חימר ירוק – עושה פלאים לעור הפנים



אחד החומרים הפופולאריים ביותר בתעשיית הקוסמטיקה הוא חימר ירוק והאהדה כלפיו רק הולכת וגוברת עם הזמן. החימר הירוק ידוע בכך שהרכיבים שלו סופגים את הלכלוך מהעור, מייצב את רמת השונים בעור ואף מסייעים להאצת חילוף התאים בעור. כך, מונע החימר הירוק הצטברות שומנים, אף מונע הופעת אקנה ופצעונים. הוא מאיץ את תהליך השלת תאי העור המתים ומותיר אותו חלק ורענן, ואף מקטין נקבוביות בעור

יחצ

הדרך הטובה, היעילה והנפוצה ביותר לשימוש קוסמטי בו, היא בצורת מסיכת פנים. משתמשים בעלי עור רגיש או עור יבש, יראו הבדל בתוך מספר שימושים בודדים, כאשר ההמלצה היא להניח את המסיכה על הפנים אחת לשבוע.

יתרונות רבים של חימר ירוק

  • ניקוי רעלים מהגוף – בשנים האחרונות, נמצאו יתרונות רבים של חימר ירוק וביניהם יכולתו לחטא ולנקות גם מתכות ממי הביוב! הוא כה חזק, עד שמשתמשים בו גם כדי לנקות רעלי קיבה וממערכת העיכול. על כן, עושים בו שימוש בתהליכי ניקוי רעלים טבעי. אם כבר בקיבה עסקינן, יש להזכיר שגם שהחימר הירוק מעולה נגד בחילות, צרבות ועוד.
  • איזון המינרלים בגוף – החימר הירוק מכיל בתוכו מינרלים טבעיים רבים כמו אבץ, ברזל, נחושת, קלציום, מגנזיום ועוד. כוס אחת של מים עם מעט חימר ירוק תחזיר לגוף את האנרגיות שהוא זקוק לו, ועל הדרך גם ינקה אותו מרעלים.
  • להתראות לכאבי המחזור – מי מכן שקוראת מילים אלו, תשמח לשמוע שלחימר הירוק השפעה חיובית על אי הנוחות והכאבים שפוקדים אתכן אחת לחודש. איך זה עובד? ובכן, חימר ירוק בכוס מים אחת ליום במהלך החודש, תקל עליכן בזמן תקופת הווסת. חשוב לציין שבשבוע המחזור עצמו לא מומלץ לשתות את החימר, אך כן אפשר להניח רטייה חמה על האיזור הכואב.
  • כאבים אחרים – לחימר מרקם חלק ונעים, ועושים בו שימוש כדי להרגיע ולסייע להחלמה של כאבים, שריטות, פציעות קטנות, כוויות ועוד. אותה רטייה חמה שהוזכרה בסעיף הקודם, תסייע גם למי שסובל מפציעות קטנות וכאבים. המינרלים שבתוך החימר ייספגו בגוף ויאיצו את תהליך ההחלמה.
  • הקלה על השרירים – ערבבו חימר ירוק יחד עם שמן לבנדר או שמן רוזמרין אם השרירים שלכם מכאיבים לכם. לא תאמינו כמה מהר תרגישו שהכאב הולך ונעלם!

חומר אחד שיש בו הכל

זה הזמן ללמוד להנות ממתנות הטבע, ולפנק את עצמכם בחימר ירוק שכמו שאתם כבר יודעים, יוכל לשמש אתכם לעוד מגוון צרכים מלבד טיפול קוסמטי פעם בשבוע. אם אתם סובלים מבחילות חוזרות, כאבי שרירים אחרי ריצה, אם אתן לא מצליחות לקום לעבודה בגלל כאבי הווסת פעם בחודש – זהו הפתרון המושלם והטבעי ביותר לכל אחת מהבעיות הללו. אז למה אתם מחכים? זה הזמן לשים סוף לאי הנוחות, ולהעניק לגוף שלכם את הטוב ביותר!

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה