חברת פמי, בהנהלת אטל מולכו פיליבה, מעניקה שירותי גוף ונפש מרחוק לעובדי הארגון ותורמת לפרודוקטיביות שלהם



חברת פמי, אותה מובילה אטל מולכו פיליבה, מעניקה מפגשי ייעוץ לגוף ונפש אונליין עבור העובדים בארגון. בכך היא תורמת לשביעות רצון העובד ולפרודוקטיביות שלו

חברת פמי בהובלת אטל מולכו פיליבה

המשק מנסה להתאושש אט אט ממשבר הקורונה שפקד אותנו בשנתיים האחרונות. עובדים רבים שעבדו מהבית בזמן המגפה חזרו לעבוד במשרד, והארגונים השונים שבים לשגרת עבודה מלאה. לצד חזרתו של המשק לפעילות, ישנם עובדים אשר מתקשים להסתגל לעומס המחודש, ומעידים על תחושות של דיכאון, לחץ וחרדה. מי שנותנת לכך מענה היא חברת פמי בהנהלת אטל מולכו פיליבה.

פמי, אותה מובילה אטל מולכו, היא מחלוצות טכנולוגיית הרפואה מרחוק (טל מדיסין) בישראל. החברה מעניקה שירותי גוף ונפש לעובדים באמצעות פלטפורמה דיגיטלית, מסייעת בשיפור איכות החיים שלהם וכך מעלה את הפרודוקטיביות של העובדים בארגון.

 

חברת פמי, בהובלת אטל מולכו פיליבה, קשובה לצרכים של העובדים והארגון


הסגרים של הקורונה אולי מאחורינו, אבל ההשפעה של הנגיף עדיין נותנת את אותותיה. סקר שנערך בקרב עובדים בארה"ב בשנת 2022 מצא כי 45% מהנשאלים מרגישים כי החיים שלהם הושפעו מאוד מהקורונה. 62% אמרו כי הם חשו לחץ נפשי גבוה ותחושה של חוסר שליטה. 80% מהעובדים דיווחו כי הם חשים לחץ נפשי בעבודה, ו-75% מאמינים כי שהלחץ נפשי בעבודה הוא גבוה יותר בעידן הנוכחי של היום יותר מאשר אי פעם. 62% מהעובדות בארצות הברית דיווחו על תחושות מתח יומיומיות בעבודה לעומת 52% מהגברים, ול-25% מהנשאלים התעורר הרצון לצעוק על עובדים אחרים בזמן העבודה.

הלחץ בעבודה משפיע על הנפש, עלול לגרום לדיכאון, עצב, כעס וחרדה וגם לפגוע בבריאות הפיזית של העובדים. מתח ולחץ נמצאו כקשורים לבעיות בריאותיות שונות כמו אולקוס, לחץ דם גבוה, הפרעות הורמונליות, התפתחות מחלות לב וכלי דם והשמנה. בנוסף, לחץ פוגע בריכוז, במוטיבציה, בזיכרון וביכולת קבלת החלטות ועלול לגרום להפרת נהלי הבטיחות בעבודה ולמעורבות בתאונות עבודה.

מהצד של המעסיקים, לחץ נפשי בקרב העובדים מוביל לירידה בתפוקה של הארגון ולפגיעה ברווחיו. האיגוד האירופאי מעריך כי העלות הכלכלית של לחץ בעבודה היא כ-20 מיליארד יורו בשנה. מדי שנה מתבזבזים כ-13.5 מיליון ימי עבודה בשנה כתוצאה מלחץ, דיכאון וחרדה הקשורים בעבודה. לפי APA מעסיקים מפסידים כ-300 מיליארד דולר בגין היעדרויות עובדים בשל לחץ נפשי.

מנגד, שביעות רצון העובד תורמת לפריון העבודה. מחקר שערכה אוניברסיטת אוקספורד מצא כי עובדים מאושרים הם פרודוקטיביים ב-13% יותר מאשר עובדים שאינם מאושרים במקום העבודה. לפי המחקר שנערך בקרב נציגי מכירות, העובדים המאושרים עבדו מהר יותר, ביצעו יותר שיחות בכל שעה וגם הצליחו יותר למכור. בשל כך, חשוב מאוד לדאוג לרווחת העובד והדרך לעשות זאת היא באמצעות פלטפורמת פמי.

מתוך המודעות לצרכי העובדים ולמעסיקים בארגון, החליטה חברת פמי להציע לעובדים שירותי ייעוץ נגישים, זמינים ודיגיטליים. החברה, בהנהלת אטל מולכו פילבה, מספקת פלטפורמה ייחודית אונליין אשר מלווה את העובדים באמצעות אנשי מקצוע מובילים. השירות מסייע לחזק את הקשר שבין העובד לארגון, מצמצם את ימי המחלה ומעלה את הפרודוקטיביות של העובדים.


 אטל מולכו פילבה מציגה חדשנות רפואית דיגיטלית המותאמת לצרכי הארגון


חברת פמי מובילה את שירותי הדיגיטליים בארץ ומתמחה ברפואה מרחוק מתקדמת בהתאמה אישית. החברה מעניקה את שירותיה לגופים המובילים במשק, הן הציבוריים והן הפרטים, כולל חברות ביטוח, פארמה, מוסדות חינוך, קופות חולים ועוד. במסגרת פלטפורמת פמי, העובדים בחברה נהנים ממפגשי ייעוץ התפורים להם באופן אישי ומותאמים לצרכים שלהם ושל הארגון. 

השירות של פמי תורם לבריאותו הנפשית של העובד. זאת, באמצעות הפעלת מוקד של פסיכותרפיסטים מנוסים המעניקים תמיכה וליווי של העובדים. בנוסף, העובדים מקבלים ייעוץ פסיכולוגי אונליין הכולל סדרת מפגשים עם פסיכותרפיסט או פסיכולוג. במקביל לייעוץ הנפשי, פמי רואה את בריאות האדם כמכלול ולכן ישנה התייחסות לא רק לנפשו של המטופל אלא גם לגופו. השירות כולל סדרת אימונים אישית לעובד עם מאמן כושר, לצד מפגשים עם תזונאית מוסמכת הבונה לעובד תפריט אישי.

השירות הינו דיגיטלי ונערך בכל זמן ומכל מקום, מה שמעניק גמישות עצומה לעובד. העובדים אינם צריכים לכתת רגליהם לקופות החולים או לרופאים פרטיים, ובאפשרותם לקבל את הטיפול ממקום העבודה או מביתם.
יתרון נוסף של הפלטפורמה הוא שהיא מקצרת את זמן ההמתנה לטיפול. ברפואה הציבורית, ההמתנה לקבלת טיפול פסיכולוגי עלולה להימשך חודשים עד שנה. לעומת זאת, השירות של פמי מאפשר לעובדים בעזרת
חדשנות רפואית לקבל כאן ועכשיו את הטיפולים בכל זמן וללא תלות במיקום הגיאוגרפי שלהם.


 אטל מולכו מסבירה מה על החשיבות של הרפואה מרחוק

 תחום הרפואה מרחוק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. לפי סקר של חברת מקינזי, שיעור המטופלים ברפואה דיגיטלית בארצות הברית עלה מ-11% בשנת 2019 ל-46% בשנת 2020. נכון לשנת 2021, 84% מהרופאים מציעים טיפולים המתבצעים מרחוק וללא פגישה פרונטאלית עם המטופל. המחקר אף מצביע על כך ש-60% מהמטופלים מביעים עניין במערך פתרונות בריאותיים דיגיטליים רחבים יותר. ההאצה בתחום משפיעה גם על המשקיעים - במחצית הראשונה של שנת 2021 הושקע בטלמדסין 14.7 מיליארד דולר – פי שניים כמעט מההשקעה שהייתה בתחום בשנת 2019 שעמדה על 7.7 מיליארד דולר.

לדברי מנכ"לית פמי, אטל מולכו פילבה, הצורך ברפואה הדיגיטילית הוכיח את עצמו במהלך הקורונה: "כתוצאה ממשבר הקורונה, טכנולוגיית הטלמדסין של פמי היא למעשה הגיבורה השקטה של המגפה. גם לאחר תום המגפה, היא תשנה את האופן שבו אנחנו צוריכם שירותי רפואה". בזמן הקורונה, הרפואה הדיגיטלית אפשרה למטופלים לקבל טיפול ללא הסיכון מהידבקות בנגיף, והטל-רפואה הפכה להכרחית במערכת הבריאות ברחבי העולם. כיום יותר ויותר מטופלים מעדיפים לפנות לרופאים באמצעות אפליקציות ייחודיות, לשוחח איתם אונליין, וכך לחסור זמן יקר.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית של פמי פרימום, היא נבחרה על ידי משרד הבריאות להקים את התשתית הרפואית במדינה. מאז, הפלטפורמה של החברה העניקה יותר ממיליון מפגשי טיפול רפואיים אונליין, ביניהם גם לעובדים בארגונים השונים.

אטל מולכו מוסיפה כי השלב הבא בתחום הרפואה מרחוק יהיה הרחבת השירותים, זאת מבלי להתפשר על ייעול השירות ושמירת הבריאות: "עתיד הרפואה הוא בבית – מרפאות חוץ של בתי חולים רבים העבירו את השירותים שלהם למערכות רפואה הפועלות אונליין. כיום ניתן לערוך בדיקות רפואיות שונות ואף הכנות לניתוח מהבית, לצד בדיקות מעקב לאחר מתן הטיפול".

גם אתם מעוניינים לחזק את הקשר שלכם עם העובדים בארגון, להגביר את שביעות הרצון ואת הפרודוקטיביות שלהם? פמי כאן בשבילכם. אטל מולכו פילבה מזמינה אתכם ליצור קשר עוד היום עם פמי, ולקבל את הפתרון האופטימלי ביותר עבורכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה