חימום תת רצפתי – החימום שישדרג לכם את הבית



בשנים האחרונות חימום תת רצפתי נחשב לשיטה המובילה לטובת חימום הבית, המהווה את פתרון החימום האידיאלי והמומלץ ביותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות המוצעות בשוק. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת תוכלו ליהנות מחימום אחיד, נעים וחסכוני כאחד

Pixabay

שיטת החימום המומלצת ביותר לחימום הבית הנה מערכת חימום תת רצפתי המבוססת מים בשילובה של משאבת החום. תפקידה של משאבת החום הנה חימום וסחרורם של המים המוזרמים דרך מערכת צינורות סגורה. מערכת החימום בשילוב של משאבת חום מהווים את השיטה החסכונית, הנעימה והבטוחה ביותר.

כיצד נפרשת מערכת צינורות החימום?

מערכת הצינורות נפרשת בצורה מעגלית כיחידה אחת וניתן להתקין אותה מתחת לרוב סוגי הרצפות כמו למשל: קרמיקה, שיש, פרקטים ועוד. חשוב לציין, את התקנתה של מערכת החימום יש לתכנן בעת בניית הבית החדש או כחלק משיפוץ מסיבי אשר יכלול גם את הרמת או החלפת הריצוף.

יתרונות השימוש במערכת החימום התת רצפתי על בסיס מים

  • פיזור חום אחיד – החום המופק והעולה כלפי מעלה מתפשט באופן אחיד, טבעי ונעים בכל החלל הבית.
  • חימום בטיחותי – צנרת המים מותקנת מתחת לרצפת הבית ואין לדיירי הבית כל אפשרות לבוא במגע עמה. בנוסף לכך, ניתן להתהלך או לשבת עליה יחפים ללא כל חשש.
  • וויסות טמפרטורה – באמצעות רכיבי התרמוסטט, המותקנים בכל אזור או חדר בנפרד, תוכלו לשלוט ולבקר אחר רמת החום בהתאם להרגשתכם האישית.
  • חסכון בעלויות החשמל – כתוצאה משילוב מערכת החימום התת רצפתי עם משאבת החום, האנרגיה הנדרשת לחימום המים אינה גבוהה ומאופיינת בעלויות נמוכות בהשוואה לשיטות חימום אחרות.
  • ללא נזילות או דליפות – צנרת המים דרכה זורמים המים החמים, הנה מערכת צינורות סגורה המורכבת כיחידה שלמה אחת. לכל אורך שלבי התקנתה מתבצעות בדיקות קפדניות ומקיפות אשר יבטיחו את שלמותה ופעילותה התקינה של המערכת.
  • עיצוב ואסתטיקה – אין צורך בשמירת מקום עתידי או בהתקנת גופי חימום נוספים בחלקו הפנימי של הבית. בכך, תוכלו לעצב את אזור החלל בהתאם לראות עיניכם.

לסיכום

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת מערכת החימום התת רצפתי בשילובה של משאבת חום מהווה את שיטת החימום היעילה והחסכונית ביותר לחימום הבית. החום העולה כלפי מעלה, נחשב לבריא ואיכותי יותר, אשר אינו מייבש או גורם לתחושת מחנק בהשוואה לחלופות חימום אחרות.

חברת ניו אנרג'י ישראל הנה חברה המתמחה בתחום מערכות חימום תת רצפתי מבוססות מים, עם למעלה מ-30 שנות ניסיון ומגוון רחב של פרויקטים במגזר הקבלני, הפרטי והמוסדי.

ההמלצות המתוארות לעיל, מבוססות על חוות דעת שהתקבלו מלקוחות לאחר שהתקינו את מערכת החימום בביתם. חשוב לציין, כי את התקנתה של המערכת יש לבצע עם תכנון הבית החדש או במהלך שיפוץ נרחב הכולל גם את הרמת ריצוף הבית.

מעוניינים בחימום תת רצפתי? רוצים להתייעץ ולשאול שאלות נוספות? צרו קשר עם חברת ניו אנרג'י ישראל ותקבלו את השירות המקצועי והמהימן במחירים הנוחים והאטרקטיביים ביותר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה