זוגיות ומיניות בצל הבידוד



אז גם לי זה קרה, ולפני כשבוע, נשלחתי לחדרי לבידוד.
שומו שמיים, נראה כאילו העולם הגיע לקיצו! אך איזה מזל שיש את בן הזוג התומך והמפרגן, היודע גם לשים הכל בפרופורציות המתאימות ולהרגיע

מעין נוחומוביץ

ברור לכל שדווקא ברגעים כאלו, אנו זקוקים לחום ולמגע שהבידוד מונע מאתנו (כל אחד מבני הזוג). אך מה ניתן לעשות בכל זאת, עת אנו סגורים בחדרים נפרדים, עם סדרות נטפליקס רצות מול עינינו?

 כמה טיפים לשמירת הגחלת הזוגית- מינית, גם בעת בידוד הקורונה:

  1. דווקא בעידן הטכנולוגיה, תזכרו בפעם, ותראו שאין כמו מעטפת נייר פשוטה, המושחלת לה מתחת לדלת, וניחוח בושם עליה, להעברת תחושת אינטימיות וקירבה מבלי לגעת. גם אנו מתלהבים לפתוח מעטפה המגבירה את המסתורין.
  2. הבעת התעניינות, אמפטיה, בחייו של בן הזוג שמעבר לדלת. לדוגמא: "ואוו, איך ארגנת את הילדים בבקר לבדך" וכו'. אפשר בהודעות טקסט, או בצעקה מעבר לדלת הסגורה.
  3. שיתוף בן הזוג בחוויות, דבר הנעשה באופן פשוט ביום יום, לאלו מאתנו שמקיימים זאת (כמה חשוב), הבידוד מאלץ אותנו לקבוע עוגני זמן "לפגישות" וירטואליות. גם אם תחילה נראה מאולץ, חשוב לקבוע שעה קבועה, בה אנו משתפים בן זוגנו ברגשותינו, במה שעובר עלינו במהלך היום. דבר זה יעזור לנו לשמור על התקשורת הזוגית, כך, גם כשאנו מרוחקים פיזית זה מזו, אנו נשארים קרובים רגשית.
  4. פינוקים קטנים, הגורמים להנאה אצל בן הזוג - הבאת קפה לפתח הדלת, השארת שוקולד לב בצלחת הריקה וכו'.
  5. נצלו את פלאי הטכנולוגיה ו"תטריפו" את בן הזוג. תחילה ברמיזות, אחר כך במילים מפורשות: "מה אעשה לך כשהבידוד ייגמר", וכמובן מי שמתאים לו או לה, תמונות אינטימיות הגורמות להגברת החשק המיני, סרטונים מאתרי פורנו, כאשר כמובן, עומדים בכללים המקובלים, תוך נקיטת אמצעי זהירות (על כך ארחיב במאמרי "על סקס וטלפון").
  6. לאחר שהילדים נרדמו, לצאת למרפסת או לגינת הבית באוויר הפתוח, תוך שמירת מרחק ומסיכות כמובן, לראות זה את פניה של זו, למספר דקות לשיחה קצרה, אך ממלאת את הרגש והנפש, וכמובן מזכירה לנו, מי זה בן זוגנו.
  7. הגעה לסיפוק עצמי- כל אחד בחדרו שלו, תוך שיתוף אחד את השני ברגשות ובתחושות שנוצרו.

בתקוה שהטיפים יעזרו וישמרו על המשכיות התקשורת הזוגית-מינית, גם ברגעים בהם פחות אפשרי המגע המקובל והכל כך שגרתי, דבר הגורם לנו רגע לעצור, לחשוב ולהעריך יותר את המובן לנו מאליו.

בהצלחה בבידוד!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה