חברת Virgamet – חברה מובילה לייצור פלדה קפיצית איכותית



חברת Virgamet הינה חברה מובילה בענף תעשיית הפלדה והמתכות במזרח התיכון, והיא מייצרת, מעבדת, ומספקת מוצרים מוגמרים וגולמיים כאחד, ללקוחות בתעשיות רבות וחיוניות. מוצרי הפלדה של חברת Virgamet מהווים בסיס לתעשיית החלל והתעופה, תעשיית האנרגיה והחשמל, תעשיית המזון, תעשיית הספנות הימית, ועוד. פלדת אל חלד היא חומר גלם שנמצא בשימוש רב כיום, וזאת הודות לתכונותיו היעילות במניעת הצטברות חלודה וחמצון. פלדת אל חלד יכולה לעבור טיפולים טרמיים שונים, וזה מייעד אותה בצורה הטובה ביותר לשימושים השונים שהיא עתידה לבצע. פלדה קפיצית היא אחד המוצרים המיוצרים בחברת Virgamet, והיא עוברת תהליכי גימור המעשירים אותה בפחמן ותורמים לאלסטיות שלה

pixabay

חברת Virgamet – יצרנית פלדה מובילה

חברת Virgamet
נחשבת לאחת החברות המובילות במשק הישראלי, ולא לשווא. החברה מהווה את חוד החנית בכל הקשור למתכות בכלל ולפלדה בפרט, ועובדת מול לקוחות רבים, וחברות רבות במזרח התיכון ובאירופה. ענף הפלדה הוא רחב, וחברות המעוניינות באיכות הגבוהה ביותר – צריכות לבחור היטב את הספק והיצרן שלהן. סקרי הלקוחות החוזרים ונשנים, מראים כי לקוחותיה של Virgamet מעידים לא רק על איכות מוצרי הפלדה הגבוהה, אלא גם על ההתנהלות המקצועית ושירות הלקוחות המעולה. תחום ייצור סגסוגות הפלדה עבר תמורות בשנים האחרונות, וההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת שיפורים בענף כל הזמן. חברת Virgamet עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הפלדה, ומשלבת מחקר מתמיד המציב אותה בחוד החנית של תעשייה זו. בין מוצרי הפלדה של החברה תוכלו למצוא את הדגמים AISI 301, AISI 302, 1.4310, המשתייכים למוצרי פלדת האל-חלד הקפיצית.

פלדה קפיצית תוצרת Virgamet

מעבר ליצירת הסגסוגת של הפלדה, היא חייבת לעבור תהליכים וטיפולי טרמיים לשם הגימור שלה, והקניית תכונות ספציפיות הדרושות לתפקוד המיועד לה. פלדה קפיצית עוברת תהליכי גימור המקנים לה "חוזק כניעה", וזה הופך אותה לאלסטית יותר, ולעמידה במיוחד בפני קריעה או שבירה בזמן כיפוף. מכאן ניתן להבין, כי שימושיה של הפלדה הקפיצית יהיו מעט שונים מאשר פלדות מסוגים אחרים. את הפלדה הקפיצית נוכל למצוא בקפיצים, חבלי פלדה, מחברים קפיציים, אטבים מסוגים שונים, ועוד. מוצרי פלדה קפיצית מהווים בסיס בתעשייה האווירית (חלקי מטוסים הדורשים אלסטיות וחוזק), תעשיית הכימיה (מכלים לחומצות שונות), תעשיית המזון (חלקי משאבות, מסתמים), ותעשיות רבות נוספות. הפלדה הקפיצית מסופקת לרוב בצורת רצועות מגולגלות קרות, יריעות פלדה, חוטים מתוחים או מוטות מתוחים. כאמור, חברת
Virgamet מציעה מספר דגמים שונים של פלדה קפיצית, כשלכל אחד מהם יש תכונות מעט שונות, וטמפרטורות עבודה אידיאליות. במידה ותזדקקו למידע ספציפי גבי הדגמים או כל דבר אחר, תוכלו ליצור קשר עם נציגי החברה, ואלו ישמחו להעניק לכם שירות וייעוץ מקצועי.

חברת
Virgamet נחשבת לאחת החברות המובילות בתחום הפלדה והמתכות, והיא עובדת עם לקוחות רבים במזרח התיכון ובאירופה. פלדת אל-חלד משמשת לפונקציות רבות בתעשיות שונות ומגוונות, כשהיצרן מגמר את הפלדה בתהליכים שונים המיועדים להקנות לה תכונות ספציפיות. כך למשל, תהליכים טרמיים של שינוי טמפרטורה איטי יחסית – מעניקים לפלדה אלסטיות, והופכים אותה למה שמכונה בתעשייה "פלדה קפיצית". פלדה זו, כשמה כן היא, משמשת בין השאר לייצור קפיצים, וגם עבור חבלי פלדה, חלקי מטוסים, מכלים לחומצה, חלקי משאבות, מסתמים, ועוד. "חוזק הכניעה" של הפלדה הקפיצית נובע מאחוז פחמן גבוה, המאפשר לה לעמוד במתיחה ועיקום מבלי להיקרע ולהישבר. חברת Virgamet מציעה ללקוחותיה את המוצרים האיכותיים ביותר, גם כשמדובר בפלדה קפיצית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה