חופשת שבועות בעמק יזרעאל



חג שבועות, הבא עלינו לטובה, מהווה הזדמנות מצוינת לחופשה נעימה לפני שמזג האוויר מתחמם ממש. בהיותו אחד משלושת הרגלים, גם התוכן המסורתי של חג זה הופך את היציאה החוצה, מחוץ לעיר ואל חיק הטבע הארץ ישראלי, למתבקשת במיוחד. השנה (כמו בכל שנה), מומלץ בחום לשקול את עמק יזרעאל כיעד מצוין עבור חופשת השבועות שלכם.

מה ניתן למצוא בעמק יזרעאל שיכול להתאים לחופשת שבועות מהנה בצפון, היכן מומלץ במיוחד ללון ולהתארח במסגרת החופשה וכיצד ניתן לשלב בכל זה גם חוויה של לינה בקיבוץ?

 קרדיט לתמונות: תיירות מזרע

עמק תוסס ומלא אפשרויות טיול, אטרקציות וקרבה לטבע ולחקלאות המקומית

בעמק יזרעאל ניתן למצוא הרבה מאוד מוקדי עניין שונים, חלק ניכר מהם מתאים בדיוק לתקופה של שבועות וגם לתוכן של חג זה.

בתור התחלה, לא חסרים מסלולי טיול בחיק הטבע המרהיב של העמק, וזו כאמור עונה מצוינת בשנה עבור רבים מהמסלולים הללו. ניתן למצוא אפשרויות של מסלולים למיטיבי לכת אך גם אפשרויות אחרות רבות ומגוונות לכל המשפחה. כמה דוגמאות לכך הן הר תבור והר ארבל (עם מסלולי הליכה וטיול מסודרים), נחל ציפורי והטיילת שלצידו ואינספור גנים לאומיים מקסימים בהם כיף לבלות מועד כמו שבועות – גן הנדיב, שמורת נחל המערות, עין יזרעאל, גבעת הרקפות שבהרי מנשה ועוד רבים וטובים.

בעמק חוגגים את שבועות במגוון דרכים ואטרקציות שונות שיכולות להכניס המון עניין והנאה לחופשה. למשל – יריד היין היזרעאלי, אירועים בשלל יקבים שונים, מופעים מיוחדים לחג בקיבוצים והמושבים של האזור ועוד. אפילו טיסה בכדור פורח בשמי העמק ניתן למצוא, כמו גם חגיגות הבאת ביכורים במושבים והקיבוצים המקומיים ועוד אינספור אטרקציות שיהיו מהנות עבור מבוגרים וילדים גם יחד.

 קרדיט לתמונות: תיירות מזרע

חופשת שבועות מושלמת עם אירוח כפרי בצפון

על מנת שחופשת השבועות שלכם בעמק אכן תהיה מושלמת מכל בחינה, חשוב לבחור בקפידה גם מקום אירוח כפרי בצפון אשר יתאים לאווירה ולאקלים של החג (ושל העמק...).

כאן מומלץ בחום להכיר כפר נופש בצפון השוכן בלב ליבו של העמק – כפר הנופש של קיבוץ מזרע, המציע אירוח נעים ומפנק לכל המשפחה בסביבה פסטוראלית אשר מתכתבת היטב עם המוטיב של חג השבועות – כפר הנופש שוכן בלב השדות החקלאיים והטבע המקומי, כך שניתן להרגיש את עבודת האדמה והחקלאות המקומית ממש בקרבתנו. כמו כן, מדובר בחוויה בלתי נשכחת של לינה בקיבוץ – קיבוץ מזרע פותח שעריו בשמחה עבור אורחי כפר הנופש, אשר מוזמנים ליהנות מהמתקנים המקומיים ולהעניק לילדים חוויה מיוחדת של שהייה ולינה בקיבוץ – כניסה לבריכה של הקיבוץ, אפשרות לאכול בחדר האוכל המקומי, מדשאות מטופחות ורחבות ידיים בהן יכולים הילדים להתרוצץ ולהשתולל עד שיתעייפו ועוד.

 קרדיט לתמונות: תיירות מזרע

החג נמצא ממש בפתח, אך עוד לא מאוחר מדי לקבוע תוכניות ולצאת לחופשת שבועות פסטוראלית ומושלמת בעמק יזרעאל. השנה, תחגגו עם הילדים את שבועות באופן שיגרום להם לחבב את החג במיוחד. אולי החופשה בעמק אפילו תהפוך למסורת משפחתית...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה