חבילות למשחקי כדורגל בחו"ל – איך חוסכים כסף



משחקי כדורגל בחו"ל נועדו להשקיט את הרעב שלנו למשחקים נוספים עבור הקבוצה שאנו אוהדים. מלבד זאת אנו נוסעים לצפות במשחקי הכדורגל גם בשביל לכייף, לנוח עם האישה קצת, ולשבור "שגרה", כל אלה הופכים את כל החוויה למעצימה הרבה יותר. משחקי הכדורגל הולכים טוב מאוד עם פיצוחים ובירה!

freepik

כן, גם על המגרש. והאמת, שזה כבר הפך להיות הרגל, ואולי גם מנהג כלל עולמי. אבל, לצרכן הפשוט גם אם הוא אוהד שרוף, זה לא יהיה פשוט או קל לכסות את עלויות המשחק, בית המלון, המסעדות, ושעות הפנאי היקרות בחו"ל. לפיכך, אנחנו הישראלים מנסים ככל האפשר להשיג את עלות החבילה במחיר הטוב ביותר. ועדיין נשארת שאלה לא פתורה – כיצד אני חוסך כסף? איך? כל התשובות מיד.

מהם האפשרויות שלנו

בעבר הרחוק, ההינו נוסעים למשחקים תחת חבילה רשמית אצל חברות התעופה והחברות המשווקות. כלומר, ההינו מקבלים חבילה מותאמת למשחקים מסוימים – כרטיס משחק + מלון וארוחות, ולרוב היו למשך 3-5 ימים לכל היותר. כיום, השתכללנו, התקדמנו טכנולוגית, וכעת אנו יכולים להזמין כרטיס טיסה הכולל חופשה, או בנפרד בשלל אתרים. דבר זה מאפשר לנו לחסוך הרבה יותר כסף, ולעשות השוואת מחירים טובה הרבה יותר. במילים אחרות – אנחנו קובעים את כללי המשחק. בעבר, חברות התעופה קבעו זאת, כיום אנחנו.

אז מהם האפשרויות שעומדות לפנינו? הינה ארבעה אפשרויות מובילות:

  1. רכישה מחברות התעופה השונות.
  2. רכישה מאתרים צד שלישי.
  3. סוכנים ישראלים.
  4. רכישה ישירה של המשחק דרך אתר הקבוצה.

למעשה יש עוד המון דרכים מגוונות ויצירתיות שבהם נוכל לקנות כרטיס משחק + טיסה בנפרד, או לרכוש חבילת נופש אשר בתוכה אפשרויות המשחק כבר מוטמעות. ועדיין, איך נוכל לחסוך כסף? נדבר על זה בפסקה הבאה, מייד.

הכירו את ספורטיבי – הפלטפורמה לרכישת חבילות ספורט

זו הפסקה שממש חיכיתם לה, ובגאווה רבה. אנו מעריכים את הסבלנות שלכם, ולכן נספר לכם כיצד תוכלו לרכוש כרטיסים במחירים מוזלים. ישנם שני דרכים שבהם נוכל לרכוש חבילות למשחקי כדורגל בחו"ל, ובמחירים מוזלים והמשתלמים ביותר – לכל כיס, לכל מטרה, ולכל עניין. אז מהם שני הדרכים? פירטנו זאת "על רגל אחת":

  1. דילים לחבילות ספורט – בעבר, ההינו רוכשים נופש הכולל צפייה במשחק, או לחלופין כרטיס משחק במחירים מופקעים מאוד, כלומר – מאוד יקרים. כיום, הדילים נכנסו לחיינו. ואנחנו? הרבה יותר מאושרים מכך. באמצעות דילים פופולאריים נוכל לרכוש כרטיסים למשחק ספציפי בעלות נמוכה הרבה יותר. למה? ובכן דיל שווה מבצע.

  2. קופונים – דרך נוספת שבה נוכל להרוויח את הכרטיס במחיר טוב יותר, הוא כמובן באמצעות שוברים או קופונים שנכניס לעגלת הקניות. לעומת דילים, קופונים יגזרו לנו את המחיר הטוב ביותר ויאפשרו לנו להשיג את הכרטיס במחיר מציאה.

מחפשים דילים? קופונים למשחקי הכדורגל הטובים בעולם? לאתר ספורטיבי יש מה להציע! באתר ספורטיבי תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים לשלל משחקים בינלאומיים, כמו – משחקי ברצלונה מול ריאל, כרטיסים למשחקי ברצלונה, משחקים לליגת האלופות של שלל קבוצות אירופיות, איטלקיות, צרפתיות, ואיפה לא. וכמובן, תוכלו גם לרכוש מאיתנו כרטיסים לליגה הספרדית והאנגלית באופן כללי.

באתר ספורטיבי תוכלו למצוא את כל המחירים הטובים ביותר לתקופות הקרובות, ריכזנו עבורכם את כל המחירים והמשחקים הנחשקים ביותר באתר אחד. למעשה, ספורטיבי מתמחה ומומחית למכירת כרטיסים וחבילות ספורט נחשקות. החברה הוקמה בשנת 2018 ופועלת במטרה לספק לאוהדים השרופים מבנינו חבילות ספורט במחירים אטרקטיביים שנוחים לכל כיס.

בכל שאלה, ייעוץ, או הכוונה אתם מוזמנים לחייג – 055-722-7267, או לבקר באתרינו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה