חדשות קרית מלאכי- המקומון המוביל לכל החדשות והעדכונים של העיר



באתר המקומון של קרית מלאכי תוכלו לנווט בקלות בין המדורים השונים הנוגעים לכל פרטי החיים בעיר המתפתחת בקצב מסחרר, כל הפעילויות , החדשות, ההטבות והידע שחיפשתם על קרית מלאכי באתר אחד.

קרדיט תמונה FREEPIK

באתר חדשות קרית מלאכי  המופעל על ידי חברת "עט תקשורת" תמצאו את כל המידע החשוב ביותר לצעירים ומשפחות כאחד. כל מה שרציתם לדעת לבדוק ולשאול באתר המוביל של קרית מלאכי.

לכל שאלה יש תשובה, וההתמצאות בין המדורים השונים היא קלה ונעימה במיוחד הודות לעיצוב המצוין של האתר.

לידע הכללי, קרית מלאכי הוקמה ב1998 ומאז היא לא מפסיקה להתפתח ולשגשג ,קרית מלאכי  מונה קהילה של   23,124 אזרחים אשר רובם מתגוררים באזור כבר כמה דורות.

מדור חינוך וקהילה

במדור הקהילה של האתר תוכלו להתעדכן בכל האירועים השונים אותם מפעילה העיריה, בתנועות הנוער, ענף הפעילות הרחב , התנדבויות, בתי הכנסת והמרכזים הקהילתיים של העיר, ואם חשקה נפשכם לקחת חלק פעיל ולהכיר את הקהילה ופעילותה למען הנוער והמשפחות בעיר באופן יותר טוב- המדור הזה הוא חובה.

מדור עסקים ונדל"ן

בהתאם להתפתחות המהירה של העיר גדלו מספר העסקים במהירות האור, ובכל פינה היום תוכלו למצוא בית קפה שאולי לא שמעתם עליו, קונדיטוריה, חנויות ומרכזים קטנים שאולי לא הגעתם אליהם עדיין, צוות המדור ידאג לעדכן אתכם בחדשות הרלוונטיות.

רכילות

קרית מלאכי היא מקום קטן, כמעט כולם מכירים את כולם.  הרכילות נמצאת בכל פינה והמדור הזה ידאג שתדעו את כל הפרטים המעניינים , כי חלק בסיסי בכל קהילה הוא כמובן רכילות טובה כמו גם איחולי מזל טוב לשמחות של אנשי הקהילה. מי התחתן, מי ילדו ובכלל כל מה שמעניין וקורה ממש מתחת לאף , בשכונה ובעיר.

צרכנות והמלצות

כמה חבל שבחדשות הערב אף פעם אין חדשות מקומיות, בדיוק מהסיבה הזאת הוקם המדור העונה על הצורך הזה באתר. בגלילה קלילה במדור תוכלו להתעדכן בכל החדשות החמות ביותר והחשובות של האזור, בדיקות קורונה וחולים מאומתים כמו גם פעילויות שונות אותן מציעה העיריה ושלל אפשרויות נוספות המתחדשות ללא הרף בקהילת קרית מלאכי

מדור פנאי

פעילויות הפנאי אותן ניתן למצוא בקרית מלאכי הן אינסוף של אפשרויות, החל מחדר הכושר והחוגים ועד לפעילויות קהילתיות והתנדבות במקומות האהובים בעיר, תמיד תמצאו מה לעשות בעיר, ובעזרת המדור תוכלו לגוון בפעילות בשעות הפנאי שלכם ולנצל כל רגע בצורה הטובה והמועילה ביותר.

אם אתה רוצה לקידום אתרים באינטרנט פנה אלינו

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה