קיתונות של דיו נשפכו על מנת להסביר אותו יופיו וייחודיותו של ים המלח שקשה למצוא במקומות אחרים ברחבי העולם

PIXABAY

. ייתכן ששמעתם גם שים המלח זכה לאחרונה להיות בין המתמודדים האחרונים לשבעת פלאי תבל החדשים. מלבד היותו המקום הנמוך בעולם, ים המלח כולל גם שמורות טבע נהדרות, נוף מדברי מרגש, מינראליים טבעיים הנמצאים בבוץ, ימה מלוחה במיוחד עליה ניתן לצוף – ודברים נוספים שהופכים את המקום הזה לאתר תיירות מוביל בארץ.

מגוון רחב של מלונות ניתן למצוא בים המלח

מלונות זולים בים המלח  ובדירוג 3 כוכבים בים המלח: אפשר למצוא גם כאלו, אולם הם יהיו בתפוסה מלאה במרבית ימות השנה (עקב מזג האוויר המופלא באזור ברוב עונות השנה). ים המלח גם כולל מגוון גדול של אטרקציות. נוסף על אלו, האטרקציות הבריאותיות של האזור מושכות תיירים רבים המגיעים לישראל לנפוש במקום הזה.

ים המלח – מלונות

בים המלח ישנה רצועת חוף עם מרבית בתי המלון של ים המלח. ברצועה זו תוכלו למצוא מלונות ברמות שונות – 3 כוכבים, 4 כוכבים, 5 כוכבים, כמו גם מלונות ספא ייחודיים. למלונות ים המלח יש יתרונות בולטים, כגון – מיקום במתחם תיירותי אחד ושוקק חיים, בו מוצעות לכם מגוון של אטרקציות תיירותיות, כדוגמת מתחמי ספא ובריאות ייחודיים, אזורי בילוי ומסעדות – והכל בקרבה אליכם.

ים המלח – מלונות ספא

אזור ים המלח ידוע במעיינותיו החמים, במינראלים הטבעיים שמצויים באזורו ובבוץ הבריאותי שמריחתו על הגוף מזרזת הגעתן של סגולות בריאותיות לעורנו (כך אומרים). על כן אפשר למצוא בים המלח מתחמים רבים העוסקים בבריאות הגוף. ברוב המלונות בים המלח תמצאו מתחמי ספא מפנקים המציעים מגוון טיפולים לגוף ולנפש, ובין היתר: טיפולי ספא, טיפולי עיסוי, מתחמי סאונה וג'קוזי ועוד.

חאן שקדי, אלמוג קיבוץ מלון וצימר דורה הם בתי מלון סביב ים המלח המציעים חופשה נהדרת לכל אחת ואחד. תוכלו למצוא גם בתי מלון עם חוף פרטי וגם בריכה מחוממת בתוך המלון, שבה מים שהוזרמו ישירות  מים המלח – מה שמאפשר לכם ליהנות ממי ים המלח ויתרונותיהם גם בחודשי החורף הקרירים. בנוסף, האזור כולו נודע במאגרי הבוץ הטבעי הנוצר בקרקעית הים – שלדעת רבים מהווה מקור מצוינים למינראליים החיוניים לעור גופינו. מלונות ים המלח מבססים פעילותם על מאות אלפי תיירים מרחבי העולם הפוקדים אותם מדי שנה בשנה.

עוד באותו נושא: מלונות כשרים בארה"ב

ים המלח – מלונות 5 כוכבים

ניתן למצוא כיום מלונות 5 כוכבים רבים באזור ים המלח, הכוללים מתחמים מפנקים, מתקני ספא ומתקנים אחרים המאפשרים חופשה מעולה בים המלח – ליחידים, לזוגות ולמשפחות.

מלונות בים המלח – בכל הרמות – מציעים לאורחים נוף מדהים ואווירה פשוט מושלמת של ים רוגע ורגוע ללא גלים, כמו גם בריכות שחייה מהנות לילדים ולמבוגרים. באזור ניתן למצוא גם שמורות טבע וגנים. מרבית המלונות גם מתחזקים רצועת חוף פרטית בה ניתן לנוח, להשתזף וליהנות מהיתרונות הבריאותיים הרבים שהאזור מציע. חלק מבתי המלון מציעים גם בריכת שחייה נפרדת לציבור הדתי.

היכן מבלים ומה עושים באזור ים המלח?

אזור ים המלח שופע באטרקציות תיירותיות לכל גיל – ואפשר לומר שתוכלו למצוא בו כמעט הכל. אוהבים את המדבר? בוודאי תשמחו לגלות שממש מפתחו של המלון תוכלו לצאת לסיורי ג'יפים ליליים ולפגוש חיות מדבר שניתן לראות רק בשעות הלילה. תוכלו גם לבחור ליהנות מארוחת ערב אותנטית ומיוחדת באמצע המדבר. חובבי היסטוריה מוזמנים לבקר במבצרו המלכותי של הורדוס – אתר מצדה העומד על צוק אל מול מדבר יהודה. אפשר ללכת על צניחה חופשית במדבר וליהנות ממרחצאות ובריכות ספא. אולי תבחרו אפילו בשיט על ים המלח.

הכתבה באדיבות אתרך טראבל אינפו - אינקדס תיירות

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה