חברת השקעות – הפתרון למשקיע הבודד



סכום כסף שהוא קטן מדי להשקעה אבל גדול מעשרת אלפים דולר, הוא סכום שאפשר להשקיע אותו אבל לא לבד

יחצ

. אם יש לך סכום כזה אז חברת השקעות היא הפתרון שלך, כי היא אוספת סכומים כאלה ומשקיעה אותם באופן שנושא רווחים, תוך שהוא נושא רמת סיכון כזו או אחרת. ישנן כל מיני אפשרויות להשקעה מאוגדת וביניהן גם השקעות נדלן. הן נחלקות למספר סוגים:

  • רכישת בית, השבחתו ומכירתו למרבה במחיר.
  • רכישת בית דירות שהדירות בו מושכרות.
  • רכישת בית יחיד להשכרה.
  • רכישת קרקע
  • רכישת בית, השבחתו והשכרתו לתקופה ארוכה.

לכל אחת מן האפשרויות יש רמות שונות של סיכון וסיכוי. חברת השקעות מנוסה וטובה יודעת להתאים את ההשקעה שלך ולייעץ לך בבחירת המסלול הנכון והמתאים. במקרים רבים, משקיע מתחיל יעדיף קודם לרכוש, להשביח ולמכור כיוון שהוא מתקרב לתוצאה באופן מהיר יחסית. ברם, השבחת הבית היא תהליך שיכול לקחת מספר שנים, מה שדוחה את הסיפוק המבוקש. ההשקעה בחברה נותנת את היכולת לבחור בית שהשיפוץ שלו יהיה קצר יותר והיא מתנהלת בעצמה מול התהליך הזה.

רכישת בית עם חברת השקעות

רכישה של בית דירות היא סיפור לטווח זמן שונה לחלוטין והוא יכול לנוע בין שנה לבין עשרות שנים. הרכישה יקרה, ההשקעה גדולה ולכן החברה של ההשקעות אוספת כספים ממקורות שונים ואיתם היא משקיעה בנכס יקר יותר. לנכס יקר יותר יש יתרונות רבים כיוון שהשוכרים אותו הם אנשים מבוססים יותר, מתורבתים יותר ונוחים יותר לעבודה. הנכסים בארצות הברית, למשל, נחלקים בשיטה הזו למספר רמות: בי, בי מינוס, סי, סי קלאס ועוד.

האפשרות האחרונה של רכישת בית והשבחתו לקראת השכרה, היא אפשרות נוחה מבחינות מסויימות אבל חברת השקעות טובה תייעץ לך אם להתחיל אתו או להשקיע באחד האופנים האחרים. חשוב לבחור חברה שכבר הוכיחה את עצמה ושהיא מתמצאת בניהול הנכון של ההשקעה.

מהו אקזיט של נדלן?

אקזיט של נדלן הוא מימוש של נכס ברווחים. אפשר ליצור אקזיט כזה על ידי קנייה של נכס במצב ירוד שמחירו זול, השקעה בשיפוץ שלו ואחר כך למכור אותו בשוק. במקרה הזה צריך לקחת בחשבון את התנודות הנוכחיות בשוק ושוק תמיד זז, הוא אף פעם לא יציב במאת האחוזים. לכן כדאי לשאול חברת השקעות כיוון שהיא נמצאת בשטח כבר זמן ארוך ויודעת האם הוא לקראת עליה או ירידה. כמובן שגם הידיעות הללו אינן אמיתיות במאה אחוז וכל השקעה נושאת סוג של סיכון, אבל בגדול, ידיעת השטח והיכרות עמו, יכולות לנבא את מצב המחירים הצפוי בו מספר שנים קדימה, מבלי לערוב להשערות האלו. השקעות נדלן נחשבות מצד אחד להשקעות עם סיכויי הצלחה טובים יחסית אולם כמו כל ההשקעות בחברה, הן נושאות עמן סוג של סיכון יחד עם הסיכוי הטוב לרווחים יפים.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה