זיכוי הרבים בפריסה עולמית- משכן התכלת



מכונים, עמותות וארגונים להפצת יהדות ומצוות מכירים בעל פה את הסניפים של משכן התכלת. פריטי היודאיקה והמוצרים היהודיים שממלאים את הרשת הפכו אותה לספינת הדגל של זיכוי הרבים בעולם. וכך כמעט בכל מקום שתגיעו אליו ברחבי הארץ או העולם תוכלו למצוא עקבות של משכן התכלת, שנקנו, הוזמנו או התקבלו במתנה מאי מי. אבל לא רק ארגונים להפצת יהדות ומצוות , גם גבאי בתי כנסת, ראשי קהילות, מלמדים בתלמוד תורה ועוד ועוד, בוחרים במשכן התכלת להיות האתר השימושי ביותר עבורם. חידוש מלאי הסידורים בבית הכנסת, פרס לתלמידים שנבחנו והצליחו במיוחד, ועוד ועוד הזדמנויות בהם זוכה משכן התכלת להיות הכתובת הטריוויאלית עבור זיכוי הרבים העולמי.

קרדיט תמונה FREEPIK

מתכוננים לבר מצווה

ימים של טרום בר מצוה הם ימים ייחודיים ביותר, ובצדק, ההתרגשות והציפייה של הנער עם הוריו ובני משפחתו היא עצומה, ואין ספק שהתפילין אותן הוא מתחיל להניח מהווים עבור כולם ובמיוחד עבורו את גולת הכותרת. במשכן התכלת ערכו עבור כל נער בר מצוה או כל מי שמעוניין לחדש את מערכת התפילין שלו, ערכה מושלמת שהכל כלול בה, החוסכת זמן יקר, ריצות וכאבי ראש לכולם. סט תפילין לבר מצווה - טלית, תפילין, סידור, כיפה וכיסויים . כל אחד מהפריטים ניתן למצוא באתר ובסניפים של משכן התכלת במגוון רחב של דגמים ואפשרויות לכל שיטות ההלכה השונות ולכל העדות והסגנונות, דגמי כיפה שונים בצבעים ובגזרות שונות עם או בלי דיגום, טליתות צמר ובד, בפסים שחורים, כחולים, תכולים או כסופים במגוון שילובים בהתאם לכל קהילה, וכמובן נרתיקים לטלית ותפילין בדגמים מרהיבים במבחר עצום.

יתרונות הערכה

משכן התכלת מתוך מטרה לזכות את הרבים באופן המיטבי פועל להפצת יהדות ומצוות, יצרו את הערכה במחשבה מעמיקה על כל פרט. הערכות מוזלות יותר מהמחיר הכללי בשוק, זה מתאפשר לחברה בגלל הריכוז של כל המוצרים יחד, וזה מה שמאפשר לכל הורה או נער לרכוש תפילין עם כל המוצרים המשלימים בלי לסחוט את חשבון הבנק, בפרט שבדרך כלל בר מצוה גובה הוצאות עצומות מההורים, האולם, הקייטרינג, הביגוד ושאר הפרטים הכלולים באירוע בר מצוה, עשויים בהחלט להוות הוצאה גדולה מאד עבור הורים, והערכה של משכן התכלת היא הקלה משמעותית בכך. יחד עם המחיר המוזל, האיכות של הפריטים כמו תמיד במשכן התכלת היא ברמה הגבוהה ביותר, רצועות שאינן נשחקות, צבע בתים שאינו יורד, וקטיפה לנרתיק איכותית ויקרה שלא מתבלה במהירות ומאבדת ברק.

 מהם האפשרויות בתחום התפילין

משכן התכלת מציע מגוון בתי תפילין מפלסטיק במגוון צבעים מרגש, שחור קלאסי, זהב, כסף ושנהב,  עבור ימניים ושמאליים, רצועות איכותיות ביותר, עבודת מכונה או עבודת יד, לפי בחירת הלקוח, תיקי תפילין איכותיים השומרים על תפילין הקדושות, וגם מגיני תפילין בגדלים שונים. בתפילין עצמם ניתן לראות על המדפים פירמות שונות, עם הידורים הלכתיים שונים, הפרדה מלאה ובחלק מהדגמים ללא דבק למקפידים על כך, התפילין עשויות עור בהמה דקה או גסה, לימניים ושמאליים, ואפילו תפילין רבינו תם קטנות ניתן להשיג כולל ערכה משלימה בגודל המתאים. כל יהודי מכל עדות ישראל, דתי, חרדי או מסורתי, ברסל"ב וחב"ד, ירושלמי ואמריקאי, כולם ימצאו במשכן התכלת את הערכה המלאה המתאימה להם במדויק.

הדלקת נרות שבת

כמו הנחת תפילין עבור הגבר היהודי, לאישה היהודייה יש מצוה ייחודית עבורה, הדלקת הנרות בכניסת שבת. גם זו מצוה בסיסית עבור יהודים שומרי מסורת, ומשכן התכלת מעמידה בפני ציבור לקוחותיה הרחב את מיטב העיצובים של פמוטי שבת קודש להדלקת נרות שבת . הרגעים המרגשים עבור כל אישה יהודייה, המרוכזים בדקות ההדלקה והתפילה שעולה איתה, עשויים להיות הרבה יותר איכותיים בזכות המוצרים של משכן התכלת. בסניפים ובאתר ניתן לראות את הדגמים הרבים, פמוטי כסף, קריסטל, ניקל ועוד, בעיצובים מרגשים. קלאסיים, מודרניים, מקוריים ושמרניים זה לצד זה. פתילות מסוגים שונים במגוון ענק כדי שכל אחת תוכל למצוא את סוג הפתילה המועדף והנוח עבורה ביותר, שמן ואפילו שמן בצבעים שונים לתוספת אווירה ודרמטיות. ניתן להשיג במשכן התכלת פמוטים קטנים באריזה ייחודית עבור נסיעות לשבת, פמוטים בעלי שלושה או חמישה קנים, מגש ייחודי עם פמוטים מובנים, ועוד רעיונות שרק במשכן התכלת חושבים עליהם. כמובן שלצד הקולקציה הזו ניתן למצוא מעמד לתפילת הדלקת נרות במגוון דגמים מרגש, מצית נוחה ונרתיקי גפרורים שונים. כמו תמיד משכן התכלת משקיעים במוצרים שישלימו את החוויה היהודית ויעצימו אותה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה