חזיות ספורט לבעלות חזה גדול: כיצד תבחרי את החזיה המתאימה?



נשים אוהבות להרגיש טוב עם גופן בכל מצב. לכן לא תופתעו לגלות שחלקן יימנעו מלבצע כל פעילות ספורטיבית ולו רק מפאת גודל החזה שלהן. נשים בעלות חזה גדול סובלות מאי נוחות שנגרמת להן כתוצאה מתזוזות רבות של החזה והן זקוקות לחזיית ספורט תומכת ומותאמת. אז כיצד תמצאי חזיות ספורט איכותיות שילוו אותך לתקופת זמן ארוכה במיוחד? כל התשובות כאן:

depositphotos.com

עניין של נוחות או של יופי?

אם בעבר הסתפקה כל אישה בחזייה גנרית לכל פעולותיה, כיום היא זקוקה לפתרונות ארגונומיים יותר, שיתמכו במבנה הגוף ובמצבים השונים שהוא נדרש לבצע. ההבנה שחזייה איכותית מתחילה קודם כל בנוחות ובהתאמה המושלמת לגודל החזה, היא זו שמנחה את הרכישה הסופית. כדי למצוא חזיות ספורט לחזה גדול שימשיכו איתך הלאה לאורך שנים ועדיין יתפקדו היטב, עלייך לבדוק מספר דברים חשובים:

כל המאפיינים של חזיות ספורט אידיאליות

חזיות ספורט בכלליות ולחזה גדול בפרט, אמורות להתקבל מבד נושם ומנדף זיעה. אחת "הצרות" של החזה הגדול, היא הצטברות זיעה באזור שעלולה להפוך למטרד תוך כדי האימון וגם אחריו. בנוסף, על חזיית הספורט להכיל רצועה תחתונה אלסטית איכותית, המספקת תמיכה היקפית לכל החזה. רצועה זו אמורה להתאים לך במדויק ולא להחליק ממקומה עם תנועות הגוף. כשאת בודקת האם החזיה מתאימה לך בחנות חזיות מסוימת, נסי למתוח מעלה את הזרועות או לנוע מצד לצד באמצעות פלג גופך העליון. אם הרצועה זזה ממקומה, מדובר בחזייה לא מתאימה. שימי לב גם לכתפיות המאפשרות לך להתנועע בקלות, מבלי לחוש שהמשקל באזור הכתפיים אינו שווה.

מציאת חזייה מתאימה לבעלת חזה גדול מאוד

ייצור חזיות ספורט לחזה גדול, מתבצע בטכנולוגיה שנקראת "אינקפסוליישן", בה שני השדיים ייעטפו לתוך בד כמעין קפסולה, המצוי בתוך החזיה. הדבר מגביל את תנועת החזה ומאפשר תנועה חופשית בטווחים גדולים יותר. השיטה ההפוכה לה היא "קומפריישן", שבה חזה קטן מאוד יידחס לתוך הקאפ. לעתים תגלי חנות חזיות שיש בה פריטים המשלבים בין שתי שיטות הייצור הללו. חזיות ספורט שמשלבות בין שתי טכניקות הייצור יתאימו לחזה גדול במיוחד, שדרושה לו עצירה מוחלטת של תנועתיות החזה, למרות גודלו.

זה הזמן להיפרד מחנות החזיות הישנה שלך

אם מבנה החזה שלך השתנה בעקבות הריון או הנקה, או שעברת לאחרונה ניתוח להגדלת חזה, תצטרכי להביא בחשבון את מידותייך החדשות ולבדוק חזיות ספורט שמספקות תמיכה יעילה לחזה, מבלי לפגוע בנוחות התנועות שאת מבצעת. נשים רבות יגלו לאורך החיים שמראה או גודל החזה שלהן השתנה ואם ברצונן להתעמל בצורה בריאה מבלי לסבול מבעיות שונות, עליהן למצוא חנות חזיות שתתאים לצרכיהן החדשים. ייתכן שתאלצי לוותר על החנות הקבועה שלך לטובת פתרונות טובים ואיכותיים. 

פתרונות מקצועיים לכל סוגי החזה האפשריים

מירל חנות חזיות מציעה חוויית רכישה מותאמת ומקצועית על בסיס גישת ה-“FITTING”, בה כל אישה תקבל ייעוץ מקצועי ופרטי בנוגע לדגמים השונים שיתאימו לה. כל מפגש בחנות מתבצע באופן פרטי, רק לאישה אחת בכל פעם. כך תוכלי לקבל ליווי מקצועי לכל תהליך המדידה וללא הסחות דעת, תוך שאת חשה בנוח לבחון את רמת החזיה, הנוחות, המראה והתחושה ממנה. במירל אנו מספקות מענה מקצועי ומקיף לכל סוגי החזה באשר הם, לרבות פתרונות מתקדמים ואיכותיים לנשים בעלות מבנה א-סימטרי, נשים שעברו כריתת שד, בעלות חזה גדול המחפשות חזיות ספורט ועוד. תוכלי לפנות אלינו לתיאום מדידות בחנות ונשמח לעמוד לרשותך בכל זמן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה