זול מידי עלול להיות יקר: כמה עולה ניסור בטון באמת?



כמה עולה ניסור בטון – סביר שזו שאלה שלא חשבתם שאי פעם ייצא לכם לעסוק בה ולחפש את התשובה אליה. ובכן, הנה בכל זאת הגעתם אלינו וכנראה יש לכך סיבה טובה! אתם עומדים בפני פרויקט בניה חדש או שהחלטתם שהגיע הזמן לשפץ את הבית ואפילו את העסק, ויש כמה קירות בטון שצריכים לזוז לכם מהעיניים.

קרדיט תמונה PIXABAY

מדובר בפתרון מקצועי החיוני לצרכים אלו, כשמצד שני מדובר גם בעבודות מסוכנות מאוד אם לא מבצעים אותן כהלכה. העניין הוא שגם המחיר עלול להרתיע, בעיקר אם הוא גבוה מידי. אז באופן טבעי נשאלת השאלה איך מוצאים את החברה המקצועית ביותר שתבצע עבורנו את ניסור הבטון, במחיר הנכון?

כמה עולה ניסור בטון ואיך מנתחים את העלות

באופן עקרוני, ישנו טווח התחלתי לכל עבודה, כשככל שזו הופכת למורכבת יותר מבחינת שירותים נלווים, פינוי פסולת ועוד, כך התשובה לשאלה כמה עולה ניסור בטון תהיה כנראה גבוהה ויקרה יותר. כדי לעשות לכם סדר, אספנו כמה אלמנטים המשפיעים על מחיר הניסור בבטון:

  • היקף העבודה – לא מדובר במורכבות העבודה אלא בהיקף, שימו לב. ככל שמדובר בעבודה נרחבת יותר כך סביר שהמחיר למטר יהיה נמוך יותר. מצד שני, אם זו עבודה נקודתית המחיר למטר כנראה יהיה גבוה יותר ממה שכתוב במחירון שתקבלו מהחברה.
  • הנגישות לסביבת העבודה – עבודות בנייה שונות מתרחשות בסביבות שונות, חלקן מסובכות יותר מבחינת הגישה אליהן. ככל שהגישה לסביבת העבודה מסובכת יותר, כך סביר שהדבר ישפיע גם על המחיר. לטוב ולרע.
  • מורכבות העבודה – ישנן עבודות חיתוך שונות ובהתאם לכך גם שיטות עבודה שונות. באופן טבעי לא יהיה אפשר להשוות חיתוך של קיר דק לחיתוך של קיר בטון הרבה יותר עבה, בעבודה שדורשת למשל גם שילוב של מנוף מיוחד ועזרים נוספים.
  • מהנדס מלווה – חשוב לדעת שישנן עבודות בנייה הדורשות ליווי צמוד של מהנדס. מצד שני, יש גם עבודות פשוטות יותר שלא דורשות את הליווי הזה. במקרה שבו יש לקבל פיקוח של מהנדס מלווה, אין לוותר על כך! מדובר בעבודות שנחשבות לרוב מסוכנות יותר והפיקוח המקצועי הזה חשוב מאין כמוהו. גם ליווי של מהנדס ישפיע על התשובה לשאלה כמה עולה ניסור בטון איכותי.

ומה עוד כדאי לדעת?

כאמור, עבודות ניסור או קידוח בבטון מתבצעות באמצעות כלים שונים ומיוחדים המסוגלים לקדוח בחומר השני החזק ביותר בעולם. אם המשימה לא מתבצעת תחת התקנים וההמלצות המקצועיות, הרי שהדבר מסכן את כל הנוגעים בדבר ועוברי אורח תמימים בקרבת מקום. מסיבה זו, כמה עולה ניסור בטון לא צריך להטריד אתכם עד כדי כך כמו החשיבות של שמירה על ביטחונם של הסובבים אתכם. מצאו חברה מקצועית ואמינה, והבטיחו לעצמכם ראש שקט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה