחה גם מתכנן את אופן הכניסה והיציאה מהחנייה, באמצעות שער רחב אשר נע על מסילה פנימית קדימה והחוצה, או לחלופין באמצעות שער רחב שמותאם לכניסה וליציאה של מכוניות או באמצעות שער בעל שתי כנפיים.

שער מעוצב בכניסה לבית המגורים

לאחר קבלת ההחלטה על הסוג של שער בכניסה לביתכם, בוחנים את האופציות הרבות של העיצוב. איזה פרופילים דקים או עבים, אנכיים או אופקיים, מה יהיה הגוון שלהם, בהיר, כהה או צבעוני. אם ישולבו בעיצוב השער והגדר גם חומרים נוספים כמו עץ, מתכת נוספת, זכוכיות בגדלים ובמיקומים שונים ועוד. הלקוחות יכולים להכין בעצמם סקיצה או לבצע זאת בסיוע של מעצב הפנים שלהם וכך המפעל ייצר באופן מדויק את הדגם הרצוי. אנשי המקצוע המיומנים של מגן גידור אחזקות יבצעו התקנה מאסיבית של שער בכניסה לביתכם על פי לוח הזמנים שתואם מראש.

אם אתם לקראת מעבר לבית חדש או שהחלטתם לרענן את נראות הגדר ולהזמין חדשה, השאירו כאן את הפרטים שלכם והמומחה שלנו ישוחח אתכם לתיאום הפגישה בשטח, כדי לבחון את כל האפשרויות ולקבל יחד החלטות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה