חשוב לשמור על המורל יום הגיוס הוא ללא ספק אחד הימים המשמעותיים ביותר בחייו של אזרח ישראלי – לא רק שהוא מהווה את נקודת הפתיחה בשירות הצבאי, הוא מכניס אותנו לחיים הבוגרים והאמיתיים שלנו ומוציא אותנו מאזור הנוחות. גיוס של חבר טוב, במיוחד אחרי שאנחנו כבר התגייסנו ואנחנו יודעים מה מצפה לו הוא ללא ספק מאורע משמעותי וחגיגי. חשוב לוודא שהוא נינוח, יודע מה צפוי לו ולא חושש מהבאות. בשביל לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה ביותר לתמוך את החבר הטוב שלכם לקראת הגיוס, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מהם תוכלו לקחת השראה. זוז!

חבר טוב מתגייס? כך תוכלו לוודא שהוא יגיע מוכן לבקו"ם



חשוב לשמור על המורל
יום הגיוס הוא ללא ספק אחד הימים המשמעותיים ביותר בחייו של אזרח ישראלי – לא רק שהוא מהווה את נקודת הפתיחה בשירות הצבאי, הוא מכניס אותנו לחיים הבוגרים והאמיתיים שלנו ומוציא אותנו מאזור הנוחות. גיוס של חבר טוב, במיוחד אחרי שאנחנו כבר התגייסנו ואנחנו יודעים מה מצפה לו הוא ללא ספק מאורע משמעותי וחגיגי. חשוב לוודא שהוא נינוח, יודע מה צפוי לו ולא חושש מהבאות. בשביל לעזור לכם למצוא את הדרך הנכונה ביותר לתמוך את החבר הטוב שלכם לקראת הגיוס, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות מהם תוכלו לקחת השראה. זוז!

freepik

תתלוו אליו למסע הקניות המפואר
אחרי שאתם כבר עברתם את הטירונות, למדתם להבין מה באמת נדרש לשבועות הטירונות המפרכים ועל אלו קניות לגמרי אפשר לוותר. דרך פשוטה למדיי להרגיע את החבר הקרוב אליכם ולוודא שהוא מגיע מוכן לבקו"ם תהיה פשוט להתלוות אליו למסע הקניות – תוכלו לזהות מתי המוכר מדבר לעניין ומתי הוא מנסה למכור מוצרים שאין בהם צורך ובכך למקד את חבריכם לאורך התהליך. תארגנו ביחד רשימת ציוד, תעברו עליה ותחפשו את המוצרים הבסיסיים שיוכלו להקל על חבריכם בימים הלא פשוטים של הטירונות. את מסע הקניות תעבירו בתחושה מהנה וקלילה שתהפוך את המעמד המלחיץ לקצת יותר נינוח.

תפנקו אותו במתנה שימושית
דרך פשוטה נוספת להפוך את חווית הגיוס של החבר הקרוב שלכם לקצת יותר נעימה, תהיה לפנק אותו במתנה שימושית – תוכלו להביא לו שעון יוקרתי, לפנק אותו בארגוניות לקיטבג ואפילו לשדרג אותו במצית נחמדה שתהפוך את הסיגריה של סוף היום לקצת יותר ביתית. כשאתם מתלבטים בין המתנות השונות אל תחפשו את המתנה המושלמת עבורכם, אלא את האחת המושלמת עבורו – כל אחד מחפש דברים שונים ביומיום שלו, חפשו אחרי המתנה שתסגור פינה בשבילו.

תספרו לו על חוויות אישיות שלכם בגיוס
בתכלס, שיחה טובה לגמרי יכולה לעשות את העבודה. תספרו לחבר הקרוב אליכם מה צפוי לקרות – על הסחבת הלא נגמרת בבקו"ם, על האווירה הצבאית שהוא עתיד להרגיש בשנייה שיעלה על האוטובוס, על השלשות, ההקפצות, המחסור בתחושת הפרטיות אבל לצד אלה – על האווירה המחלקתית הטובה, על החברויות, על החוויות והצחוק. תציג את הרע, אבל תזכור גם להציג את הטוב, כי בתכלס – לא היה בטירונות כל כך רע ולגמרי יש לו למה לצפות.

תלוו אותו לבקו"ם
אם אתה והחברים האחרים במקרה פנויים ביום הגיוס, יכול להיות ששווה לכם להתלוות אליו לבקו"ם ביחד עם המשפחה. דרך מופלאה להפוך את חוויית הגיוס למשעשעת, נעימה, ביתית וכיפית הרבה יותר תהיה להתארגן על חולצות מצחיקות לכבוד המאורע החגיגי. החולצות יכולות להיות מקושטות בתמונה של החייל הטרי, במשפט שקשור למעמד המרגש ואפילו בציטוט משעשע מעורר השראה. תאמו כל החברים ובני המשפחה ללבוש את החולצה מראש ותסתירו אותה בסווטשירטים עד לרגע ההגעה לבקו"ם. כך תוכלו להפתיע את החבר הקרוב שלכם ולשמח אותו.

בתי עסק רבים מציעים שירותי הדפסה על חולצות אונליין. הזמנת הדפסה בעדן חולצות למשל, נעשית בפורמט נגיש למשתמש שיהפוך את חוויית העיצוב והשילוח לנגישה ופשוטה למדיי. את החולצות תוכלו לקשט בכל דרך שעולה לכם לראש וכל זאת מבלי שתצטרכו בכלל לצאת מהבית! מגניב, לא?

תקשיבו לו
לכל אדם יש דרך אחרת להתמודד עם תחושת לחץ . תקשיבו לחבר הקרוב שלכם, תחפשו במבט שלו את הדרך שבה היה רוצה לקבל את תמיכתכם ותהיו שם בשבילו. תהיו בטוחים שזה בדיוק מה שהוא צריך. בהצלחה!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה