זקפה חלשה - לא עומד לי



גברים רבים מספרים כי בשלב מסוים הזקפה שלהם הופכת להיות חלשה ולא יציבה. מציאות שתימנע מהם לקיים את יחסי המין באופן שבו הם התרגלו לקיים אותם עד כה. זקפה חלשה זה לא עניין נעים, אך בו בזמן נדגיש כי לא מדובר על מצב בלתי הפיך. עם הטיפול המתאים תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה בכל מה שנוגע לנושא הזה. אך כמובן יהיה עליכם להזדרז לקבל את הטיפול המתאים על פי הצרכים הספציפיים שלכם. מה אפשר לעשות כאשר לא עומד לכם? אלה השיטות המוכחות ביותר להחזיר את הזקפה לאיתנה.

קרדיט תמונה FREEPIK

מפסיקים לחשוש מהעניין

הדבר הראשון שאתם צריכים להבין זה שהחששות בהקשר הזה פוגעות בכם. מי שחושש לדבר על הזקפה החלשה, ימנע מלחפש אחר טיפולים מתאימים. טיפול בזקפה חלשה הוא טיפול קריטי, כזה שיכול להחזיר את המצב לקדמותו. אך כדי שזה יקרה יהיה עליכם להזדרז ליישם אותו הלכה למעשה ללא עיכובים. ככל שהזמן עובר, כך הסיכויים להחזיר את הזקפה לקדמותה רק הולכים והופכים להיות נמוכים. לכן הפסיקו לחשוש מהעניין הזה, רצוי שתבינו כי מדובר על בעיה שמטרידה המון גברים בישראל ובעולם כולו.

תרופות לשיפור בעיות אין אונות

מכיוון שמדובר על בעיה נפוצה ישנה אופציה למצוא מגוון רחב של פתרונות. אחד מהפתרונות לטווח הזמן המיידי הוא נטילת תרופות המאפשרות קיום יחסי מין באופן תקין. ישנה רשימה ארוכה של תכשירים שמיועדים לשפר את התפקוד המיני ולתקן בעיות קיימות. טיפול בזקפה חלשה על ידי נטילת תרופות הוא כזה שמאפשר שמירה על חיי המין כפי שהיו קודם לכן. אך הוא לא יגרום לזקפה לחזור להיות יציבה וחזקה באופן קבוע ורציף מבלי לקחת את התכשירים.

טיפול פסיכולוגי לטווח הרחוק

ישנה סיבה מסוימת שבגללה מצאתם את עצמכם מתמודדים עם זקפה חלשה. אף אחד לא אומר כי זוהי המציאות שאתם צריכים להשלים איתה כאשר תסתכלו קדימה. על מנת להגיע לשורש העניין יהיה עליכם לקבל טיפול פסיכולוגי שמטרתו לאתר את הסיבה לבעיה. אחרי שמאתרים את הסיבה לבעיה יהיה אפשר לטפל בה באופן נקודתי. השילוב של טיפול תרופתי לטווח הקצר יחד עם טיפול פסיכולוגי לטווח הרחוק יעשה את העבודה. הוא יאפשר לכם לראות כי אתם מגיעים לתוצאות משביעות רצון בהקשר הזה. סוף כל סוף תוכלו לחזור לקיים יחסי מים מבלי שיהיה עליכם לחשוב פעמיים טרם לכך.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה