חושבים לשפץ את המטבח? הנה כמה טיפים עבורכם



Shutterstock

באם אתם מעוניינים לשפץ את המטבח הישן שלכם ולהחליף תוך כדי כך ברזים למטבח שלכם, ראשית כל, עליכם לבצע תכנון מבעוד מועד. עליכם להחליט בתחילה מה ברצונכם לשפץ במטבח שלכם – שיפוץ של מטבח טומן בחובו את הפרמטרים הבאים – החלפה של ברזים למטבח, ארונות ודלתות של המטבח, חיפוי קירות של המטבח, נקודות חשמל ואינסטלציה וכיוצא בזה. לאחר מכן, עליכם לרשום סקיצה של המטבח המשופץ, תוך כדי שימת לב למיקום של מכשירי חשמל, לרבות תנור אפייה ומיקרוגל, לתכנן היטב את נקודות המים עבור מדיח הכלים ועבור הכיור, נקודת גז, נקודות חשמל וכיוצא בזה.

מה היא העלות של שיפוץ מטבח?

העלות של שיפוץ מטבח תושפע מן האופן של החלטתכם מה לשפץ במטבח שלכם – שיפוץ סטנדרטי עבור מטבח קטן נאמד כעשרת אלפים ₪ ועשוי להגיע אף למאה אלף ₪.

מה הם השלבים העיקריים של שיפוץ מטבח?

התקנת אביזרי אינסטלציה, לרבות כיור למטבח וכן ברזים למטבח .

  • פירוקם ופינויים של המטבח הישן – מלאכה זו כרוכה בפירוק של השיש, הכיור, וכן ארונות במטבח.
  • עליכם להזמין שיש ולדאוג כי אף ירכיבו לכם אותו.
  • ביצוע של התקנת נקודות חשמל, אינסטלציה וגז.
  • הרכבה של ארונות עבור המטבח באמצעות נגר מומחה בתחום.

התקנת כיור וכן ברזים למטבח -

בחירה של אביזרי אינסטלציה עבור המטבח שלכם, עשויה להשפיע באופן ניכר על העלות של שיפוצו. מאידך, לאחר שבזבזתם הרבה כסף, לא מומלץ לכם לחסוך לפתע כאשר מגיעים לתחום של ברזים למטבח וכיור. סוגי הכיור הם כלהלן –

  • כיור אקרילי – הוא עשוי מתערובת של חומר אקרילי ושל אבן וממשיך למעשה את משטח העבודה. כיור זה הינו קל עבור ניקיון ובעל מראה מרשים, גם העלות שלו מרשימה ונגזרת מסוג האבן, הגימור, העובי והגודל. ממוצע העלות הוא בטווח המחירים שנע בין שבע מאות וחמישים ועד חמשת אלפים וחצי ₪.
  • כיור מנירוסטה – ידידותי ביותר עבור צרכי הניקיון, אך עשוי להישרט באופן מהיר. העלות שלו היא בטווח המחירים של חמש מאות ועד חמשת אלפים ₪ והיא נגזרת מפרמטרים של אופן ההתקנה, מהו המותג, מה גודל ועובי הכיור וכיוצא בזה.

ברזים למטבח תופסים מקום עיקרי בחלל המטבח ועושים בהם שימוש באופן תדיר. במקביל לכך, רבים מכם אינם נותנים את הדעת יותר מדי בזמן הרכישה שלהם, מכיוון שאין בהם תחכום טכנולוגי לעומת מוצרים אחרים. זאת גם הסיבה שבה תחליפו ברז במטבח שלכם רק כאשר מתעורר הצורך בכך.

ישנה חשיבות לבחירה מבעוד מועד של ברזים למטבח טובים, אשר אמורים להחזיק מעמד לטווח הארוך. הבעיה הטמונה בבחירה של ברזים הינה שלרובכם יש דיס אינפורמציה מי מבין חברות הברזים היא חברה מיטבית ומי איננה.

בבואכם לרכוש ברזים למטבח, רצוי שתיוועצו קודם כל עם אינסטלטור מומחה בתחום, שמהלך שנים רבות של פירוק והרכבה של כלים סניטריים הפכו אותו למומחה בנושא שהוא היום.

 

 

 

מה שאלנו?

השאלה הייתה פשוטה – ביקשנו איכות! ברזים אמינים, שלא יתקלקלו כל שני וחמישי,  שיהיו עמידים לאורך זמן ושתחזוקתם השוטפת תהייה פשוטה ולא יקרה. פרמטרים אחרים שלא קשורים באמינות כמו עיצוב, חיסכון במים ופונקציונאליות לא תמצאו כאן.

ישנם מצבים בהם העיצוב המרהיב של הברזים מסיט אתכם מהיעד האמתי של הברזים, שהוא נועד לשרת אתכם. יש נטייה לעשות בחירה בברזים על פי החזות הוויזואלית שלהם, תוך כדי התעלמות מן העובדה שהידיות שלהם קטנות או מסורבלות מדי מכדי שתוכלו לעשות שימוש אמתי בברזים אלו.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה