חוות דעת רפואית למשרד הביטחון – דוקטור סטס לא יקר כמו שחושבים



עברתם פגיעה אורתופדית? רוצים למצות את המגיע לכם ממשרד הביטחון? קבעו פגישה וקבלו חוות דעת מפורטת, מקצועית ובמחיר אטרקטיבי במיוחד רק 950 ש"ח.

קרדיט תמונה: יח"צ

תקנות סדר הדין האזרחי, מחייבות את צירופה של חוות דעת רפואית מטעם מומחה רפואי לכל תביעה העוסקת בנזקי גוף. חוות דעת זו, נכתבת על ידי רופא מומחה בתחום הרלוונטי לסוג הפגיעה. כאשר מדובר בפגיעות אשר נגרמו בעקבות תנאי שירות או פציעות וחבלות, במהלך שירות הביטחון, יש להפנותן אל קצין התגמולים של משרד הביטחון. מטרת חוות הדעת הרפואית היא לבסס את טענתו של התובע כי נגרמה לו נכות כלשהיא, בגינה מגיע לו פיצוי. חוות הדעת, חייבת להיות מקיפה ככל האפשר ועליה להתייחס לנסיבות שהובילו לגרימת הנזק הרפואי. ממצאי הבדיקות והאבחון הרפואי, הערכת הנכות הרפואית שנותרה לתובע (זמנית או קבועה) ועוד. חוות דעת רפואית אורתופדית, עוסקת בפגיעות הנגרמות במערכת השלד (שברים, כאבי גב ועוד). ברשת המרכזים הרפואיים ד"ר חן, תוכלו לקבל חוות דעת רפואית עבור משרד הביטחון הנכתבת על ידי ד"ר סטס קליוץ, אורתופד מומחה ובעל ניסיון ומוניטין רבים בכתיבת חוות דעת למשרד הביטחון. חוות דעת הניתנת על ידי ד"ר סטס קליוץ, היא מפורטת, מקצועית, וניתנת במחיר אטרקטיבי במיוחד.

חשיבותה של חוות דעת רפואית למשרד הביטחון

תנאי השירות של אנשי כוחות הביטחון, מאופיינים בקושי פיזי רב אשר עלולים לגרום לנזקים רפואיים ארוכי טווח. אנשי כוחות הביטחון, חשופים לשעות עבודה ממושכות, מחסור בשעות שינה, ,חשיפה לחומרים מסוכנים או למראות קשים, ביצוע משימות מסכנות חיים ועוד. תנאים אלה, עלולים להוביל לפגיעות פיזיות ונפשיות כאחת. על אנשי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך או כתוצאה מהשירות שלהם, לפנות לקצין התגמולים של משרד הביטחון בתביעה בפרק זמן של עד שלוש שנים מיום השחרור שלהם. על התובעים לצרף לתביעה, מסמכים המעידים על מצבם הרפואי, הנסיבות שגרמו להם לפציעה (דו"ח פציעה, אשפוז בבית חולים, תצהיר בשבועה החתום על ידי עורך דין ועוד). על התובע להוכיח קיומו של קשר נסיבתי בין הנזק הרפואי שנגרם לו לבין תנאי השירות שלו או לאירוע כלשהוא שאירע במהלך שירותו. חוות הדעת הרפואית, היא בעלת חשיבות מכרעת שכן, ללא הוכחת קשר סיבתי, תידחה התביעה והתובע לא יהיה זכאי לפיצויים ממשרד הביטחון.

מהי חוות דעת רפואית למשרד הביטחון ?

חוות דעת רפואית אורתופדית למשרד הביטחון , הנה מסמך רפואי שהכתוב בה, מקביל למתן עדות בשבועה בבית המשפט. לא כל רופא מומחה מתאים לכתיבת חוות דעת רפואית. רק מומחה בעל ידע וניסיון בכתיבת חוות דעת רפואית יכול לכתוב חוות דעת רפואית, הממקדת באופן ברור ומדויק את טענותיו של התובע ובכך, מגבירה את הסיכויים שתביעתו תתקבל. כאשר מדובר על גופים כגון צה"ל ושאר כוחות הביטחון, דרושה חוות דעת רפואית לצורך שינוי תנאי השירות או הפרופיל, הקלות תאי השירות ואף קביעת שחרור משירות.

חוות דעת רפואית של רופא מומחה למשרד הביטחון במחיר אטרקטיבי

עלות חוות דעת רפואית למשרד הביטחון, עשויה להגיע לאלפי שקלים וזאת, בשל העובדה כי היא כוללת פגישת רופא עם הנפגע, בחינת חומר רפואי בתיק, כתיבת מסמך ארוך ומנומק הנשען על מקצועיות, עדכניות בתחום הרפואי הרלוונטי לתיק ועוד. חוות דעת רפואית הנכתבת על ידי ד"ר סטס קליוץ, אורתופד מומחה עם ניסיון של יותר מעשר שנים בכתיבת חוות דעת רפואיות עבור תביעות מסוגים שונים לרבות ביטוח לאומי, בתי המשפט ומשרד הביטחון, היא בעלת חשיבות רבה ביותר לצורך קבלת התביעה כיוון שהיא נכתבת  על ידי גורם ברמת הדירוג הגבוהה ביותר. עלותה של חוות דעת רפואית עבור משרד הביטחון על ידי ד"ר סטס קוליוץ ברשת המרכזים הרפואיים ד"ר חן, הנה 950 ₪ בלבד (המחיר כולל מע"מ).

כל היתרונות של חוות דעת רפואית למשרד הביטחון הניתנת ע"י ד"ר סטס

חוות דעת רפואית מקצועית, מסייעת לתובע בהצגת טענותיו בצורה המקצועית והמשכנעת ביותר. ככל שהרופא הכותב את חוות הדעת עבור משרד הביטחון יהיה בכיר ומנוסה יותר בתחומו, כך יגדל הסיכוי להתחשב בדעתו ולתת לה משקל רב בזמן ההחלטה. לד"ר סטס קליוץ, ניסיון רב שנים בכתיבת חוות דעת רפואיות. במהלך השנים, בנה לו ד"ר סטס קליוץ, שם ומוניטין רבים במוסדות השונים כגון ביטוח לאומי, חברות הביטוח, בתי המשפט ומשרד הביטחון והוא נחשב לרופא מומחה מוביל בתחום הייעוץ, הטיפול וכתיבת חוות דעת מקצועיות. זקוקים לחוות דעת רפואית עבור משרד הביטחון במחיר משתלם?  
לפרטים נוספים לחוות דעת רפואית אורטופדית למשרד הביטחון הקליקו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה