חברת WEBC מציגים: ב- POINT– הכי קל לקבוע



חברת WEBC המתמחה במערכות web ואפליקציות, משיקה שירות המסייע לבעלי עסקים בניהול העסק, קביעת תורים, ניהול יומן ופונקציות נוספות הנדרשות מבעלי עסקים. # גולן ביתן, מבעלי WEBC: "התוכנה מיועדת לבעלי עסקים ומקנה להם את כל היכולות לניהול עסק, כמו בארגונים גדולים בנוחות מרבית, חיסכון בכוח אדם ובחינם! – זוהי בשורה גדולה במיוחד בתקופה מאתגרת כלכלית כמו זו שאנו חיים בה כעת"

קרדיט תמונה תוכנת POINT – צילום יחצ

בימים אלו, כאשר המצב הכלכלי הינו קשה ביותר ומאתגר בעיקר בעלי עסקים קטנים ובינוניים, אשר נאבקים לשרוד ולהצליח, כולם חושבים כיצד לייעל ולחסוך בניהול עסקיהם בין אם בכוח אדם ובין אם בהוצאות כספיות. חברת WEBC, המתמחה במתן פתרונות, משיקה בימים אלו אפליקציה חדשה אשר מעניקה את הפתרון לבעלי העסקים – POINT. באמצעות האפליקציה החדשה יכול בעל עסק קטן עד בינוני לקבוע תורים, לנהל יומן לקוחות ולמלא אחר פונקציות נוספות הנדרשות על מנת לנהל עסק, בקלות, במהירות ובחינם.

אפליקציית POINT מתאימה ותומכת בכל המכשירים הקיימים כולל אנדרואיד, IPHONE, טאבלטים, מחשבים ניידים, נייחים וכו' וקיים שירות תמיכה אדיב ויעיל.

הסתקרנתי מאוד כששמעתי על המערכת החדשה וביקשתי לבדוק ולנסותה לפני שאני ממליצה עליה לכם. לצורך כך אף נפגשתי עם גולן ביתן, יליד אשקלון, מבעלי חברת WEBC אשר הקים את החברה בשנת 2016, יחד עם חבריו מתן אברהם וחיים צ'רנין, מומחים במערכות WEB ואפליקציות. בפגישתנו אמר ביתן כי לבעלי עסקים מוצעים שני מסלולים – האחד חינמי לחלוטין ואילו השני פרמיום ומשודרג במודל תשלום חודשי קבוע.

כשבדקתי את תוכנת POINT זיהיתי כי המוטו "ב-POINT הכי קל לקבוע!" אשר הוביל והנחה את בעלי החברה כשבנו את התוכנה, עובד הלכה למעשה ואכן התנסות קצרה נתנה לי את היכולת להתרשם ולראות כי קלות תפעול התוכנה ופשטות הזמנת התור מאפיינים מאוד את POINT  ויכולתי לראות כי כמוני גם לקוחות העסק האחרים נהנים מפשטות הדרך ומהקלות בה הם יכולים לקבוע תור.

כמו קלות התפעול, גם תהליך הרישום של בית העסק לשירות של POINT הינו קל וזריז ביותר, לוקח  מספר דקות ספורות ומאוד פשוט וקל לתפעול.

בכדי לבדוק את התוכנה צירפתי מספר ממשקים אשר משירותיהם אני נהנית והתחלתי לקבוע תורים שונים. בקלות רבה קבעתי תור לקוסמטיקאית שלי, לפגישה עם מנהל החשבונות ולשיעורים פרטיים עם שלושה מתלמידי. את כל הפגישות האלו עשיתי בלחיצות כפתור בודדות, כשכל פגישה שנקבעת מיד נרשמת ביומני שבתוכנה, הפגישות מסונכרנות אחת עם השנייה והכל כאמור בקלות רבה ובדקות ספורות. בתוכנה אף אין הגבלת לקוחות ולא סופרים SMS ובעצם בעל העסק אשר נרשם לשירות מקבל כמות בלתי מוגבלת של SMS לשליחה למספר לקוחות בלתי מוגבל.

כמובן שלא הסתפקתי רק בבדיקה שלי וביקשתי מבעלי החברה לשמוע גם חוות דעת של בעל עסק שכבר הספיק להשתמש ולהתנסות ברזי התוכנה. הם הפגישו אותי עם אריה ישראלי, בעל מספרה מבת ים, שסיפר לי שב-POINT הכי קל לקבוע! עוד מוסיף ישראלי ואומר: "מהרגע שהכרתי את האפליקציה חיי בעבודה השתנו, הייתה לי כמות גדולה של טלפונים לזימון תורים וזה היה מאוד מפריע באמצע תספורת / צבע לחפש ביומן, מתי זמין ובאיזה שעה נח לאותו הלקוח/ה. כשהכרתי את Point התאהבתי! כל הלקוחות יכולים לבחור את הזמן המתאים להם כשנח לי.

ישראלי בעל המספרה מוסיף: "ניסיתי אפליקציות אחרות אך הם לא מנוסות או בשלות כמו ה PointPoint יש הנדסת אנוש מדויקת לתחום), אני ממליץ מאוד גם להשתמש בשירות ה premium שם יש כלים מטורפים לנותן השירות.

לסיכום, אני יכולה להעיד מניסיוני האישי כי POINT הינה תוכנה מאוד קלה לתפעול, בעלת פיצ'רים גמישים כשכל בעל עסק יכול ליהנות ממנה. בתקופה מאתגרת כמו התקופה בה אנו חיים עכשיו, חשיבות תוכנה זו הינה כפולה ומכופלת בשל יכולתה לחסוך לבעל העסק כוח אדם וכסף רב המיועד לניהול העסק.

כשסיפרתי לביתן וחבריו יוצרי התוכנה, על התרשמותי מהתוכנה, הם אמרו לי כי הם שמחים שקיבלתי חווית שירות טובה והם ממשיכים ופועלים כדי להעניק את החוויה הטובה ביותר לכמה שיותר בעלי עסקים.

חברת WEBC:

טלפון: 058-7040933

 קישור לאתר: https://point-app.net

קישור לפייסבוק: https://www.facebook.com/Point-%D7%A4%D7%95%D7%99%D7%A0%D7%98-103801851314149

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה