חוגגים בקרוב יום הולדת לילדה או לילד? אלו הן הפעלות ימי ההולדת הנפוצות ביותר



חגיגת יום הולדת בכלל והפעלת יום הולדת בפרט הן כבר מזמן "לא רק" אירוע חברתי עבור קבוצת הגן או הכיתה של הילדים שלנו. הן הזדמנות לאפשר לילדים שלנו להרגיש במרכז העניינים, לקבל תשומת לב ולבחור את אופי ונראות החוויה.

pexels

הפעלת יום הולדת הינה אירוע שלרוב, נצרב בזיכרון הילד כחוויה חיובית, מהנה, "מגניבה" ומיוחדת בילדותו.

ישנן מגוון רחב של הפעלות ימי הולדת, הפעלות שמותאמות לגילאים שונים ולהרכבים חברתיים שונים, הפעלות קסמים וכן הפעלות בקונספטים שונים, דוגמת חגיגה של גיבורי על, צבי הנינג'ה ועוד שלל הפעלות לימי הולדת בקונספטים שונים.

בפני כל הורה ניצבת כל שנה הבחירה, האם לחגוג את יום ההולדת בהפעלה, האם להשקיע בכך משאבי זמן ולשלם עבור המפעילה והכיבוד או להסתפק בחגיגה מצומצמת, במיוחד כשיש כמה ילדים והשיקול הכלכלי הוא משמעותי.  

בין אם בחרתן לחגוג לבד את יום ההולדת ובין אם תרצו להזמין הפעלה, אלו הן סוגי ההפעלות אשר אנו חווים ביקוש רב להן:

 

נתחיל כמובן בציון הטרנדים הישנים שלא ממהרים לעזוב:

  1. הפעלת יום הולדת גיבורי על והפעלת גיבורות על – אם לרגע חשבנו שגיבורי העל כמו ספיידרמן, סופרמן וחבריהם כבר חלפו מן העולם נראה שטעינו, ובענק! לא רק שהילדים שלנו לא שכחנו את גיבורי העל, הם חוזרים ומבקשים הפעלת בקונספט הפעלת גיבורי על אליה מצטרפים, פרט לספיידרמן סופרמן ובטאמן גם גיבורות וגיבורי על רבים מעולמות התוכן של מארוול והחברים? ותכלס- אנחנו מאוד מבינים לליבם, גיבורי העל הללו גורמים לילדים שלנו להאמין בכוחות על, בקסמים ובטוב בעולם, הפעלה גיבורי על מפליגה איתם לעולם מלא בדמיון, כיף והנאה תוך הפעלת הילדים בפעילויות שונות מותאמות לגיל- קצב ותנועה, שיתוף פעולה והמון המון שמחה!

 

  1. הפעלת LOL- בובות הלול אשר כבשו את עולמו לפני כארבע שנים אינן טרנד חולף, ההורים והילדים מרבים ומבקשים את קונספט ההפעלה הזה כבר כמה שנים, בהפעלה בסגנון הפעלת LOL אנו יוצאים עם המשתתפים לעולם מדהים של קצב ותנועה, ההפעלה כוללת פעילות ריקוד, תנועה ותזוזה. הפעלת לול הינה הפעלה צבעונית ושמחה, בה אנו רוקדים, זזים ונהנים מעולמן של הבובות המתוקות, אם נרצה, בובת לול ענקית אפילו תגיע לבקר, להצטלם ולהתחבק עם הילדים.

 

ומה לגבי הטרנדים החדשים?

  1. טרנד חדש-ישן הינו הפעלת פיקאצ'ו – הפעלת יום הולדת פיקאצ'ו אל מול העובדה שהסדרה פוקימון אינה חדשה ואפילו משודרת מעל עשור (כפי שיעידו ילידי שנות ה-90), חשבנו שמדובר בטרנד שיחלוף מן העולם אך מסתבר שהילדים שלנו יודעים להעריך איכות וסדרות מצוירות, הסדרה פוקימון, בה מככב הפוקימון הראשי- פיקאצ'ו חזרה למסכים שלנו ולחגיגות שלנו ואפילו בענק! בהפעלת פיקאצ'ו אנחנו עוזקים לפוקימונים להציל את העולם מהרשעים, בעזרת משימות שונות ומגוונות המתאימות לגיל ולקהל הילדים המוזמנים לחגיגה.

 

  1. הפעלת טיקטוק- כמובן שאין לנו המון מה להוסיף על הטרנד שכבש את העולם ואיתו גם את לבם של ילדינו. חשוב לנו להדגיש כי הפעלת יום הולדת טיקטוק שלנו היא לא הפעלה שמתמקדת בלצלם את עצמנו רוקדים, אלא מורכבת מקונספט שלם אשר שם דגש על שיתוף הפעולה, משחקי החברה וכן, גם ריקודים ושירים ידועים, אנו מאמינים בלמנף את טרנד הטיקטוק וליצור ממנו לימונדה של הפעלה חברתית מהנה ושיתופית, יצרנו קונספט הפעלה שלם, בינגו, חבילה עוברת ועוד מגוון פעילויות מותאמות על מנת להפוך את ההפעלה למתאימה לגיל, מהנה, ולא סתם "הפעלת סלפי" בה הילדים לא עושים דבר פרט ללצלם את עצמם.

 

ומה עושה מי שמעוניין להוציא פחות?

עלות הפעלת יום הולדת נעה בין 800 שקלים ל- 3000 שקלים (אצלנו ההפעלה היקרה ביותר תעלה 1400 ₪). אנחנו לגמרי מבינים ומאמינים שלא חייב לחגוג לילדים שלנו כל שנה בשל ההוצאות הכרוכות.

 ניתן כמובן להנות מהשכרת ציוד לימי הולדת כמו למשל, השכרת בובת ענק (תחפושות גדולות ומהנות) איתן ניתן להפעיל את הילדים בעצמנו או ציוד להפעלות במחיר סמלי. אם נרצה, לגמרי ניתן לארגו ולחגוג בעצמנו הפעלה מהנה, מצחיקה ומבדרת (שימו לב שאתם מקפידים על כללי הבטיחות ובודקים מראש רגישויות של הילדים)

באתר שלנו, הפעלה קסומה תוכלו למצוא רעיונות ומדריכים להפעלה עצמית בנושאים שונים!

מקווים שנהניתם! הפעלה קסומה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה