חברת שמירה למפעלים, ישובים, אתרי בנייה ועוד



לא פעם אתם ניצבים מול סימן שאלה ענק, האם להעסיק חברת שמירה, או שאין צורך בכלל? אולי מספיק רק אזעקה שבמקרה הצורך תופעל ותעורר בהלה? יש מקרים שבהם אין מנוס מלבחור חברת שמירה, עדיף שהשקט יישמר, שהישוב בו אתם גרים יהיה שמור עשרים וארבע שעות במשך שבעה ימים, שאתר הבנייה החדש יישמר מכל משמר, ועוד. יש לא מעט גורמים שצריך להישמר מפניהם, לעיתים עדיף להשקיע בשביל לקבל את הביטחון לו אתם זקוקים.
כשזה מגיע לביטחון עבור מה ששלכם, אתם לא יכולים להתפשר. אנחנו בחברה ״אלופים בביטחון״ מספקים לכם את כל מה שנדרש על מנת להעניק לכם את השלווה והשקט, אשר להם אתם זקוקים.

קרדיט תמונה FREEPIK

צוות ״אלופים בביטחון״ מספקים שירותי ביטחון ושמירה וכן שירותי ניקיון ואחזקה לכל מטרה שהיא. אז על הדרך תוכלו ליהנות לא רק משמירה, אלא מניקיון ייסודי ומומלץ.

הגיע הזמן לבקש יותר מעצמכם, להבין שחברה שמירה יכולה לפתור לכם את מגוון הבעיות הנוכחיות או העתידיות לבוא, כדי שתוכלו לישון בשקט ללא הפרעות מיוחדות. הקמנו את חברת ״אלופים בביטחון״ כדי להביא לכם את היכולת לנשום, בלי חשש מהבאות.

אנחנו מתעסקים במגוון רחב של שירותים, יש ביכולתנו לספק צוות בטוחני שיטייל וישמור על המקום שלכם, להוציא צוות של סיורים, להתקין מערכות אזעקה ומצלמות, לנקות את האזור, ועוד...

כבר למעלה מעשר שנים שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו שקט ושלווה, מעניקים להם את היכולת לחיות את החיים בלי חשש. למעלה מעשר שנים אנחנו קיימים ופועלים בשוק, מספקים פתרונות ביטחון לכל מי שדורש זאת. אנחנו מספקים אבטחה של כל שעות היממה בכל האזורים, תוך שימת דגש על היכולת שלנו להבטיח לכם שביעות רצון. בנוסף קיימות אצלנו עוד יחידות מיוחדות, ואפילו יחידות כלבים אשר אומנו במיוחד – הכל למען שביעות רצונכם.

אצלנו, ב- ״אלופים בביטחון״ תרגישו שהגעתם הביתה, שקיבלתם מענה לכל רצון וצורך שלכם. אין כבר צורך לישון עם אחת עין פקוחה, לבדוק את המצלמות כל דקה, להתעורר מכל צלצול קטן, הגיע הזמן לחזור לחיים רגילים ולתת לנו לעשות את העבודה.

אנחנו דוגלים ומאמנים במקצועיות, אחריות שמגיעה מהלב, כאלו היה זה שלנו. יש לנו הוכחות בשטח, ומגוון המלצות. הלקוחות שלנו הם הראשונים – כל הערכים האלה באים לידי ביטוי בעבודה שלנו, באופן יום יומי, כך הפכנו להיות מספר אחד באבטחה היום. אצלנו קיימים היתרים ורישיונות בהתאם למה שהחוק בישראל דורש, מכל משרד. אנו מבוטחים תמיד ופועלים תחת ההנחיות של אנשי הביטחון השונים, כדי להעניק לכם באמת שקט נפשי. החברה דוגלת במתן שירות אישי, בהבנה שאנחנו שומרים על ׳בייבי׳ של מישהו אחר, כאילו היה זה שלנו.

פנו אלינו עוד היום לקבל ייעוץ.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה