חדרים לפי שעה לחוויית אירוח ובילוי מפנקת גם בתקופת הסגר



בתקופת הסגר, כולנו מעוניינים לקחת פסק זמן ולצאת משגרת הקורונה המלחיצה. ובכן, בעוד שבתי המלון עומדים סגורים ושוממים, הרי שחדרים לפי שעה בכל רחבי הארץ זוכים לביקוש גבוה במיוחד. מאז פרוץ המשבר, חלה עלייה של מאות אחוזים בתפוסה של חדרים לפי שעה המספקים אפשרות מצוינת להתאווררות. היתרון של חדרים לפי שעה בימי הקורונה, הינו הפרטיות והאפשרות לשמור על הפרדה בין האורחים

freepik

החדרים לספקים לכם חוויית בילוי ואירוח בסטנדרטים גבוהים וזאת כאשר אתם שומרים על כללי הריחוק החברתי וההיגיינה הנדרשים. החדרים המפנקים פועלים בהתאם להנחיות התו הסגול ויארחו אתכם ביחס אישי ולבבי.

לקחת פסק זמן משגרת הקורונה ולחוש כי אתם בחו"ל

חדרים לפי שעה פרוסים בכל רחבי הארץ, הן בלב הערים הגדולות ובאזורים מרכזיים והן הישובים קונים ומרוחקים יותר. בימים רגילים, חדרים לפי שעה משמשים למגוון מטרות בהן: מפגשים רומנטיים, ליל אהבים דיסקרטי, פסק זמן לניקוי ראש ועוד. בימי הקורונה, החדרים מספקים אי של שקט ושפיות במציאות המורכבת סביבנו. לצד בילוי של זוגות רומנטיים, ניתן למצוא רופאים המעוניינים ליהנות ממעט שקט ולהירגע מהעומס הנופל על כתפיהם, הורים הזקוקים להתאווררות ועוד מגוון אורחים שמנצלים את האפשרות הכמעט יחידה לצאת מהלחץ וליהנות משקט ומאירוח מפנק. חדרים לפי שעה בתקופת הסגר מציעים לכם מחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד וזאת מבלי להתפשר על איכות, נוחות ורמת שירות גבוהה. כבר בהגיעכם לקבלה תוכלו להיווכח כי הכללים של משרד הבריאות והתיירות נשמרים בקפידה. דלפק הקבלה כולל מחיצות וצוות העובדים עובר בדיקות מדי יום, מקפיד על ריחוק חברתי ועל חבישת מסיכות. מדובר באפשרות בילוי המתאימה במיוחד לימים אלה, שכן אתם יכולים לשמור על פרטיות, להימנע ממפגשים עם אורחים אחרים ולשמור על כללי הבידוד והריחוק הנדרשים.

תנאים מפנקים ואירוח כיד המלך

חדרים לפי שעה ממוקמים בלב מרכזי הערים הגדולות וכן באזורים שקטים ופסטורליים יותר. במידה ואינכם מעוניינים להתרחק ממקום מגוריכם, הרי שתוכלו למצוא חדרים בסמוך למוקדי העניינים ועם זאת לשמור על פרטיות ודיסקרטיות. במידה והחופשה בבית המלון בוטלה וכך גם הטיסה לחו"ל, זה הזמן להפתיע את בת זוגכם בסוף שבוע מפנק בחדרים לפי שעה הכוללים שלל פינוקים ואטרקציות: מיטה זוגית מרווחת, חדר רחלה נעים ומפנק, ג'קוזי פרטי, חם ומבעבע שכולו עומד לרשותכם, מגוון טיפולי ספא, בר אלכוהול ועוד. חדרים לפי שעה ערוכים ומותאמים לקליטת מבקרים בתקופת הסגר וזאת תוך שמירה על בריאותכם ופרטיותכם. האירוח מאפשר לשמור על קפסולה ומשפחה גרעינית ועם זאת לחוש תחושת חופש ושחרור שכולנו כה זקוקים לה. צוות המקום יעניק לכם שירות כיד המלך וידאג למלא אחר כל בקשה וכל זאת תוך שמירה על ריחוק והקפדה על הכללים הנדרשים. כך, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי תיהנו מבילוי מושלם ללא חשש וסיכון לבריאותכם.

פתרון בילוי ואירוח אידאלי לימי הסגר

חדרים לפי שעה מהווים את הפתרון האידאלי להירגע ולהתפנק בימים טרופים אלה. מדובר בחוויית בילוי ואירוח המותאמת היטב לכללים וההנחיות הנדרשות ומהווה אלטרנטיבה איכותית לחופשה בחו"ל שבוטלה או לנסיעה לאילת שאינה מתאפשרת. אז הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן מהלחצים והמתחים היומיומיים ולהתנתק מעט, בילוי בחדרים לפי שעה, יאפשר לכם להטעין מצברים מבלי לקרוע את הכיס. על אף הביקוש הגבוה, תוכלו להזמין חדר באופן מיידי וזאת ללא צורך בהזמנה מראש ופרוצדורה מתישה. בואו לבקר, אנו מצפים לבואכם!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה