חופשה בכפר נופש מזרע – חיבור אל הטבע



יחצ

בחירת יעד לחופשה משפחתית בצפון כדאי לעשות בצורה מושכלת, כך שנגיע למקום בו יהיה לכל בני המשפחה נעים ונחמד מצד אחד, ועניין מסוגים שונים מצד שני. אם לילדים או לבני הנוער שבמשפחה לא כיף במהלך החופשה והם משועממים, למשל, גם ההורים יסבלו מכך כמובן, והחופשה של כולם תהיה הרבה פחות נעימה. עבור כל משפחה או קבוצת משפחות המחפשים אחר מקום האירוח המושלם אשר יבטיח להם חופשה מהנה מכל הבחינות וקרובה אל חיק הטבע המקומי, מומלץ בחום לבחון את האפשרות של כפר הנופש מזרע – כפר נופש למשפחות המהווה יעד מושלם לחופשה המשפחתית  הבאה.

 

שילוב מושלם של אירוח כפרי בצפון, סביבה מלאת עניין ושפע אטרקציות ומסלולי טיולים

קיבוץ מזרע שוכן בעמק יזרעאל, במרחק נסיעה סביר וקצר יחסית ממרכז הארץ ומירושלים, בערך במחצית הדרך לגליל העליון ורמת הגולן. לעמק יזרעאל עצמו המון מה להציע עבור חופשה משפחתית מכל סוג, ולכך נגיע מיד. אך לפני כן כמה מילים על כפר הנופש למשפחות שמפעיל קיבוץ מזרע, ומדוע מדובר במקום האירוח האולטימטיבי עבור חופשה משפחתית.

כפר הנופש מציע שילוב מושלם בין אירוח כפרי בצפון, על כל המשתמע מכך, לבין סביבה המספקת חיבור לטבע ומלאת עניין ואפשרויות עבור כל בני המשפחה. חדרי האירוח של כפר הנופש מרווחים ומותאמים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים, ממוקמים בסביבה ירוקה ונעימה עם מדשאות רחבות ידיים ובסמוך לטבע המקומי ולשדות חקלאיים ירוקים ופסטוראליים. הנופשים בכפר הנופש יכולים ליהנות מחדרים מפנקים ונוחים וסביבה שקטה ורגועה מצד אחד, ומהחוויה הקיבוצית המלאה מצד שני – חדר האוכל של הקיבוץ, בריכת השחייה, אטרקציות שונות לילדים בקיבוץ עצמו, מוזיאון של התנועה הקיבוצית ועוד – כל אלו זמינים ונגישים לאורחי כפר הנופש, במידה והם מחפשים אחר עניין ופעילויות בקיבוץ עצמו.

הקיבוץ שוכן כאמור בסביבה ירוקה ופסטוראלית, כך שהקרבה והחיבור לטבע מורגשים בכל דקה בה שוהים במקום.

 

מסלולי טיולים ואטרקציות בסביבה – עמק יזרעאל כיעד מושלם לחופשה משפחתית

חלק בלתי מבוטל מהאטרקטיביות של חופשה משפחתית בצפון בכפר הנופש של קיבוץ מזרע הוא המיקום של הקיבוץ – בליבו של עמק יזרעאל וכאמור במרחק נסיעה נוח ממרכז ודרום הארץ (כמו גם כמובן מהצפון).

מלבד למיקום המרכזי והנוח להגעה, עמק יזרעאל כולל גם לא מעט מוקדי עניין מסוגים שונים אשר יכולים למלא את כל ימי החופשה בפעילויות שונות, במידה ומעוניינים בכך כמובן. ישנן מספיק פעילויות שונות באזור על מנת להתאים לכל בני המשפחה, ולכל שכבות הגילאים.

לדוגמה – עמק יזרעאל שופע במסלולי טיולים בחיק הטבע המתאימים לכל המשפחה, הן למשפחות עם ילדים קטנים והן משפחות של "מיטיבי לכת". הר תבור והרי הגלבוע והארבל מהווים שלוש דוגמאות לכך, כל אחד עם מסלולי ההליכה המסודרים והנוחים שלו, אך האזור שופע גם בגנים לאומיים עם טבע מרהיב בהם ניתן לעשות מסלולי הליכה מסוגים שונים, או סתם לנפוש במקום יפיפה. בנוסף, כולל העמק גם לא מעט אטרקציות המתאימות לכל המשפחה, רובן  נערכות באוויר הפתוח ובחיק הטבע, דוגמת טיולי שטח ממונעים, פיינטבול ו"לייזר טאג", נקודות תצפית מרהיבות ועוד.

להזמנת לינה בכפר נופש מזרע היכנסו לאתר הבית https://www.mizrabb.co.il/ ותיהנו מהנחה של 5%.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה