חדרי ילדים מעוצבים



כל הורה מעוניין להעניק לילדים שלו את הטוב ביותר ולכן, כאשר מגיע השלב שבו ההורה נדרש לעצב לילדים שלו חדר ילדים, הוא בוודאי יבחר את הטוב ביותר עבור עיצוב חדר ילדים. את חדר הילדים חשוב מאוד לעצב בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שהילד ייהנה לשהות בחדרו, שיהיה לו נעים ונוח לישון בו ושהוא ישמח לארח בו את חבריו. אם אתם תוהים כיצד כדאי לכם לעצב את חדר הילדים בביתכם בצורה הטובה ביותר, במאמר הבא תקבלו כמה טיפים לעיצוב החדר המושלם עבור הילד שלכם

freepik

כיצד מעצבים חדר ילדים בצורה הטובה ביותר?

בבואכם לעצב את חדר הילדים, חשוב מאוד שתדעו שהליך עיצוב חדר ילדים כולל בו כמה דברים:

ראשית כל, כדאי מאוד לבחור צבע אחיד לקירות ולהוסיף בו מדבקות קיר מיוחדות או טפטים. כמובן שחשוב שמדבקות הקיר שיבחרו עבור החדר או הטפט שיבחר עבורו לא יהיו יותר מדי מקושקשים על מנת שלא ליצור מראה מבולגן.

הדבר השני שיש לשים עליו דגש הוא הריהוט עבור חדר הילדים. ריהוט חדר הילדים חייב להיות מצד אחד איכותי, יציב ועמיד על מנת לשמור על הבטיחות של הילד. מצד שני, הוא חייב להיות נוח לשימוש ומצד שלישי, הריהוט חייב להיות מעוצב בהתאם לחדר של הילד כולו. כאשר בוחרים מיטה לחדר ילדים המהווה מרכיב בסיסי וחשוב בחדר הילדים, יש לבחור מיטה המתאימה לילד מבחינת גילו, מבחינת הנוחות של המיטה ומבחינת הנראות הויזואלית שלה. מלבד המיטה, חשוב מאוד לבחור במסגרת הריהוט הנדרש לחדר ילדים ארון שיתאים לחלל החדר עצמו מבחינת הגודל שלו, העיצוב שלו והפונקציונאליות שלו. יש לבחור בארון שיכול להכיל בצורה נוחה את כל הפריטים הרלוונטיים. מלבד ארון, כונניות ספרים לחדרי ילדים יכולות להיות יעילות מאוד עבור אחסון ספרים בחדר וכן, אם מדובר על ילד בגיל בית ספר, אין ספק שכדאי ליצור לו מקום להכנת שיעורי בית הכולל כיסא נוח ושולחן.

ומה לגבי תאורה?

חלק חשוב בתהליך עיצוב חדרי ילדים הוא כמובן התאורה עבור החדר. כדאי לבחור תאורה נעימה לחדר ולא בוהקת מדי. כמו כן, רצוי לבחור בתאורה שניתן לכוונן בהתאם לשעות. כך לדוגמא: תאורה שניתן בשעות הלילה לעמעמם על מנת לאפשר לילד להיכנס למצב של שינה. תאורה שהילד יכול להדליק באופן עצמאי באמצע הלילה אם הוא מתעורר ועוד. כדאי למקם את מתג התאורה גם ליד המיטה של הילד על מנת שיהיה לו נוח להדליק את התאורה.

בטיחות בעיצוב חדרי ילדים

חשוב מאוד לבחור רק ריהוט איכותי ובטוח עבור חדר הילדים וכן, להשתמש רק בחומרי עיצוב בטיחותיים בתהליך העיצוב שכן, בסופו של דבר, הנראות הוויזואלית ועיצוב חדר הילדים הם אמנם חשובים, אך הבטיחות והבריאות של הילדים שלנו חשובים הרבה יותר.

הלבשת החדר

השטיחים, פריטי הטקסטיל השונים של המיטה,, הווילונות ועוד, מהווים חלק חשוב מאוד בתהליך עיצוב חדרי ילדים. מדובר על פריטים שונים שיכולים ליצור לכל חדר ילדים מראה מושלם. חשוב שכלל הפריטים המדוברים יתכתבו מבחינה עיצובית אלה ועם אלה וכן, חשוב מאוד שלא להעמיס מדי בפריטים עיצוביים שונים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה