ויקה קונין – הזמרת הכי מעניינת שעוד לא הכרתם



מאז פרץ עידן הטיק טוק , נראה כי המוזיקה החלה לתפוס עוד ועוד רבדים ודרכי התבטאות , מספר הזמרים עלה , אם כי רובם נשארים בגדר "רוצים להיות זמרים" ולא כאלו אשר לוקחים את החלום צעד קדימה, אחת הזמרות שכן עשו מעשה ולקחו את החלום צעד קדימה היא – ויקה קונין מאשקלון .

 

אז מי את ויקה קונין ? וכמה את הולכת להפתיע אותנו ?

ויקה קונין, בת 22 מאשקלון , או כמו שהיא מכנה עצמה "הזמרת ויקה" , גדלה והתחנכה בבירת הדרום -באר שבע, מספרת ויקה שלדמה בבית הספר מקיף ג' , וחלומה מגיל קטן היה ליצור ולעסוק במוזיקה – בכל דרך וצורה אפשרית . בעיקר במטרה להביע את דעותיה.

השנים חלפו, ויקה התבגרה , החלה להרוויח ולחסוך כסף ,ובעצם החלה במסעה לרדיפת החלום – להיות זמרת הפופ הגדולה בישראל , מזכיר לכם מישהי  ? כן כן – נועה קירל , היא אכן המודל לחיקוי הגדול ביותר עבור ויקה.

תמונה יחסי ציבור : די ווי דיגיטל

בניגוד לזמרים רבים שעוד לא הרימו את הכפפה והחלו ליצור מוזיקה , ויקה כבר בדרכה, הסינגל הראשון אשר הוציאה , גרף מעל 300 אלף צפיות ב- יו טיוב , מספר מרשים לכל הדעות גם עבור זמרים בעלי מוניטין ורפרטואר עמוסים משלה. – דבר שמחזק את העובדה שהקהל מצביע ברגליים , או יותר נכון בלייקים בעידן הנוכחי , וויקה אכן גורמת לדבר לקרות.

את הדרך המוזיקלית שלה , עוברת ויקה עם המפיקה דנה מלכה שכעת גם אחראית על הפקת הסינגל השני של ויקה שעתיד לעלות בקרוב ועונה לשם " לנשום תגשם" .

אך כמו הפתגם הידוע , אשר אומר כי לצד כל גבר מצליח עומדת אישה , או הפתגם הידוע שאומר שהתמיכה הטובה ביותר מגיעה מהבית , גם במקרה הזה , לויקה יש את התמיכה הכי טובה שאפשר לבקש – בן הזוג שלימים הפך לבעלה , הוא אחד האנשים שתומכים בויקה בצורה האדוקה ביותר ומלווה אותה צעד צעד לאורך כל הדרך .

כמו שידוע , לכל אמן יש מעטפת גדולה סביבו , ככל שהמעטפת תומכת יותר כך סיכויי ההצלחה גדלים , ויקה תפסה לצידה את המוזיקאי עומרי סבח שמנהל סוכנות אשר הקים – ויחד הם מסייעים לויקה להגשים את חלומה .

הימור שלנו ? עוד נשמע עליה רבות .

אינסטגרם

תמונה יחסי ציבור : די ווי דיגיטל
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה