חידוש מטבחים במטבחי דניאל על פי דרישת הלקוח



חידוש מטבחים היא פעולה שכבעלי בית בישראל, כדאי לכם מאד להכיר. חידוש מטבחים נעשה על פי צרכי הלקוח, בהתאם לדרישותיו מבחינה דקורטיבית וסגנונית. הלקוח גר בבית ובו מטבח משומש שכבר עבר כמה שנים טובות, וכעת זו העת לחדש אותו במטרה להפוך אותו למטבח כמו-חדש. באלו כלים משתמשים ליישום חידוש מטבחים ואלו תמורות ניתן להוביל במטבח כתוצאה מכך?

shutter stock

צביעה לגוון אותנטי מבוקש

דרך אחת לחדש מטבחים היא באמצעות צביעה. צביעת מטבחים כיום אינה מה שהיא הייתה בעבר. ניתן להשתמש בצבעים מוחלטים, לצד צבעים מיוחדים שייצרו בבית גוון מיוחד, כמו למשל לבן שמנת או עץ מבוקע. הצביעה נעשית, בחלקה, במתכונת טהורה, ובחלקה באמצעות הדבקה על גבי הקיים או החלפת חלק מהרהיטים באלו שיוכלו להשלים את המראה המבוקש במטבח שלכם.

ליטוש פינות ברכיבי מטבח קיימים

אין לכם ידיות על הארונות למרות שהם מעוצבים בסגנון של מטבחים כפריים או מטבחים קלאסיים? ניתן להתאים ידיות מטבח לכל ארון ומגירה! התאמה זו תוביל לשינוי אמיתי בהתקני האחסון של המטבח שלכם, משום שכעת הם ייראו רב שכבתיים ומרשימים במיוחד!

החלפת ריהוט המטבח, בחלקו

במקרים בהם לא ניתן לשנות רהיט כלשהו במטבח, משום שסוג העץ או הפורמייקה ממנו הוא עשוי לא ניתן לצביעה או להברגה, ניתן לבצע החלפה לרהיט חדש. במידה והוא מתאים לעיצוב המטבח, השאיפה תהיה לשמור אותו ולהוסיף לידו גורמים שמתאימים, אך במידה והדבר אינו אפשרי, בשל אי התאמה מוחלט, ניתן יהיה להציע לכם חלופות. למשל, אם יש לכך מקבץ ארונות עץ, ומולו מזווה בצבע כחול עשוי פורמייקה, ההמלצה תהיה להחליף אותו למזווה אחר המתאים לחום כגוון עיקרי.

מטבחי דניאל – השינוי שלכם במטבח מתחיל כאן

בחברת מטבחי דניאל מתמחים בחידוש מטבחים לשנת 2020. בואו לחדש את המטבח שלכם וליהנות ממיטב התמורות! באמצעות המטבחים המקוריים של מטבחי דניאל תוכלו לקבל רעיונות רבים ליישום החידוש. הם יוכלו להיות ברי ביצוע במטבח שלכם, עם הדמיית מחשב ייעודית בה ניתן יהיה לצפות בתמונת היעד עוד לפני השיפוץ הראשון בבית. ביצוע החידוש ייעשה על ידי עובדים מקצועיים מטעם חברת מטבחי דניאל עד יישום מלא של המטבח החדש, כמסוכם.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה